پنج ایده برای طراحی کابینت روشویی همراه با نحوه ساخت

7

آیا تابه‌حال به تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام خانه‌تان فکر کرده‌اید؟ انتخاب یک کابینت روشویی جدید و مدرن که درست برای سرویس بهداشتی شما طراحی شده، می‌تواند تغییری اساسی در ظاهر این بخش از منزلتان ایجاد ‌کند. درواقع یکی از مهم‌ترین اجزای سرویس بهداشتی و حمام هر خانه کابینت روشویی آن است که نه تنها روی راحتی بلکه طراحی یک فضای منحصربه‌فرد و زیبا تأثیر می‌گذارد. در این مقاله می‌خواهیم چندین ایده بسیار ناب و جذاب در مورد طراحی کابینت روشویی را با شما به اشتراک بگذاریم، پس با استادکار همراه شوید.

قبل از طراحی کابینت روشویی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟!

بیشتر ما هنگام خرید یک محصول خاص با دیدن تنوع زیاد آن محصول، دچار سردرگمی در انتخاب می‌شویم، درنتیجه اگر اهل فن باشیم، می‌توانیم ایده‌های خودمان را پیاده‌سازی کنیم. به طور مثال ما می‌توانیم انواع کابینت روشویی را بشناسیم و اگر امکان آن وجود داشته باشد، بتوانیم خودمان آن را بسازیم یا طراحی کنیم و یک روشویی منحصربه‌فرد و متمایز درست کنیم. اما مدل‌های مختلف کابینت روشویی چیست؟ چطور می‌توان یک کابینت روشویی ساخت یا آن را تزیین کرد؟ در ادامه با تمام این موضوعات آشنا خواهیم شد.

قبل از پیاده‌سازی هر طرح برای کابینت روشویی، باید نکات مختلفی را در نظر داشته باشید:

  • مهم‌ترین نکته در انتخاب روشویی کابینت نوع کاربری آن است. اینکه قرار است از کابینت روشویی برای چه کاربردهایی استفاده کرد، تأثیر بسزایی روی طرح و مدل آن دارد. مثلاً اگر قرار است وسایل مختلفی را در فضایی از سرویس بهداشتی یا حمام قرار دهید، کابینت‌هایی که ترکیبی از چندین کشو و کمد را دارد، می‌تواند گزینه مناسبی باشد. اما گاهی ممکن است شما بخواهید کابینت روشویی تنها جنبه تزیینی داشته باشد، در این شرایط شاید یک سینک ساده بدون کابینت که به دیوار متصل شده است هم کافی باشد. درنتیجه نوع کاربری از مهم‌ترین نکات برای طراحی کابینت روشویی است.
  • یکی دیگر از مهم‌ترین موارد برای طراحی کابینت روشویی، در نظر گرفتن میزان فضا است. به طور مثال اگر شما فضای کافی برای طراحی یک کابینت روشویی بزرگ با کمد و کشوهای زیاد را نداشته باشید، باید به سراغ ایده‌ها و طرح‌های ساده کابینت‌ که مناسب فضای کوچک هستند، بروید.
  • انتخاب مصالح مناسب برای کابینت روشویی نیز یکی دیگر از مهم‌ترین مواردی است که باید هنگام خرید و یا طراحی کابینت برای روشویی به آن توجه کرد. به طور معمول برای کابینت‌های روشویی از موادی مانند چوب، تخته چند لایه، ام‌دی‌اف و پی‌وی‌سی استفاده می‌شود که البته هر کدام مزایا و معایب خود را دارند و برای فضاهای خاصی مناسب هستند.

اگر می‌خواهید فضای سرویس بهداشتی یا حمام خود را بازسازی کنید، یکی از بهترین ایده‌ها برای تغییر و تحول این فضاها تعویض کابینت روشویی است که بسته به سبک طراحی داخلی می‌توانید مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید.

فراموش نکنید که در کنار یک روشویی زیبا حتماً از شیرآلات مناسبی هم استفاده کنید تا زیبایی کابینت روشویی دوچندان شود. شاید باورتان نشود اما شیرآلات منحصر‌به‌فرد و خاص می‌تواند جلوه بی‌نظیری به سرویس بهداشتی و یا حمام ببخشد. در ادامه موارد بالا را با جزئیات بررسی خواهیم کرد.

کابینت روشویی چه جنسی بخریم؟

کابینت‌های روشویی جنس‌های متفاوتی دارند که در ادامه می‌توانید با ویژگی‌های هر یک از آن‌ها بیشتر آشنا شوید.

