راهنمای خرید پلوپز برای تهیه یک برنج عالی و ایرانی!

0

پخت برنج برای همه، کار راحتی به شمار می‌آید. برنج، آب، مقداری نمک و روغن را در قابلمه می‌ریزیم و به سراغ کارهای دیگر می‌رویم. اما فقط یک لحظه غفلت، برای دیر شدن کافیست! برنج روی گاز فراموش می‌شود و بوی نامطبوعی در فضای آشپزخانه می‌پیچد. متاسفانه برنج ته گرفت! باید بگوییم خرید پلوپز تضمین می‌کند که پخت برنج راحت‌تر انجام شود. به‌علاوه این وسیله، هرگز برنج را نمی‌سوزاند.

پلوپز به‌عنوان یک وسیله آشپزخانه جمع‌وجور با نام انگلیسی Rice Cooker، برای پخت برنج با حداقل نظارت طراحی شده است. این دستگاه متشکل از یک پوشش داخلی نچسب بوده که استفاده از این دستگاه را بسیار ساده می‌کند. همچنین باعث می‌شود برنج سالم با ته‌دیگ خوش‌رنگ و یکنواخت آماده شود. اگر تصمیم به خرید پلوپز گرفته‌اید، باید بگوییم که تصمیم درستی است.

راهنمای خرید پلوپز، به انواع پلوپز، نحوه استفاده از پلوپز، کاربردهای پلوپز چندکاره و اهمیت مناسب بودن اندازه پلوپز اشاره می‌کند. همچنین بهترین مارک پلوپز و بهترین پلوپز خارجی را هم به شما معرفی خواهد نمود. پس اگر تمایل دارید برای خرید این وسیله ارزشمند اطلاعات بیشتری کسب کنید، با راهنمای خرید پلوپز همراه باشید.

آیا خرید پلوپز ضرورت دارد؟

برنج پای ثابت سفره‌های ایرانی‌ در مهمانی‌ یا وعده‌های غذایی خودمانی است. اما با توجه به تنوع برنج‌هایی که در بازار وجود دارد، شناخت همه مدل‌ها و پخت حرفه‌ای آن‌ها، اندکی دشوار به نظر می‌رسد. بعضی اوقات با کمی جوشیدن بیشتر، برنج خمیر می‌شود و شکل خود را از دست می‌دهد. بنابراین وجود وسیله‌ای که همیشه برنج را به بهترین نحو طبخ نماید، اهمیت ویژه‌ای دارد.

گاهی هم با وجود کارهای مختلفی که برای انجام شدن توسط خانم‌های خانه وجود دارد، وقت کم می‌آورند. بنابراین استفاده از برخی وسایل و تجهیزات مدرن آشپزخانه برای آشپزی، اهمیت بالایی پیدا می‌کند.

همان‌طور که می‌دانید، برنج به دو صورت آب‌کش و کته تهیه می‌شود. برنج کته، سریع‌تر آماده می‌گردد. پلوپز نیز برنج را به‌صورت کته آماده می‌نماید. از طرفی تهیه کته خواص برنج را حفظ می‌کند که این موضوع محبوبیت پلوپز را بیشتر می‌نماید. از طرفی بعضی از پلوپزها حتی تنظیم “پخت آهسته” دارند. به این معنی که شما با خرید یک پلوپز چندکاره، می‌توانید یک آرام‌پز هم در خانه داشته باشید.

بهره گرفتن از پلوپز، ساده‌ترین راه برای تهیه برنج است. اما در عین حال پلوپز چندکاره، وسیله مناسبی برای پخت طیف گسترده‌ای از غذاها و انواع سوپ است. به‌طور مثال با یادگیری نحوه استفاده از پلوپز چندکاره، تهیه انواع خورشت با این دستگاه امکان‌پذیر خواهد شد. همچنین با خرید پلوپز، تهیه انواع ته‌چین هم برای شما بسیار دلچسب می‌شود.

بیشتر بخوانید: با راهنمای خرید مایکروفر پخت آسان و سریع‌تری داشته باشید

راهنمای خرید پلوپز چند کاره دیجیتالی برای پخت انواع کیک
خانم‌هایی که به درست کردن کیک علاقه دارند، می‌توانند با خرید پلوپز چندکاره، نسبت به پخت کیک‌های خوشمزه اقدام نمایند.

