پیشنهادهایی برای مدل کابینت ام دی اف

2

دوست دارید کابینت‌های ام دی اف آشپزخانه خود را تعویض کنید و به دنبال ایده‌های جدید و به روز در مورد رنگ‌بندی کابینت ام دی اف هستید؟ در مقاله پیشنهادهایی برای مدل کابینت ام دی اف، استادکار قصد دارد تا با ارائه ایده‌های متنوع و جالب به شما کمک کند تا با طرح و رنگ کابینت ام دی اف در سبک و سیاق جدیدتر از سفید و قهوه‌ای یا رنگ‌هایی که ما ایرانی‌ها بیشتر به آن‌ها تمایل داریم، آشنا شوید و نگاهی تازه در مورد انواع مدل کابینت ام دی اف و رنگ‌بندی آن‌ها کسب کنید. در این مسیر با جدیدترین رنگ کابینت ام دی اف و طرح‌های مختلف آن نیز آشنا خواهید شد.

پیشنهادهایی برای جدیدترین رنگ‌بندی کابینت ام دی اف

اگر قصد دارید تغییری در کابینت‌های آشپزخانه ایجاد کنید، بهتر است ابتدا در مورد چیدمان مدل کابینت ام دی اف آشپزخانه خود تصمیم بگیرید. همان طور که میدانید، چیدمان کابینت ام دی اف را می‌توان در مدل‌های مختلف انجام داد. ما در ادامه انواع چیدمان کابینت را مطرح کرده و سپس در هر بخش چند ایده متفاوت به شما ارائه خواهیم داد. پس با ما همراه باشید:

  • ایده‌هایی برای مدل اپن آشپزخانه ام دی اف

دکوراسیون آشپزخانه‌ها از دهه 1990 از چهار دیوار به سه دیوار تغییر یافتند و پذیرایی و آشپزخانه توسط یک دیوار نیمه به نام اپن از یکدیگر جدا شد.

مدل کابینت ام دی اف تیره
جدیدترین کابینت‌های ام دی اف در طراحی اپن، معمولا رنگی تیره دارند تا به فضا عمق بیشتری ببخشند. در کنار این تیرگی کابینت‌های ام دی اف می‌توان از شیشه استفاده کرد تا فضای آشپزخانه بازتر و جادارتر به نظر آید.

رنگ پاستلی یکی از ایده‌های ناب رنگ‌بندی کابینت ام دی اف است که در آشپزخانه‌های کوچک می‌توان از آن به خوبی استفاده نمود. رنگ پاستلی یکی از جدیدترین رنگ‌های کابینت ام دی اف است که به فضا آرامش نیز می‌بخشد. این رنگ متأسفانه در آشپزخانه‌های ایرانی کمتر استفاده می‌گردد.

می‌توان برای پیشخوان کابینت و کاشی‌ها رنگ سفید را انتخاب کرد و رنگ پاستلی را در اپن آشپزخانه ام دی اف و قسمت‌های دیگر به کار گرفت.

رنگ بندی کابینت ام دی اف
استفاده از رنگ‌های پاستلی در مدل کابینت ام دی اف، فضای آشپزخانه را بسیار آرامش‌بخش می‌کند.

ایرانیان معمولا رنگ‌های محدودی همچون سفید، کرم، قهوه‌ای را در رنگ‌بندی کابینت ام دی اف انتخاب کرده و معمولا از انتخاب رنگ‌های جسورانه‌ای همچون آبی برای رنگ‌بندی کابینت ام دی اف پرهیز می‌کنند. در حالیکه رنگ آبی یک انتخاب متفاوت و در عین حال آرامش‌بخش است که می‌توان به عنوان رنگ زمینه هم از آن استفاده نمود.

جدیدترین رنگ کابینت ام دی اف
جدیدترین رنگ کابینت ام دی اف که در سال 2020 هم از آن در رنگ‌بندی کابینت استفاده می‌شود، آبی است.

اگر فضای آشپزخانه شما محدود است، می‌توان طراحی مدل اپن ام دی اف را به گونه‌ای انجام داد که از تمام فضا استفاده نمود و وسایل مختلف را در آن جا داد.

مدل اپن ام دی اف
اپن ام دی اف تنها یک دیوار نیمه ساده نیست که از آن به عنوان میز کار و یا ناهارخوری و… استفاده کرد، بلکه با طراحی درست و اصولی این کابینت ام دی اف می‌توانید آن را تقسیم‌بندی کرده و کتاب‌ها و وسایل ضروری و یا زینتی خود را در آن جای دهید.