کابینت دستشویی پی‌وی‌سی

یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین جنس‌هایی که امروزه برای کابینت روشویی استفاده می‌شود، پی‌وی‌سی (PVC) است. پی‌وی‌سی یک نوع جنس پلاستیکی است که مهم‌ترین مزیت آن، ضد آب بودن است. درواقع اگر شما کابینت روشویی جنس پی‌وی‌سی انتخاب کنید، دیگر نگران نم‌دار شدن و باقی ماندن لکه‌های آب بر روی کابینت دستشویی نخواهید بود. کابینت روشویی پی‌وی‌سی با یک دستمال به آسانی تمیز می‌شود و خاصیت ضد آب بودنِ آن، سبب می‌شود تا هیچ آسیبی به بافت کابینت وارد نشود.

کابینت دستشویی پی‌وی‌سی
سبک این مدل کابینت مدرن است و به طور معمول در دو نوع مات و براق عرضه می‌شود. نوع کابینت آن نیز یا به صورت معمولی و یا مخفی طراحی می‌شود.

کابینت دستشویی ام‌دی‌اف

ام‌دی‌اف یکی دیگر از جنس‌های بسیار رایج برای ساخت کمد دستشویی است که در بسیاری از انواع کابینت می‌توان آن را دید. به‌طورکلی ام‌دی‌اف ترکیبی از چوب و فیبر است که با رزین ترکیب می‌شود و رویه آن با یک لایه رنگ یا جلادهنده پوشش داده می‌شود.

با وجود آنکه از کابینت ام‌دی‌اف برای روشویی حمام و سرویس بهداشتی بسیار استفاده می‌شود، یکی از مهم‌ترین معایبش کیفیت پایین آن نسبت به سایر جنس‌های کابینت روشویی است. روشویی‌های ام‌دی‌اف ظاهر بسیار زیبایی دارند و گاهی با نوع پی‌وی‌سی اشتباه گرفته می‌شوند.

کابینت روشویی ام‌دی‌اف
کابینت روشویی ام‌دی‌اف یکی از رایج‌ترین و محبوب‌ترین انواع کابینت برای روشویی است، اما مراقبت‌های لازم برای حفظ و نگهداری از آن بسیار زیاد است و باید به آن توجه بسیاری داشت.

کابینت دستشویی تخته سه‌لایه

یکی دیگر از جنس‌های معروف که در ساخت کابینت روشویی از آن استفاده می‌شود، تخته سه لایه است. تخته سه لایه ترکیبی از لایه‌های چوب است که با استفاده از چسب مخصوص روی هم قرار گرفته‌اند. زیبایی دو چندان تخته چند لایه بر روی سطح کابینت موجب می‌شود تا بسیاری از نگاه‌ها را به خود جذب کند.

متأسفانه بافت این جنس روشویی رطوبت را به آسانی به خود جذب می‌کند و می‌تواند در مدت زمان کوتاهی دچار آسیب شود. ناگفته نماند که تخته سه لایه از نظر ارزش قیمتی نسبت به چوب خالص بسیار ارزان‌تر است، ازاین‌رو بعضی افراد که نیاز به یک کابینت بسیار کوچک یا چند طبقه «شلف» دارند، ترجیح می‌دهند این جنس را جایگزین چوب کنند.

کابینت دستشویی تخته سه‌لایه
استفاده از کابینت‌های تخته سه‌لایه در مکان‌های خشک می‌تواند گزینه مناسبی باشد اما برای محیط‌های مرطوبی مانند حمام توصیه نمی‌شود.

کابینت دستشویی چوبی

یکی از بهترین و زیباترین جنس‌های روشویی که هر فردی با دیدن آن احساس خوبی پیدا می‌کند، چوب است. شاید برخی گمان کنند که چوب یکی از آسیب‌پذیرترین جنس‌ها برای استفاده به عنوان کابینت روشویی است، اما قطعاً این‌طور نیست! اگر شما چوب باکیفیتی برای ساخت روشویی استفاده کنید، حتی در محل‌های مرطوب مثل حمام هم با مشکل چندان جدی روبرو نخواهید شد. این موضوع بر کسی پوشیده نیست که چوب اگر در دراز مدت در تماس مستقیم با رطوبت قرار گیرد، دچار ترک‌های ریز و درشت می‌شود، اما هر چقدر کیفیت چوب بالاتر باشد، مدت زمان بیشتری طول می‌کشد تا کابینت شروع به پوسیده شدن کند. به یاد داشته باشید که استفاده از چوب مرغوب برای ساخت کابینت به طور معمول بسیار پرهزینه است.

کابینت دستشویی چوبی
به استثنای قیمت گران، چوب یکی از زیباترین و مقاوم‌ترین انواع متریال برای به کار بردن در طراحی کابینت برای روشویی است.