انواع پلوپز

دو نوع پلوپز اصلی وجود دارد که اولی معمولی و دومی هوشمند است. اما نوع سوم، پلوپزهایی هستند که می‌توانند مواد غذایی دیگری را هم طبخ کنند. در ادامه راهنمای خرید پلوپز، به شرح هر مدل و کارایی آن می‌پردازیم.

  • پلوپز معمولی

خرید پلوپز معمولی احتمالا رضایت بیشتر مصرف‌کنندگان را جلب می‌کنند. کار با برخی از آن‌ها به قدری ساده است که برای هر فردی، امکان‌پذیر خواهد بود. مواد داخل دستگاه ریخته می‌شوند، با یک دکمه روشن می‌شود و پس از مدت کوتاهی برنج آماده می‌گردد. البته پلوپزهای معمولی دیگری که تنظیمات بیشتری داشته باشند هم موجود هستند.

بهترین مارک پلوپز ایرانی و خارجی و نکاتی باید قبل از خرید آن بدانید
نحوه استفاده از پلوپز معمولی، بسیار ساده است. چون برای تنظیم این دستگاه، تنها یک دکمه وجود دارد.
  • پلوپز هوشمند

پلوپزهای هوشمند از یک فناوری استفاده می‌کنند و دقیقا آنچه را برای پخت کامل برنج لازم است، درک می‌کنند. یعنی شما در زمان طبخ برنج با پلوپز هوشمند نسبت به پلوپز معمولی، با نتیجه بهتری مواجه می‌شوید. برای مثال دمای به کار گرفته شده برای پخت برنج توسط پلوپز هوشمند، در روزهای گرم کمتر خواهد بود. چون دستگاه دمای مورد نیاز برای پخت برنج را متناسب با شرایط محیط تنظیم می‌کند. در این شرایط، اتلاف انرژی به حداقل می‌رسد.

باید بدانید برای خرید پلوپز هوشمند هزینه بیشتری پرداخت می‌کنید، اما در عوض دستگاهی با کارایی بالاتر به خانه می‌آورید. برنج در پلوپزهای هوشمند نسبت به پلوپزهای معمولی با سرعت کمتری می‌پزد. اما می‌توانید زمان پخت را طوری تنظیم کنید که برنج زودتر آماده شود. بعد از پخت هم دستگاه روی حالت گرم کردن برود و پلو گرم بماند.

راهنمای خرید پلوپز هوشمند دیجیتالی برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی
با خرید پلوپز هوشمند، شما در مصرف انرژی صرفه‌جویی خواهید کرد. چون این دستگاه، از گرمای محیط هم استفاده خواهد کرد.
  • پلوپز با قابلیت طبخ مواد غذایی متفاوت

بسیاری از پلوپزها گزینه‌هایی فراتر از درست کردن برنج را هم در خود دارند. رایج‌ترین ترکیبی که می‌توانید در این نوع پلوپزها پیدا کنید، ترکیبی از پلوپز و بخارپز است. اگر در آشپزخانه فضای کوچکی دارید، یکی از گزینه‌های عالی، انتخاب این نوع از پلوپزها است.

بیشتر بدانید: برای راهنمای خرید زودپز، همه چیز همینجاست!

ویژگی‌های متفاوت در پلوپز

برای تهیه یک پلوپز کارآمد، باید بدانید چه معیاری بیشتر از معیارهای دیگر برایتان مهم است. باید متوجه شوید که چه مدلی برای شما مناسب است و نیازهای آشپزخانه شما را رفع می‌کند. این بخش از راهنمای خرید پلوپز، مهم‌ترین مواردی را که لازم است قبل از تهیه این وسیله بدانید، به شما خواهد گفت.

  • اندازه پلوپز

در بیشتر پلوپزها، حجم پلوپز بر حسب پیمانه در دفترچه راهنمای محصول نوشته شده است. شما می‌توانید متناسب با نیازتان، اندازه پلوپز را بین سه پیمانه تا بیست پیمانه انتخاب کنید. بسته به تعداد افراد خانواده یا مصرف دستگاه برای مهمانی‌ها، اندازه پلوپز مناسب را تشخیص دهید.

همچنین لازم است با توجه به اندازه پلوپز، فضایی متناسب با آن در آشپزخانه خود در نظر بگیرید. در بیشتر موارد، حجم پلوپز زیاد نیست و فضای زیادی را در آشپزخانه اشغال نخواهند کرد. اما اگر آشپزخانه شما کوچک است یا وسایل آشپزی زیادی دارید، باید به اندازه پلوپز توجه داشته باشید.