اگر به دنبال طراحان حرفه‌ای هستید که قادرند هر طرحی را به زیبایی و باکیفیت برای‌تان آماده کنند، کافی است سفارشتان را در بخش خدمات کابینت‌سازی استادکار به ثبت برسانید.

خدمات کابینت سازی استادکار

کابینت‌سازی

  • طراحی و ساخت کابینت آپارتمان، فروشگاهی و دکوری
  • طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه مدرن و کلاسیک
  • ساخت کابینت ام دی اف، های گلاس، ترموود، چوبی و فلزی
  • تعمیر و نصب کابینت دیواری و زمینی
دریافت این خدمت از استادکار
  • ایده‌هایی برای مدل کابینت ام دی اف جزیره

کابینت‌های جزیره‌ در آشپزخانه یکی از شیوه‌های مدرن طراحی هستند که در خانه‌های کوچک و بزرگ استفاه می‌شوند البته هدف اصلی طراحی آن‌ها، ویژه منازل بزرگ بوده، اما نمونه‌های کوچک‌تر آن نیز امروزه در منازل رواج یافته‌است. استادکار در این مقاله به بررسی انواع جزیره آشپزخانه و معایب و مزایای آن‌ها نمی‌پردازد و تنها پیشنهادهایی متفاوت برای کابینت جزیره به شما ارائه می‌دهد.

  • کابینت مدل ام دی اف جزیره برای آشپزخانه‌های کوچک

کابینت جزیره متحرک، یکی از انواع کابینت‌های ام دی اف است که در خانه‌های کوچک کارایی دارد، چرخ‌های متحرک زیرین این کابینت‌ها امکان جابه جایی به آن‌ها می‌دهد تا در صورتیکه به جزیره نیاز نداشتید، آن‌ را در گوشه‌ای از خانه قرار دهید.

طرح کابینت ام دی اف جزیره
طرح کابینت ام دی اف جزیره به همراه چرخ‌هایش به راحتی جابه‌جایی شده و به شما اجازه می‌دهد تا در فضای محدود خانه، این مدل کابینت ام دی اف را جابه‌جا کنید.
کابینت ام دی اف جزیره دوطبقه
در خانه‌های کوچک‌تر، می‌توان کابینت مدل ام دی اف جزیره را به صورت دو طبقه هم طراحی کرد و جای بیشتری برای قرار دادن وسایل در آن گذاشت.
  • کابینت مدل ام دی اف جزیره برای آشپزخانه‌های معمولی و بزرگ

معمولا در رنگ‌بندی کابینت ام دی اف، ترکیب رنگ مشکی و سفید یکی از پرطرفدارترین رنگ‌هاست، اگر قصد دارید تغییری در ظاهر آشپزخانه ایجاد کنید، می‌توانید در مدل کابینت ام دی اف خود از رنگ حاکستری استفاده کرده و تضاد میان سفید و مشکی را کمتر کنید.

اپن آشپزخانه ام دی اف
رنگ خاکستری اپن آشپزخانه ام دی اف، تضاد میان دو رنگ‌ سفید و مشکی کابینت‌ها و کاشی‌ها را کمتر کرده است، از طرف دیگر، طراح کابینت‌های این آشپزخانه با استفاده از رنگ مکمل طلایی برای یراق آلات ظاهری مدرن و کلاسیک به این فضای دوست داشتنی داده است.

رنگ سفید در دکوراسیون آشپزخانه همواره یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها در طراحی دکوراسیون داخلی است که هرگز از مد نمی‌افتد. حال برای اینکه این ظاهر را کمی تغییر دهید، می‌توانید از رنگ طوسی برای دیوارها، کاشی و … استفاده کنید و اپن آشپزخانه ام دی اف را با رنگ تیره‌تر طراحی کنید. ترکیب رنگ سفید و طوسی در کنار یکدیگر یکی از جذاب‌ترین رنگ‌بندی کابینت ام دی اف است که همواره مورد پسند ما ایرانیان قرار می‌گیرد.

مدل کابینت ام دی اف سفید
اگر دوست دارید از رنگ‌های روشن و نور طبیعی در آشپزخانه کمک بگیرید، می‌توانید از طبقه‌های سفید و کاشی‌های طرح‌دار روشن و کابینت‌های سفید و مشکی در دیوارها استفاده کرده و قسمت اپن آشپزخانه ام دی اف و زمین را به رنگ تیره طراحی کنید. این ترکیب نیز با توجه به نقش و نگار کاشی و طرح کابینت ام دی اف، یکی از مدل‌های محبوب برای ما ایرانیان است.

