راهنمای اسباب کشی؛ نکات مهم در اسباب کشی خانه
قبلا در مورد اینکه چطور اسباب کشی کمدردسرتری داشته باشیم صحبت کردیم اما اگر تاکنون اقدام به جابهجایی محل سکونتتان کرده باشید به خوبی میدانید یکی از پر زحمتترین و وقتگیرترین اقدامات اسباب کشی منزل است. بستهبندی وسایل خانه و همینطور چیدمان اصولی و مناسب آنها از یک طرف و حمل و بارگیری آنها از طرف دیگر کاری است که تنها نیمی از فرایند اسبابکشی خانه را شامل میشود. در ادامه فرآیند اسباب کشی، اگر توانی برای صاحبخانه باقی مانده باشد مرحله تخلیه و چیدمان وسایل را خواهیم داشت. این فرایند طاقتفرسا در گذشته بیشتر مرسوم بود، امروزه اما با گسترش شرکتهای حمل و بارگیری و افزایش خدمات مرتبط با اسبابکشی کمتر شاهد این مشکلات هستیم. در شرایط جدید صاحبخانه، بیشتر مدیریت اسبابکشی خانه را بر عهده میگیرد. در ادامه به بررسی قیمت و ویژگیهای خدمات اسبابکشی، حمل و نقل و چیدمان اصولی میپردازیم.
امکانات و ویژگیهای خدمات اسباب کشی چیست؟
یکی از ویژگیهای مهم در بحث اسباب کشی خانه، بستهبندی اصولی و صحیح وسایل خانه است. پرسنل مجرب و حرفهای شرکتهای حمل و نقل، با استفاده از «نایلونهای حبابدار» و استفاده از «پوششهای محافظ و جاذب ضربه» احتمال آسیب و شکستن وسایل خانه را به حداقل ممکن میرسانند. همچنین با کمک ابزار آلات حمل وسایل سنگین و حجیم، آسیبهای احتمالی ناشی از برخورد وسایل بزرگ به اطراف را به حداقل میرسانند. ضمن اینکه در بحث چیدمان وسایل نیز باید دقت بسیاری کرد چراکه در صورت عدم چیدمان اصولی و درست، احتمال ریزش اثاث در هنگام حمل و نقل و یا شکستگی وسایل زیرین وجود خواهد داشت.
فوت و فنهای اسباب کشی آسان و بیدردسر
بستهبندی وسایل مرتبط در کنار یکدیگر
مهمترین نکتهای که در بستهبندی و چیدمان وسایل خانه وجود دارد این است که وسایل مرتبط را کنار هم نگهدارید. برای این کار وسایل هر اتاق را درون کارتنهای مشخصی بگذارید و با کمک نوار چسب رنگی و یا ماژیک، وسایل اتاق را از یکدیگر جدا کنید به همینترتیب وسایل آشپزخانه را از وسایل پذیرایی و یا اتاق خواب جدا و مشخص کنید.
بستهبندی وسایل شوینده را به آخر کار موکول کنید!
وسایل شوینده و نظافتی را در کنار یکدیگر قرار دهید و تا انتهای فرایند بستهبندی، وسایل آنها را بستهبندی نکنید؛ چرا که ممکن است قبل از تخلیه کامل، خانه را نظافت کنید. همچنین ممکن است جاروبرقی نیز مورد استفاده شما قرار گیرد، پس آنها را تا پایان فرایند اسباب کشی بستهبندی نکنید.
اسبابکشی به خانهای کوچکتر
اسبابکشی از خانهای با فضای بزرگ به خانهای با فضای کوچکتر، فرصتی برای خداحافظی با وسایلی است که دیگر به آنها نیازی ندارید. میتوانید آنها را بفروشید و یا به همسایگان خود هدیه دهید و یا آنها را نزد آشنایان به امانت بسپارید. این کار باعث میشود که با بحران کمبود فضا در خانه جدیدتان روبرو نشوید.
در ثبت سفارش خدمات اسباب کشی چه نکاتی را باید رعایت کرد؟
- تخمین مقدار اسباب و اثاثیه :بهتر است قبل از اقدام به ثبت سفارش و اسباب کشی، مقدار تقریبی وسایلتان را تخمین بزنید؛ چرا که در هنگام ثبت سفارش امکان انتخاب وسیله نقلیه مورد نیاز شما فراهم است. شما میتوانید هیچ کدام از وسایل نقلیه «خاور» و یا «نیسان» را انتخاب نکرده و تنها از «پرسنل و کارگران اجرای خدمات اسبابکشی» استفاده کنید.