نکات مهم انتخاب اندازه پلوپز برای پخت انواع برنج بسته به تعداد افراد
اندازه پلوپز معیار مهمی برای خرید آن است. مثلا اگر شما پلوپز کوچکی برای یک خانواده پرجمعیت تهیه کنید، این دستگاه جوابگوی نیاز شما نخواهد بود. همچنین بزرگ بودن غیر منطقی اندازه پلوپز، باعث بالا رفتن مصرف انرژی می‌گردد.
  • نوع پلوپز

در حال حاضر برای خرید پلوپز، مدل‌ها و برندهای متنوعی در بازار وجود دارند. این مدل‌ها از یک پلوپز ساده شروع می‌شوند و در نهایت به دستگاهی می‌رسند که قابلیت پخت بسیاری از غذاها را دارد. شما باید بررسی نمایید که آیا یک پلوز ساده برای نیازهایتان جوابگو خواهد بود یا یک پلوپز چندکاره می‌خواهید که بتواند غذاهای دیگری مانند سبزیجات، گوشت، مرغ، ماهی و انواع خورشت را هم طبخ کند.

همچنین باید بدانید پلوپزی که می‌خواهید بخرید قابلیت بخارپز یا آرام‌پز کردن را هم دارد یا نه. این نکته برای خرید این وسیله بسیار تعیین‌کننده است.

بیشتر بخوانید: با راهنمای خرید کتری برقی همیشه چای داغ بنوشید!

  • قابلیت شستشو

ظرف داخلی پلوپز باید قابلیت جدا شدن از بدنه را داشته باشد. در این‌صورت می‌توانید به راحتی آن را در ماشین ظرفشویی یا با دست بشویید. قسمت بیرونی دستگاه نیز باید از جنسی باشد که بتوان آن را به سادگی با یک دستمال و شوینده معمولی، تمیز کرد.

نکات مهم شستشوی پلوپز چند کاره در ماشین ظرفشویی بدون آسیب
اگر در خانه ماشین ظرفشویی دارید، حتما برای شستن پلوپز، از آن بهره بگیرید. چون ماشین ظرفشویی به پوشش داخلی پلوپز، صدمه‌ای وارد نمی‌کند.
نصب و سرویس ماشین ظرفشویی

نصب و سرویس ماشین ظرفشویی

  • تعمیر انواع ماشین ظرفشویی
  • تعمیر ماشین ظرفشویی رومیزی و ایستاده
  • راه اندازی و نصب ماشین ظرفشویی های مختلف
  • تعمیر موتور ظرفشویی و تعمیر مخزن رزین
دریافت این خدمت از استادکار
  • سیستم گرمکن

سیستم گرمکن برای زمانی مناسب است که غذا را آماده کرده‌اید اما نمی‌خواهید در همان لحظه آن را سرو کنید. در این شرایط گرمکن بدون اینکه باعث پخت بیشتر یا تغییر طعم غذا شود، آن را تا زمان سرو گرم نگه می‌دارد.

  • کیفیت بدنه پلوپز

اگر بدنه پلوپز از کیفیت خوبی برخوردار نباشد، در حین فرآیند پخت، حرارت به بدنه منتقل می‌شود. در نتیجه مشکلاتی نظیر سوختگی برای کاربر ایجاد می‌کند. در صورت امکان، قبل از خرید پلوپز آن را تست کنید تا از عدم انتقال حرارت به بدنه، اطمینان حاصل کنید.

نحوه انتخاب جنس بدنه و حجم پلوپز و نکات ایمنی استفاده از آن
اگر در خانه کودک، سالمند یا حیوان خانگی دارید، حتما بهترین مارک پلوپز را که دارای بدنه باکیفیت است، خریداری کنید. این کار باعث می‌شود خیال شما از بابت ایمنی افراد خانواده راحت باشد.
  • قابلیت بخارپز

برخی پلوپزها دارای تجهیزات اضافی هستند که با استفاده از آن‌ها، می‌توانید غذاهای بخارپز هم تهیه کنید. اگر اهل رژیم گرفتن هستید، این ویژگی در تهیه غذاهای مناسب به شما کمک می‌نماید. با کمک آن، تهیه انواع غذاهای رژیمی مانند سبزیجات و ماهی بخارپز دیگر دردسری ندارد و به راحتی انجام می‌شود.

