برای خرید وافل ساز دستی، مینی و غیره چه نکاتی ضرورت دارد؟

0

وافل‌ یک دسر ترد و خوشمزه است که در نگاه اول، تشابه زیادی به بیسکویت‌ دارد، اما بسیار تردتر و لطیف‌تر است. این ماده غذایی در سرتاسر دنیا به‌عنوان یک وعده کامل صبحانه یا وعده عصرانه مصرف می‌شود. اگر شما هم می‌خواهید در منزل، برای خود و اعضای خانواده‌تان وافل‌های خوشمزه آماده کنید، می‌توانید به خرید دستگاه وافل ساز فکر کنید.

اگر هم به دنبال یک راهنمای خرید دستگاه وافل ساز هستید که تمام نکات لازم را در اختیار شما قرار دهد، باید بگوییم در نقطه درستی قرار دارید. چون در این مقاله، نکات خرید وافل ساز، قیمت دستگاه وافل و قیمت دستگاه وافل را به شما خواهیم گفت. طرز تهیه وافل با وافل ساز را نیز در اختیارتان می‌گذاریم. انواع دستگاه وافل ساز (از جمله وافل ساز رو گازی) را هم معرفی خواهیم کرد تا بتوانید برای خرید دستگاه وافل ساز، بهترین تصمیم را بگیرید. پس با این مقاله از استادکار همراه باشید.

آیا خرید دستگاه وافل ساز ضرورت دارد؟

وافل گزینه مناسب برای کودکانی است که علاقه‌ای به صبحانه خوردن ندارند. با خرید وافل ساز، می‌توانید یک صبحانه جذاب و خاص برای کودکان خود تهیه کنید. بعضی از صفحات وافل ساز، به شکل شخصیت‌های کارتونی ساخته شده‌اند تا کودک را مجذوب خود کنند.

همچنین اگر فرزند شما به میوه علاقه‌ای ندارد، می‌توانید با خرید وافل ساز، وافل میوه‌ای برای عصرانه او آماده کنید. البته مادران خلاق حتی برای کودکان بدغذای خود، وافل با گوشت چرخ‌کرده، سالمون، تن‌ماهی و مرغ تهیه و آنها را تشویق می‌کنند تا غذای سالم و مقوی بخورند.

علاوه بر موارد ذکر شده، خرید دستگاه وافل ساز به افراد شاغل کمک می‌کند تا صبح‌ها به سرعت صبحانه خود را آماده و میل نمایند. طرز تهیه وافل بسیار ساده است و آماده شدن آن زمان زیادی نمی‌برد. اگر مواد وافل در دسترس باشد، صبحانه لذیذ شما در کمتر از ده دقیقه، آماده خواهد بود.

 به این ترتیب، می‌بینید که خرید دستگاه وافل ساز، تا چه حد کارساز و کمک‌کننده است.

اگر علاوه بر راهنمای خرید دستگاه وافل ساز، به راهنمای خرید غذا ساز هم نیاز دارید، این مقاله را بخوانید: با راهنمای خرید غذاساز، یک دستیار آشپزی حرفه‌ای داشته باشید!

چهار وافل به شکل میکی ماوس در بشقاب سفید
از آنجایی‌که کودکان معمولا برای غذا خوردن، نیاز به نشویق و ایجاد انگیزه دارند، خرید دستگاه وافل ساز، می‌تواند به والدین آنها کمک کند تا یک غذای خوشمزه، با ظاهری چشم‌گیر برای‌شان تهیه نمایند.

وافل ساز چیست؟

وافل ساز دستگاهی است که بین ۵ تا ۱۰ دقیقه، تعدادی وافل خوشمزه آماده می‌کند. این دستگاه از دو صفحه نچسب چدنی تشکیل شده‌ است. با اتصال دستگاه به برق، این صفحات نچسب کاملا داغ می‌شوند. بعد از داغ شدن دستگاه، مایه وافل که از قبل آماده شده، روی صفحه زیرین دستگاه ریخته می‌شود. سپس صفحه دیگر، روی آن قرار می‌گیرد. پس از چند دقیقه هم مایه یا خمیر وافل را پخته و تُرد آماده سرو خواهد بود.