پیشنهاد دیگری که می‌توانیم به دوستداران مدل کابینت ام دی اف سفید بدهیم این است که در طراحی دکوراسیون آشپزخانه خود از اجزای طرح‌دار و فلزی استفاده کنید تا فضا جذاب‌تر گردد.

کابینت ام دی اف سفید
همان طور که قبلا هم اشاره شد، رنگ سفید به عنوان یکی از جدیدترین رنگ‌های کابینت ام دی اف طرفداران خود را دارد، برای اینکه فضای آشپزخانه کمی مدرن‌تر شده و در عین حال از بی‌حالی هم دربیاید، می‌توانید صندلی‌های آشپزخانه را طرح‌دار کنید و یا از یراق آلات فلزی و… استفاده کرده و به فضا رنگی مناسب و شیک بدهید.

اگر از سبک دکوراسیون روستیک در دکوراسیون داخلی خانه و آشپزخانه خود استفاده کرده‌اید، طرح کابینت ام دی اف کرم رنگ به همراه یراق آلات ضدزنگ نقره‌ای، آشپزخانه شما را مدرن‌تر می‌کند. همان طور که می‌دانید، الگوی دکوراسیون آنتیک روستیک از طبیعت الهام گرفته شده و در خانه‌ها جوی صمیمی، آرامبخش و دلپذیر ایجاد می‌کند.

کابینت ام دی اف روستیک
اگر دکوراسیون داخلی منزل شما به سبک روستیک طراحی شده، استفاده از کابینت ام دی اف کرم رنگ فضا را مدرن‌تر می‌کند.

استفاده از قفسه‌های باز در طراحی کابینت ام دی اف امروزه در فضای مجازی بسیار رواج یافته‌است. می‌توانید وسایل تزیینی و قیمتی و یا اجناس لوکس‌تان را در قفسه‌های باز کابینت ام دی اف قرار دهید و دکوراسیون آشپزخانه‌تان را شیک و امروزی کنید.

رنگ بندی کابینت mdf
استفاده از ترکیب دو رنگ مکمل در مدل کابینت ام دی اف به همراه قفسه‌‌های باز و اجناس لوکس ظاهر آشپزخانه شما را بسیار شیک و امروزی می‌کند.
  • ایده‌هایی برای مدل کابینت ام دی اف U شکل

اگر به دنبال آشپزخانه‌ای جادار و بزرگ هستید، مدل کابینت ام دی اف یو شکل را انتخاب کنید، تعداد بالای کابینت ویژگی بارز این مدل کابینت ام دی اف است.

مدل کابینت ام دی اف U شکل
کابینت‌های آشپزخانه U شکل بسیار جادار بوده و می‌توان در آشپزخانه‌های بزرگ از آن استفاده نمود.
طرح کابینت ام دی اف U شکل
خلاقیت و ایده‌پردازی طراحان کابینت ام دی اف می‌تواند به شما کمک کند تا استفاده بهینه‌تری از فضاهای پیرامونتان داشته باشید.

طراحان و متخصصان حرفه‌ای ما در بخش خدمات کابینت‌سازی استادکار می‌توانند طرح‌های مختلف کابینت ام دی اف را در زمان و قیمت مناسب در اختیار شما قرار دهند. بنابراین اگر به طراح خلاق نیاز داشتید کافی است در بخش کابینت‌سازی سفارش خود را ثبت کنید.

کابینت جزیره ام دی اف U شکل
در جزیره‌های یو شکل سطح پیشخوان بزرگ بوده و می توان برای کار و آشپزی همزمان از آن استفاده نمود.
کابینت جزیره آشپزخانه U شکل
جزیره آشپزخانه یو شکل آنقدر بزرگ است که شما می‌توانید سه ردیف کابینت ام دی اف را در آن جاسازی کنید.

استفاده از دو رنگ مکمل در مدل کابینت ام دی اف می‌تواند یک آشپزخانه متفاوت و مدرن برای شما به ارمغان بیاورد، برای این منظور بهتر است رنگ کابینت‌های بالا را روشن انتخاب کنید. البته رنگی برای کابینت ام دی اف انتخاب کنید که با رنگ پس‌زمینه آشپزخانه هماهنگ باشد. رنگ دوم که تیره‌تر خواهد بود را برای جزیره یو شکل آشپزخانه انتخاب کنید. ترکیب دو رنگ در مدل کابینت ام دی اف فضای آشپزخانه را بازتر خواهد کرد.