در این رابطه بیشتر مطالعه کنید: ۱۰ راه برای کاهش کالری مصرفی بدن و تناسب اندام

نحوه استفاده از پلوپز برای بخارپز کردن سبزیجات و پخت غذاهای رژیمی
حجم پلوپز برای استفاده‌های رژیمی، نباید زیاد باشد. چون افراد دارای رژیم، معمولا غذاهای خود را در حجم کم مصرف می‌نمایند.

نکات خرید پلوپز

  • تعیین بودجه برای خرید پلوپز

قیمت پلوپز به عوامل مختلفی از جمله جنس، حجم پلوپز، هوشمند بودن و قابلیت برنامه‌ریزی بستگی دارد. معمولا پلوپزهای دیجیتالی دارای قابلیت‌های متنوعی هستند، در نتیجه قیمت بیشتری هم دارند. اما شاید خیلی از این قابلیت‌ها برای شما کارایی نداشته باشند. پس برای جلوگیری از پرداخت هزینه اضافی، بهتر است در زمان خرید پلوپز به نیاز خود توجه داشته باشید.

ابتدا باید بودجه خود را مشخص کنید تا نیازتان را از بین دستگاه‌هایی که می‌توانید بخرید، تامین نماید. اگر بهترین مارک پلوپز را هم انتخاب نمایید، تا بودجه خرید آن را نداشته باشید، امکان تهیه را ندارید.

  • تایمر و برنامه پخت

دستگاه پلوپزی که قابلیت تنظیم زمان و دادن برنامه را دارد، می‌تواند یک وسیله ایده‌‌آل برای خانم‌های شاغل باشد. چون می‌توانید صبح، برنج یا مواد غذایی را بشویید و داخل پلوپز بریزید. سپس تنها کاری که باید انجام دهید، تنظیم یک زمان مشخص برای شروع پخت است.

به این ترتیب وقتی به خانه برمی‌گردید غذای شما در حال پختن بوده یا کاملاً آماده شده است. وجود تایمر و برنامه پخت این امکان را فراهم می‌کند تا بدون حضور شما در خانه هم دستگاه شروع به کار کند. با وجود چنین امکاناتی، در وقت هم صرفه‌جویی می‌شود.

راهنمای خرید بهترین پلوپز خارجی و ایرانی دیجیتالی دارای برنامه و تایمر
کار با پلوپزهای دارای برنامه و تایمر، کمی سخت‌تر از پلوپز معمولی است. اما اگر نحوه استفاده از پلوپز دارای تایمر را یاد بگیرید، کار آشپزی برای‌تان بسیار راحت و شیرین خواهد شد.
  • استفاده راحت از پلوپز

در ادامه راهنمای خرید پلوپز، باید به این نکته نیز اشاره کنیم که معمولا برخی از مدل‌های دیجیتالی پلوپز، تنظیمات متفاوتی دارند. به همین دلیل ممکن است کار کردن با این نوع دستگاه‌ها کمی برای شما سخت باشد. بهتر است قبل از خرید دستگاه مورد نظرتان، نحوه استفاده از پلوپز را بررسی نمایید. حتما پلوپزی را تهیه کنید که دارای بروشور یا دفترچه راهنما باشد. اگر نتوانید با پلوپز راحت کار کنید، دستگاه به سرعت دل شما را می‌زند.

بیشتر بخوانید: با راهنمای خرید خردکن سرعت آشپزی را بیشتر کنید

  • تهیه ته‌دیگ

اگر ته‌دیگ برایتان مهم است، سراغ مدل‌هایی بروید که این‌ کار را بهتر انجام می‌دهند. دستگاه‌هایی که تنظیمات مختلفی برای رنگ ته‌دیگ دارند را مد نظرتان قرار دهید. برخی از فروشندگان معتقدند برندهای ایرانی در درست کردن ته‌دیگ موفق‌تر عمل می‌کنند. پس اگر به خوردن ته‌دیگ حرفه‌ای علاقه دارید، سراغ پلوپز خارجی نروید. چراکه اگر بهترین پلوپز خارجی را هم بخرید، مثل پلوپزهای ایرانی، ته‌دیگ خوبی درست نمی‌کند.