یکی از مهمترین قابلیت‌های انواع دستگاه وافل ساز، امکان تنظیم درجه حرارت صفحات جهت پخت انواع وافل است. وافل در طعم‌ و مدل‌های مختلف از جمله کلاسیک، شکلاتی، کره‌ای و میوه‌ای تهیه می‌شود که هر یک به میزان حرارت مشخصی برای پخت نیاز دارند. دستگاه تولید وافل، قادر است با فراهم کردن دمای مورد نیاز برای هر یک از انواع مختلف وافل، آنها را با بهترین کیفیت بپزد.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ساندویچ‌ساز، بررسی ویژگی‌های یک انتخاب درست!

طرز تهیه وافل

ابتدا آرد، شکر، تخم‌ مرغ و روغن را با هم مخلوط می‌کنیم تا مایه اولیه آماده شود. سپس مقداری از مایه را در وافل ساز  می‌ریزیم. دستگاه تولید وافل، به‌سرعت برای شما وافل‌های داغ و خوشمزه آماده می‌نماید. شما می‌توانید با توجه به ذائقه خود، وافل را به همراه عسل، خامه، شکلات، میوه و بستنی یا انواع مربا نوش جان کنید.  

بیشتر بدانید: با راهنمای خرید تخم مرغ‌پز، صبحانه سریع آماده می‌شود

فردی در حال ریختن مایع وافل داخل دستگاه وافل‌ساز با ملاقه
طرز تهیه وافل به حدی راحت است که نوجوانان، جوانان و حتی سالمندان، با کمک آن، قادر به آماده کردن یک وعده غذایی برای خود هستند. پس خرید دستگاه وافل ساز، می‌تواند کار خانم خانه را تا حدودی راحت کند.

اگر تاکنون موفق به بهره‌گیری از خدمات گوناگون استادکار نشده‌اید، همین حالا اپلیکیشن ما را دانلود نمایید:

دانلود اپلیکیشن استادکار

  • نسخه IOS استادکار
  • نسخه اندروید استادکار
  • دریافت از اپ استور و سیب اپ
  • دریافت از گوگل پلی، کافه بازار و مایکت
دریافت این خدمت از استادکار

انواع وافل ساز

در این بخش از راهنمای خرید دستگاه وافل ساز، انواع مختلف این دستگاه را به شما معرفی خواهیم کرد تا پس از بررسی، بتوانید بهترین مورد را انتخاب نمایید. به طور کلی، سه مدل وافل ساز در بازار عرضه می‌شوند:

وافل ساز چندکاره

برخی وافل سازها از چندین صفحه مجزا و قابل‌ تعویض برخوردارند. برای مثال صفحه مخصوصی برای گریل یا یک صفحه مسطح برای پخت پنکیک و تخم‌مرغ وجود دارند. از وافل ساز چندکاره، به‌عنوان ساندویچ‌ساز هم می‌توان بهره گرفت. با خرید دستگاه وافل ساز چندکاره، شما با یک تیر، چند نشان را هدف خواهید گرفت. در ضمن خرید وافل ساز چندکاره، برای آن دسته از افرادی که با مشکل کمبود جا مواجه هستند، انتخاب منطقی‌تری به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ساندویچ‌ساز، بررسی ویژگی‌های یک انتخاب درست!

وافل ساز چرخان

شما می‌توانید وافل ‌سازهای چرخان را به‌کمک دسته بلندی که دارند، ۱۸۰ درجه بچرخانید. این نوع وافل‌سازها پخت یکنواخت‌تری انجام می‌دهند و هر دو سمت وافل را ترد و کریسپی می‌کنند. چون در حالت عادی، معمولا زیر خمیر زودتر طلایی می‌شود ولی روی آن، نرم‌تر می‌ماند.

با اینکه هر دو سمت وافل سازها المنت دارند، اما وقتی خمیر را داخل دستگاه می‌ریزید، توسط نیروی جاذبه به پایین کشیده می‌شود. بنابراین قسمت زیرین آن زودتر شروع به پخت می‌کند. ولی وافل سازهای چرخان، پخت را یکنواخت انجام می‌دهند. البته وافل سازهای چرخان کمی جاگیر هستند.

وافل ساز رو گازی

وافل ساز رو گازی که به وافل ساز دستی هم شناخته می‌شود، برای استفاده روی شعله مستقیم اجاق گاز طراحی شده است. این نوع وافل ساز، بیشتر برای مصارف خانگی استفاده می‌شود. جنس آنها به‌طور معمول از چدن است. البته وافل ساز دستی علاوه بر مصارف خانگی، برای کمپینگ هم کاربرد دارد.