- انتخاب خدمات مورد نیاز اسباب کشی: شما میتوانید خدمات مورد نیاز خود را از بین گزینههای موجود در هنگام ثبت سفارش انتخاب کنید. به عنوان مثال میتوانید خدماتی همچون «بستهبندی»، «حمل اثاثیه» و یا «چیدمان و اسمبل کردن» را انتخاب کنید.
- تعیین وضعیت آسانسورها:در ادامه ضروری است که وضعیت آسانسور را در ساختمانهای مبدا و مقصد انتخاب کنید. به عنوان مثال ممکن است ساختمان مبدا دارای آسانسور جهت حمل وسایل باشد، اما در ساختمان مقصد چنین امکانی مهیا نباشد. این مورد در برآورد دقیق قیمت اسبابکشی ضروری است.
- تعیین تعداد کارگران مورد نیاز:در مرحلهای دیگر میتوانید تعداد کارگران و پرسنل مورد نیاز خود را انتخاب کنید.
- تعیین زمان دلخواه:در پایان زمان دلخواه خود را انتخاب کرده و سفارش خود را ثبت کنید.
پس از انجام این فرایند منتظر ارایه پیشنهادات «استادکاران» و «شرکتهای مختلف طرف قرار داد با استادکار» باشید. در این بخش شما میتوانید با مشاهده پروفایل استادکاران و شرکتهای حمل و نقل مختلف و مطالعه نظرات مشتریان قبلی و همینطور قیمت پیشنهادی آنها، «بهترین انتخاب» را برای اجرای اسبابکشی منزلتان داشته باشید.
اسبابکشی و حمل اثاثیه
- ✔اسباب کشی منزل، محل کار، شرکت و اداره
- ✔اسباب کشی با کامیون، خاور و وانت نیسان
- ✔حمل بار و حمل اثاثیه منزل
- ✔اسباب کشی اصولی با کارگر باربر متخصص
قیمت اسباب کشی منزل چقدر است؟
در استادکار سفارش شما توسط شرکتهای حمل و نقل و استادکاران مختلفی مشاهده میشود و شما قیمتهای مختلفی را دریافت میکنید. با این کار میتوانید قیمتها را با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین پیشنهاد را انتخاب کنید. همچنین خوب است بدانید که حدود قیمت برای کرایه خاور به ازای هر سه ساعت مبلغ ۱۵۰ هزار تومان و دستمزد کارگر برای بارگیری و تخلیه خاور به ازای هر سه ساعت مبلغ ۳۰ تا ۶۰ هزار تومان است.
همچنین وسایلی مانند گاوصندوق، سایدبایساید، پیانو، تردمیل و بوفههای بزرگ شیشهای، خارج از وسایل اسبابکشی محسوب میشوند و کارگران برای جابجایی آنها هزینه اضافی دریافت میکنند.
سخن آخر
خوشبختانه گسترش خدمات اسبابکشی منازل باعث بالا بردن کیفیت زندگی خانوادهها و همینطور کاهش هزینههای روانی و آسیبهای فیزیکی در افراد و صاحبخانهها شده است. امروزه خانوادهها با سفارش خدمات اسبابکشی و حمل و نقل خانهی خود بسیاری از فشارهای روانی و هزینههای جبرانناپذیر سلامتی را از خود دور میکنند و خاطری آسوده و خیالی راحت را برای خود و خانوادهشان فراهم میکنند. حال از شما میپرسیم که آیا خدمات اسبابکشی منازل، ارزش قابل ملاحظهای برای شما داشته است؟ و آیا انتخاب اول شما در هنگام جابجایی منزلتان خواهد بود؟
اسبابکشی و حمل اثاثیه
- ✔اسباب کشی منزل، محل کار، شرکت و اداره
- ✔اسباب کشی با کامیون، خاور و وانت نیسان
- ✔حمل بار و حمل اثاثیه منزل
- ✔اسباب کشی اصولی با کارگر باربر متخصص
نظرات بسته شده است.