نحوه درست کردن ته‌دیگ ترد و طلایی با بهترین مارک پلوپز ایرانی و خارجی
بهترین پلوپز خارجی هم ته‌دیگ خوش‌خوراکی را برای شما درست نمی‌کند. پس برای داشتن ته‌دیگ ترد و طلایی، به خرید پلوپز ایرانی فکر کنید.

دانلود اپلیکیشن استادکار

  • نسخه IOS استادکار
  • نسخه اندروید استادکار
  • دریافت از اپ استور و سیب اپ
  • دریافت از گوگل پلی، کافه بازار و مایکت
دریافت این خدمت از استادکار

معرفی برندهای معروف

برندهای زیادی در دنیا پلوپز تولید می‌کنند. دانستن برندهای معتبر به شما کمک می‌نماید تا در زمان خرید پلوپز، سراغ تولیدکنندگان متفرقه نروید. ما معتبرترین برندهای سازنده پلوپز را بدون هیچ ترتیبی، به شما معرفی خواهیم کرد:

  • پلوپز پارس‌خزر
  • پلوپز میگل
  • پلوپز فیلیپس
  • پلوپز همیلتون
  • پلوپز تولیپس
  • پلوپز تکنو
  • پلوپز هاردستون
  • پلوپز پاناسونیک
  • پلوپز ویداس
  • پلوپز مولینکس
  • پلوپز شیائومی
  • پلوپز بوش

بیشتر بدانید: با راهنمای خرید چرخ گوشت، آشپزی سالم‌تری داشته باشید

مدل‌های مشهور و پرطرفدار

در ادامه راهنمای خرید پلوپز، پرفروش‌ترین مدل‌ها در بازار و ویژگی‌های آن‌ها را به‌طور مختصر خواهیم گفت. شما هم باید متناسب با نیازهایتان، بهترین مارک پلوپز که در خانه به کارتان خواهد آمد را انتخاب نمایید.

  • پلوپز پارس‌خزر مدل RC181TSP Candoj

نحوه استفاده از پلوپز پارس‌خزر با این مدل بسیار راحت است. این محصول به ‌منظور مصرف بهینه برق، یک ترموستات دارد و یک درب شیشه‌ای پیرکس و سوپاپ‌دار جهت خروج بخار برای آن طراحی شده است. جنس دیگ پلوپز، از تفلون نچسب بوده که مانع از چسبیدن برنج به ظرف و سوختن آن می‌شود. این محصول برای ۸ نفر مناسب خواهد بود. قیمت خرید پلوپز پارس خزر حدود ۱ میلیون تومان است.

راهنمای خرید و طرز استفاده از پلوپز پارس‌خزر مدل RC181TSP Candoj
طرز استفاده از پلوپز پارس‌خزر، راحت و بی‌دردسر است. چون تنها با چرخاندن یک پیچ، رنگ ته‌دیگ مورد نظر انتخاب می‌شود.
  • پلوپز فیلیپس مدل HD3038 Fuzzy Logic

دیگ این پلوپز چندکاره، دارای روکش نچسب است. این دستگاه ۹ برنامه پخت دارد که شامل پنج برنامه برای پخت برنج و چهار برنامه برای پخت غذا می‌شود. شما می‌توانید با این دستگاه سوپ و کیک هم طبخ کنید. این دستگاه قابلیت کارکرد به‌‌عنوان یک بخارپز را هم دارد. سیستم گرم‌ نگهدارنده این محصول، پس از پایان پخت تا زمان سرو غذا، آن را گرم نگه می‌دارد. برای خرید پلوپز ذکر شده، بودجه‌ای معادل ۲ میلیون تومان نیاز است.

  • پلوپز میگل مدل GRC 830

برای افرادی که به آشپزی علاقه دارند و به دنبال راه آسان برای پخت غذا می‌گردند، پلوپزهای چندکاره بهترین گزینه هستند. پلوپز چندکاره میگل به صورتی طراحی‌شده تا فضای زیادی اشغال نکند. بدنه این محصول پلاستیکی است که حرارت را منتقل نمی‌کند. این پلوپز یک دستگاه ۸ کاره است و با استفاده از این مدل می‌توانید برنج، ته‌دیگ، ته‌چین و انواع کیک را تهیه نمایید. برای خرید پلوپز میگل، باید ۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان پرداخت کنید.