وافل‌های پخته شده در دستگاه وافل ساز رو گازی در آشپزخانه
قیمت وافل ساز رو گازی در مقایسه با انواع وافل ساز برقی، پایین‌تر است. اما در عوض، سرعت پخت کمتری دارد.

ویژگی‌های متفاوت در دستگاه وافل ساز

برای خرید هر وسیله خانگی، از جمله خرید دستگاه وافل ساز، باید ابتدا ویژگی‌های متفاوت دستگاه را بررسی کنید. سپس تصمیم بگیرید که کدام دستگاه می‌تواند بیشترین کارایی را برای شما داشته باشد. پس در ادامه راهنمای خرید دستگاه وافل ساز، ما ویژگی‌های مهم این دستگاه را شرح خواهیم داد:

جنس صفحات وافل ساز

امروزه برندهای مختلف، جنس‌های متفاوتی را برای صفحات وافل ساز به کار می‌برند. برخی از تولیدکنندگان، از صفحات نچسب استفاده کرده و برخی دیگر نیز ممکن است صفحات چدنی را انتخاب کنند. فراموش نکنید جنس این صفحات می‌تواند بر طبخ وافل تأثیر مستقیم داشته باشد. همچنین جنس صفحات وافل ساز برای تمیز کردن دستگاه، نقش مهمی دارند.

صفحات نچسب به آسانی تمیز می‌شوند، اما نیاز به مراقبت بالایی دارند. شما در حین تمیز کردن آنها باید مواظب باشید تا خط‌وخشی روی صفحات دستگاه نیفتد. از سوی دیگر صفحات چدنی دارای مقاومت بسیار بالایی هستند. اما آنها هم برای اینکه قابلیت نچسب بودن خودشان را حفظ کنند، نیاز دارند تا هر چند وقت یک‌بار روغن‌کاری شوند. در ضمن باید بدانید صفحات چدنی، برای داغ شدن نیاز به زمان بیشتری خواهند داشت که این مورد، مصرف برق دستگاه‌ها با صفحات چدنی را بالا می‌برد.

قابلیت شست‌وشوی صفحات در ماشین ظرفشویی

برای اینکه بعد از پخت وافل، تمیز کردن صفحات راحت‌تر باشد، بهتر است سراغ مدل‌هایی برویم که صفحات آنها پس از جدا شدن، در ماشین ظرفشویی شسته می‌شوند. وجود این قابلیت، به خصوص برای افراد شاغل که فرصت کافی برای انجام کارهای منزل ندارند، بسیار حائز اهمیت است.

خواندن این مقاله نیز مفید است: همه آنچه باید از راهنمای خرید ماشین ظرفشویی بدانید

اگر ماشین ظرفشویی شما نیاز به تعمیر و سرویس دارد، روی استادکار حساب کنید:

نصب و سرویس ماشین ظرفشویی

نصب و سرویس ماشین ظرفشویی

  • تعمیر انواع ماشین ظرفشویی
  • تعمیر ماشین ظرفشویی رومیزی و ایستاده
  • راه اندازی و نصب ماشین ظرفشویی های مختلف
  • تعمیر موتور ظرفشویی و تعمیر مخزن رزین
دریافت این خدمت از استادکار

قابلیت تنظیم درجه حرارت

نکته دیگری که لازم است در زمان خرید دستگاه وافل ساز مورد توجه قرار گیرد، سرعت طبخ آن است. روی این دستگاه، یک سلکتور درجه حرارت قرار دارد که به کمک آن می‌توانید سرعت پخت وافل را کاهش یا افزایش دهید. اما این نکته را هم بدانید که هرکدام از وافل سازهای موجود در بازار، دارای سرعت پخت متفاوتی هستند. بنابراین اگر سرعت پخت برایتان اهمیت ویژه‌ای دارد، آن را در زمان خرید وافل ساز، مد نظر قرار دهید.

فردی در حال برداشتن وافل‌های پخته شده در دستگاه تولید وافل با قابلیت تنظیم سرعت پخت
در زمان خرید دستگاه وافل ساز، سرعت پخت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به همین خاطر بهتر است سرعت پخت دستگاه‌های مختلف را بررسی و سپس اقدام به خرید وافل ساز نمایید.