جدیدترین رنگ کابینت ام دی اف
اگر دوست دارید فضای مدرن و متفاوتی در آشپزخانه یو شکل خود داشته باشید، می‌توانید از دو رنگ کابینت ام دی اف مکمل در طراحی آن استفاده کنید. رنگ روشن‌تر باید ترکیبی از رنگ زمینه آشپزخانه باشد و رنگ تیره‌تر را در قسمت جزیره آشپزخانه استفاده کنید.
  • ایده‌هایی برای مدل کابینت ام دی اف T شکل

کابینت مدل ام دی اف T شکل به شما کمک می‌کند تا از فضاهای مختلف درون آشپزخانه به خوبی استفاده کنید.

مدل کابینت ام دی اف T شکل
فضای زیرین جزیره‌های تی شکل بسیار گسترده هستند، می‌توان از آن برای کاربردهای مختلف استفاده نمود.
کابینت ام دی اف T شکل
اگر فضای آشپزخانه شما محدود است، باز هم می‌توانید از مدل کابینت ام دی اف T شکل استفاده کنید. مدل کابینت ام دی اف تی شکل به گونه‌ای است که بخشی از آن را می‌توان به عنوان میزکار و بخش دیگر را به عنوان میز غذاخوری استفاده کرد.
رنگ بندی کابینت ام دی اف
از آنجا که محبوب‌ترین رنگ‌بندی کابینت ام دی اف ترکیب رنگ سفید و طوسی است، استفاده از این رنگ‌بندی در کنار میز شیشه‌ای جزیره تی شکل، صندلی‌ها، کفپوش تیره و آویز شیشه‌ای فضایی بسیار روشن و در عین حال مدرن در آشپزخانه شما ایجاد کرده‌است.
  • ایده‌هایی برای مدل کابینت ام دی اف L شکل

طراحی آشپزخانه L شکل بسیار متنوع است و می‌توان آن را با توجه به فضای آشپزخانه بزرگ و یا کوچک طراحی نمود.

چیدمان کابینت ام دی اف L شکل
چیدمان کابینت ام دی اف L شکل یکی از شیوه‌های بسیار پرطرفدار است که مردم معمولا به صورت ناخودآگاه هم این چیدمان را انتخاب می‌کنند.
رنگ کابینت ام دی اف
ترکیب دو یا سه رنگ مکمل در کنار یکدیگر و طبقه‌بندی جزیره کابینت ام دی اف ال شکل ظاهر این آشپزخانه را بسیار شاد و رنگی کرده‌است.
چیدمان کابینت ام دی اف L شکل
چیدمان کابینت ام دی اف ال شکل بهترین سبک طراحی برای آشپزخانه‌های کوچک است.

سخن آخر

اگر شما به دکوراسیون داخلی منزل‌تان اهمیت می‌دهید، قطعا رنگ‌بندی و مدل کابینت ام دی اف آشپزخانه‌تان هم برایتان مهم است. در این مقاله ما سعی براین داشتیم تا پیشنهاد‌هایی متفاوت برای طرح کابینت ام دی اف به شما ارائه دهیم، امید است که مورد استفاده قرار گیرد.

تمامی طراحان کابینت استادکار قادر هستند هر طرحی که مورد نظر شماست را در کمترین زمان و با کیفیت مناسب آماده کنند. این نیروها، آماده خدمت‌رسانی در زمینه طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه مدرن و کلاسیک، طراحی و ساخت کابینت برای آشپزخانه، آپارتمان، محل کار و… هستند و علاوه بر طراحی و نصب کابینت‌ها، برای خدمات جزئی همچون تعمیر یراق آلات، تنظیم پایه، لقی‌گیری و.. هم می‌توان از کمک‌های آن‌ها استفاده کرد. کافی است در هر زمینه سفارشتان را به صورت آنلاین به ثبت برسانید.

خدمات کابینت سازی استادکار

کابینت‌سازی

  • طراحی و ساخت کابینت آپارتمان، فروشگاهی و دکوری
  • طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه مدرن و کلاسیک
  • ساخت کابینت ام دی اف، های گلاس، ترموود، چوبی و فلزی
  • تعمیر و نصب کابینت دیواری و زمینی
دریافت این خدمت از استادکار

منابع: Housebeatiful

2 نظرات
  1. شیرین می گوید

    بسیار سودمند در مورد طراحی و رنگ و کاربردی کردن بیشتر فضا

    1. شیوا هراتی می گوید

      سپاس از لطف شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده + 13 =