راهنمای خرید پلوپز میگل مدل GRC 830
حجم پلوپز میگل با این مدل زیاد است و جهت پختن برنج برای ۶ تا ۸ نفر کافی است.
  • پلوپز چندکاره همیلتون کد191

این پلوپز چندکاره، علاوه بر قابلیت‌های بالا، از نظر ظاهری هم بسیار زیبا و شیک است. این دستگاه ۹ برنامه دارد که با کمک آن‌ها، انواع غذاها را می‌توان آماده کرد. پخت نان نیز با این دستگاه امکان‌پذیر است. جنس بدنه این دستگاه از استیل ضدزنگ بوده و مقاومت بالایی دارد. قیمت این دستگاه در بازار، ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

  • پلوپز تولیپس مدل RC-441

این پلوپز چندکاره با ۶ برنامه، دارای عملکردهای پلوپز، آرام‌پز، بخارپز و گرم نگه‌دارنده غذا است. دیگ این پلوپز از جنس تفلون ساخته شده که باعث می‌شود غذا به جداره آن نچسبد، البته در ماشین ظرفشویی نیز شسته می‌شود. جنس بدنه هم از استیل ضدزنگ است. برای خرید پلوپز تولیپس، باید مبلغ ۲ میلیون تومان هزینه کرد.

راهنمای خرید پلوپز تولیپس مدل RC-441
حجم پلوپز تولیپس مدل RC-441 به اندازه‌ای است که جهت پختن برنج برای ۵ تا ۶ نفر مناسب است.
  • پلوپز تکنو مدل TE-606

پلوپز ۱۰ نفره تکنو با بهره‌گیری از توان ۷۰۰ وات و طراحی بسیار زیبا به بازار عرضه گردیده است. بدنه این محصول از جنس استیل ضدزنگ ساخته شده است. این پلوپز چندکاره، به دلیل داشتن برنامه‌های مختلف، آشپزی را راحت می‌نماید. امکان پخت برنج، خورشت، کیک و دیگر غذاهای متنوع با این دستگاه وجود دارد و نحوه استفاده از آن بسیار آسان است. برای خرید پلوپز تکنو با این مدل، باید ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان هزینه کرد.

معرفی بورس و محل خرید پلوپز

برای خرید لوازم برقی آشپزخانه، می‌توان به فروشگاه‌های لوازم خانگی مراجعه کرد. اما خرید اینترنتی هم که امروزه بسیار باب شده، خرید انواع لوازم از جمله خرید پلوپز را راحت کرده است. خرید پلوپز به صورت حضوری، از فروشگاه‌های لوازم خانگی در خیابان شریعتی امکان‌پذیر است. همچنین می‌توانید این وسیله را از بازار بزرگ تهران و میدان شوش تهیه کنید. علاوه بر این به سه‌راه امین حضور هم سری بزنید و مدل‌های موجود در این منطقه را بررسی نمایید.

اما در دنیای امروزی که تکنولوژی پیشرفت کرده است، خرید اکثر کالاها به صورت اینترنتی و آنلاین هم انجام می‌شود. خوشبختانه در کشور ما تعداد زیادی از این فروشگاه‌های آنلاین وجود دارد. مزیت خرید از سایت‌های آنلاین معتبر این است که اطمینان دارید جنس اصل به دست شما خواهد رسید. در ضمن اجناس این سایت‌ها، به‌طور معمول دارای گارانتی هستند که خیال شما را از بابت مشکلات احتمالی آتی، راحت می‌کنند.

شما می‌توانید برای خرید پلوپز، به سایت‌های معتبر فروش آنلاین سر بزنید و انواع پلوپز و قیمت‌های آن‌ها را با هم مقایسه کنید. سپس بهترین مارک پلوپز را انتخاب کرده و آن را سفارش دهید.

جمع‌بندی

پلوپز وسیله‌ای است که کار شما را در آشپزخانه بسیار راحت می‌کند. می‌توانید با خیال راحت برنج را درون آن بریزید و بدون ترس از سوختن، به سراغ کارهای دیگر خود بروید. مهم‌ترین کار قبل از خرید پلوپز، مطالعه یک راهنمای خرید پلوپز جامع است. این راهنما به شما کمک می‌کند تا بتوانید به راحتی معیارهایتان را دسته‌بندی کرده و بهترین مارک پلوپز را انتخاب کنید. در ضمن لازم است بعد از خرید، با مطالعه بروشور دستگاه، نحوه استفاده از پلوپز را به خوبی یاد بگیرید. به خصوص اگر دستگاه دارای برنامه باشد، کار با آن ممکن است کمی پیچیده باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 2 =