عمق صفحات وافل ساز

عمق صفحات نیز برای خرید دستگاه وافل ساز، یک عامل تعیین‌کننده است. هرچه عمق دستگاه وافل ساز شما بیشتر باشد، وافل‌ها ضخیم‌تر و از سوی دیگر نرم‌تر خواهند شد. برعکس، اگر صفحات عمق کمتری داشته باشند، وافل‌های شما نازک و ترد خواهند بود. پس ابتدا بهتر است مشخص کنید کدام وافل را بیشتر می‌پسندید، سپس در مورد عمق صفحات تصمیم بگیرید.

بیشتر بدانید: با راهنمای خرید خردکن سرعت آشپزی را بیشتر کنید

شیارهای صفحات یک دستگاه وافل ساز خالی در کنار وافل‌های پخته شده
باید اشاره کرد میزان ضخامت صفحات دستگاه وافل ساز، به صورت مستقیم بر روی مدت زمان پخت وافل‌ها تأثیر خواهد گذاشت. پس اگر نمی‌خواهید زمان زیادی برای تهیه وافل صرف کنید، در زمان خرید وافل ساز، به کم‌عمق بودن صفحات توجه نمایید.

جهت اطلاع و بهره گرفتن از انواع خدمات استادکار، اپلیکیشن ما را روی تبلت یا تلفن همراه خود نصب نمایید:

دانلود اپلیکیشن استادکار

  • نسخه IOS استادکار
  • نسخه اندروید استادکار
  • دریافت از اپ استور و سیب اپ
  • دریافت از گوگل پلی، کافه بازار و مایکت
دریافت این خدمت از استادکار

نکات خرید دستگاه وافل ساز

در راهنمای خرید دستگاه وافل ساز، لازم می‌دانیم به نکات مهم خرید این دستگاه هم اشاره کنیم. چون دانستن این موارد، به شما کمک می‌کند با چشم باز خرید خود را انجام دهید.

تناسب قیمت دستگاه وافل با بودجه شما

یکی از مهمترین نکاتی که برای خرید دستگاه وافل باید در نظر گرفت، تناسب قیمت دستگاه با بودجه خریدار است. در واقع اگر بهترین برند و بهتریل مدل وافل ساز را هم انتخاب نمایید، تا زمانی‌که بودجه کافی نداشته باشید، امکان خرید آن را نخواهید داشت.

وافل ساز با سیستم اخطار

برخی وافل سازهای موجود در بازار، سیستم اخطار نوری یا صوتی دارند. این سیستم، شما را از طبخ کامل وافل، مطلع خواهد کرد. با توجه به اینکه گاهی ممکن است وافل‌ها در اثر حواس‌پرتی افراد درون دستگاه بسوزند، پیشنهاد می‌کنیم برای خرید دستگاه وافل ساز، موردی را انتخاب نمایید که چنین سیستمی را داشته باشد.

اگر علاوه بر خرید دستگاه وافل ساز، قصد خرید میوه خشک‌کن را دارید، این مقاله را هم بخوانید: به کمک راهنمای خرید میوه خشک‌کن، خوراکی‌های سالم آماده کنید

مناسب بودن اندازه و ظرفیت دستگاه

برای خرید دستگاه تولید وافل، باید این مورد را هم بررسی کرد که دستگاه در یک‌ بار پخت، چند وافل آماده می‌نماید. هرچه تعداد خانه‌های دستگاه بیشتر باشد، در یک زمان مشخص، وافل‌های بیشتری را آماده خواهد کرد. هرچند طرز تهیه وافل آسان است، اما اگر خانواده پرجمعیتی دارید، توصیه می‌شود دستگاهی با ظرفیت بالاتر تهیه نمایید. در غیر این‌صورت علاوه بر زیاد شدن زحمت و بالا رفتن مدت زمان پخت، هزینه برق مصرفی شما هم بیشتر می‌شود. 

به‌طور مثال وافل ساز مینی، یک خانه دارد. پس خرید وافل ساز مینی برای افرادی که به تنهایی زندگی می‌کنند یا زوج‌های جوان عالی به نظر می‌رسد، اما برای خانواده‌های بیش از دو نفر، مناسب نخواهد بود.

یک وافل گرد پخته شده در دستگاه وافل ساز مینی روی میز صبحانه
وافل ساز مینی، برای درست کردن صبحانه و عصرانه کودک شما هم مفید است. اما اگر فرزندان بیشتری دارید، خرید دستگاه وافل ساز مینی به شما توصیه نمی‌شود.

کم بودن مصرف برق دستگاه

اگر در زمان خرید دستگاه وافل ساز، به برچسب مصرف انرژی آن توجه نداشته باشید، ممکن است در آینده پشیمان شوید! چون اگر دستگاه شما مصرف برق بالایی داشته باشد، می‌تواند در دراز مدت، مجبورتان کند که از وافل ساز خود کمتر بهره بگیرید.

معرفی برندهای معروف

در ادامه راهنمای خرید دستگاه وافل ساز، لازم می‌دانیم برندهای معروف سازنده این دستگاه را به شما معرفی کنیم. تعدادی از برندهای دستگاه تولید وافل بدون رعایت ترتیب عبارتند از:

  • وافل ساز پارس خزر
  • وافل ساز دسینی
  • وافل ساز سانفورد
  • وافل ساز کاراجا
  • وافل ساز آریته
  • وافل ساز کرکماز
  • وافل ساز گاستروبک
  • وافل ساز شفر
  • وافل ساز ساچی
  • وافل ساز مینی سانیز

مدل‌های مشهور و پرطرفدار

اگر برای خرید دستگاه وافل ساز، دنبال مدل‌های پرطرفدار می‌گردید، در نظر داریم در این بخش از راهنمای خرید دستگاه وافل ساز، علاوه بر مدل‌های پرفروش بازار، شما را از قیمت دستگاه وافل در مدل‌های مختلف هم مطلع کنیم. پس ادامه مطلب را از دست ندهید.

وافل ساز پارس خزر

وافل ساز پارس خزر، یک دستگاه باکیفیت است که دو خانه دارد. از این دستگاه می‌توان به عنوان ساندویچ‌ساز هم بهره گرفت. وافل ساز پارس خزر با طراحی ساده‌ و با کمک یک دستگیره، جابه‌‌جا می‌شود. وافل ساز پارس خزر، قابلیت قرارگیری به ‌صورت عمودی را هم دارد و این ویژگی کمک می کند تا بتوان آن را در کابینت یا قفسه آشپزخانه، آویزان نمود. قیمت وافل ساز پارس خزر در بازار، ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

اگر علاوه بر خرید دستگاه وافل ساز، تصمیم دارید پلوپز هم بخرید، این راهنما را بخوانید: راهنمای خرید پلوپز برای تهیه یک برنج عالی و ایرانی!

خرید دستگاه وافل ساز پارس خزر مشکی
دستگاه وافل ساز پارس خزر دارای ابعاد مناسبی است و به راحتی در کابینت جا می‌شود.

وافل ساز کرکماز مدل Mia

دستگاه وافل ‌ساز کرکماز، یک دستگاه با طراحی گرد است. این وافل ساز، در رنگ‌های فانتزی از جمله بنفش، صورتی و آبی به فروش می‌رسد. دارای دستگیره عایق است که کار با آن را راحت‌تر می‌نماید. از ویژگی‌های وافل ساز کرکماز می‌توان به صفحه گرانیتی نچسب، قابلیت شستشوی آسان و قابلیت تنظیم حرارت برای جلوگیری از سوختن وافل‌ها اشاره کرد. لازم به ذکر است برای استفاده راحت‌تر از دستگاه، درب آن طراحی ارگونومیک دارد و به صورت ۹۰ درجه باز می‌شود. قیمت وافل ساز کرکماز حدود ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

وافل ساز کاراجا مدل Fun Day

جنس صفحات این دستگاه از گرانیت نچسب است. صفحات این وافل ساز هم جدا می‌شوند و قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارند. قابلیت باز شدن ۹۰ درجه درب، دسته مخصوص و طراحی ویژه جهت جلوگیری از سوختگی دست، از ویژگی‌های بارز این وافل ساز به شمار می‌روند. صفحات دستگاه دارای عمق استاندارد هستند که هر سلیقه‌ای را راضی می‌کنند. قیمت دستگاه وافل ساز کاراجا در بازار، ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

در کنار راهنمای خرید دستگاه وافل ساز، خواندن این راهنما را فراموش نکنید: موکاپات چیست و چگونه با آن قهوه درست کنیم؟

دستگاه وافل ساز کاراجا مدل Fun Day قرمز
دستگاه وافل ساز کاراجا دارای طراحی ارگونومیک و کاربرد آسان است.

دستگاه وافل ساز تخم‌مرغی (حبابی)

دستگاه وافل ساز حبابی، دستگاهی است که توانایی پخت وافل را در حدود ۳ دقیقه دارد. در دستگاه وافل ساز تخم‌مرغی، وافل به شکل شانه تخم‌مرغ در خواهد آمد که می‌توانید از آن به عنوان ظرف خوراکی (مثلا بستنی) استفاده کنید. قیمت دستگاه وافل حبابی، در مقایسه با سایر دستگاه‌های وافل ساز، بالاتر است. در حال حاضر، قیمت دستگاه وافل حبابی حدود ۴ میلیون تومان است.

چنانچه خرید دستگاه وافل ساز و قهوه ساز را برای تهیه صبحانه در نظر دارید، این مطلب را هم بخوانید: در راهنمای خرید قهوه‌ساز چه نکاتی بیشتر اهمیت دارد؟

دستگاه وافل ساز تخم‌مرغی (حبابی) صورتی
سرعت کار این دستگاه وافل ساز، بسیار بالاست. اما با توجه به بالا بودن قیمت دستگاه وافل حبابی، از این دستگاه بیشتر در کافی‌شاپ‌ها بهره گرفته می‌شود.

وافل ساز مینی سانیز مدل مینی سانی

وافل ساز مینی با برند سانیز دارای تایمر خودکار است و باعث می‌شود خیال شما از بابت نسوختن وافل‌ها، راحت باشد. صفحات این وافل ساز، نچسب هستند و به راحتی شسته می‌شوند. این دستگاه نیز دارای دستگیره عایق است و دست شما را نمی‌سوزاند. قیمت وافل ساز سانیز، بسیار مناسب و حدود ۷۰۰ هزار تومان است.

دستگاه وافل ساز مینی سانیز مدل مینی سانی قرمز
وافل ساز مینی سانیز، یکی از پرطرفدارترین مینی وافل سازهاست. همان‌طور که در عکس دستگاه وافل ساز مشاهده می‌نمایید، طراحی این دستگاه زیبا و خاص است.

اگر برای انجام خدمات، دنبال افراد حرفه‌ای و کاربلد هستید، همین حالا اپلیکیشن استادکار را نصب و از خدمات متنوع ما بهره‌مند شوید:

دانلود اپلیکیشن استادکار

  • نسخه IOS استادکار
  • نسخه اندروید استادکار
  • دریافت از اپ استور و سیب اپ
  • دریافت از گوگل پلی، کافه بازار و مایکت
دریافت این خدمت از استادکار

خرید دستگاه وافل ساز، آری یا خیر؟

در این راهنمای خرید دستگاه وافل ساز، سعی کردیم موارد استفاده و مزایای این دستگاه را برای شما بازگو نماییم. اما اگر هنوز برای خرید وافل ساز، دچار شک و شبهه هستید، باید بگوییم تنها چند روز استفاده از این دستگاه کافیست تا شما را به خود وابسته کند. چون طرز تهیه وافل با این دستگاه، بسیار ساده و شیرین است.

خرید بعضی از دستگاه‌ها و لوازم خانگی، تنها برای رفع احتیاج است و برخی از آنها، چندان کاربردی نیستند. به‌طور مثال، بسیاری از ما داخل کابینت خود دستگاه‌هایی داریم که حتی چندماه یک‌بار هم از آنها استفاده نمی‌نماییم. اما خرید دستگاه وافل ساز، برای شما به اندازه‌ای هیجان‌آور خواهد بود که طی مدت کوتاهی، به آن عادت خواهید کرد. یعنی اگر این دستگاه در کنار شما نباشد، نبودش را حس خواهید کرد. تهیه صبحانه‌های سریع توسط افراد شاغل یا مشاهده شادی و ذوق‌زدگی کودک دلبندتان هنگام دیدن یک وافل خوشمزه، مواردی است که لحظات شیرین زندگی را پررنگ‌تر می‌کند. پس چه خوب که زندگی شیرین خود را با خرید یک دستگاه وافل ساز، شیرین‌تر کنید. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 3 =