چند ایده برای طراحی کابینت روشویی

برای طراحی کابینت روشویی بسته به میزان فضا و نوع سبکی که انتخاب کرده‌ایم می‌توان طرح منحصربه‌فردی را پیشنهاد داد. طراحی کابینت باید بتواند در عین زیبایی بخشیدن به فضا، کاربردی باشد و به فضای حمام یا سرویس بهداشتی نظم ببخشد. ازاین‌رو در ادامه چند طرح مختلف را با یکدیگر بررسی می‌کنیم:

طراحی کشو، کمد و شلف در کابینت روشویی

همان‌طور که قبل‌تر اشاره کردیم، اگر دوست دارید وسایلی را در حمام و یا سرویس بهداشتی خود قرار دهید، می‌توانید از روشویی‌هایی با کمد و کشوهای زیاد کمک بگیرید. این کار موجب می‌شود تا بتوانید با نظم خاصی وسایل مورد نیاز خود را داخل سرویس بهداشتی یا حمام بچینید. یکی از بهترین مزیت‌های استفاده از روشویی‌های دارای کمد و کشو این است که می‌توانید انواع شوینده‌ها و لوازمی که دوست ندارید در ظاهر پیدا باشند، در این محل قرار دهید.

طراحی کابینت زیر دستشویی
ترکیب کشو، کمد و شلف در کابینت روشویی که به شما فضای بیشتری برای جاسازی لوازمتان می‌دهد.

طراحی کابینت روشویی دوتایی

اگر فضای بزرگی برای طراحی کابینت روشویی دارید، چه بهتر که یک کابینت روشویی دوتایی را در یک قاب طراحی کنید. به این صورت هر کدام از افراد خانواده می‌تواند وسایل شخصی خود را در یکی از کابینت‌ها جا دهد و یا دو نفر به طور هم‌زمان می‌توانند از آینه کابینت‌ها یا از دو سینک استفاده کنند.

طراحی کابینت روشویی دوتایی
طراحی کابینت روشویی دوتایی این امکان را فراهم می‌کند تا دو فرد به طور هم‌زمان از روشویی استفاده کنند.

طراحی کابینت روشویی با شلف باز

اگر به دنبال طراحی یک کابینت روشویی بسیار ساده و جمع‌وجور هستید می‌توانید از ایده شلف باز استفاده کنید. به این صورت که برای طراحی کابینت دیگر هیچ کمد و کشویی لحاظ نمی‌شود، بلکه فقط یک شلف سرتاسری در زیر سینک طراحی می‌شود تا بتوان چند وسیله تزیینی یا حوله‌های رول شده را در آن قرار داد.

طراحی کابینت روشویی با شلف باز
طراحی کابینت روشویی با شلف باز طرح منحصربه‌فردی را در سرویس بهداشتی شما ایجاد می‌کند.

طراحی کابینت روشویی با کشوهای فشاری

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که ترجیح می‌دهند یک کابینت روشویی مدرن با چند کشو داشته باشند، می‌توانید از ایده طرح مدرن کابینت با کشوهای یک سره فشاری استفاده کنید. در این طرح که کامل مدرن و مینیمال است، حتی برای کشوها دستگیره در نظر گرفته نشده است بلکه با یک فشار کوچک می‌توانید کشوهای این مدل کابینت روشویی را باز و بسته کنید.

طراحی کابینت روشویی با کشوهای فشاری
طراحی کابینت روشویی با کشوهای فشاری یکی از طرح‌های مدرن روشویی محسوب می‌شود.

طراحی کابینت روشویی چوبی دست ساز

برخی افراد ترجیح می‌دهند به جای صرف هزینه‌های زیاد برای خرید کابینت روشویی، خودشان دست به کار شوند و اقدام به ساخت روشویی کنند. شما با خرید تنها چند وسیله اولیه ساده، می‌توانید طرح مورد نظرتان را برای کابینت روشویی پیاده‌سازی کنید و یک کابینت دست‌ساز بسازید. ناگفته نماند برای این کار شما باید تسلط کافی به اصول ابتدایی مربوط به نجاری را داشته باشید تا کاری تمیز و شیک حاصل شود. حال برای طراحی یک کابینت روشویی دست‌ساز شما باید چند مرحله را انجام دهید:

  1. ابتدا میزان فضای مورد نیاز برای کابینت دستشویی را اندازه بگیرید.
  2. پس از اندازه‌گیری دقیق ابعاد کابینت و ارتفاع استاندارد نوبت به پیاده‌سازی طرح مورد نظرتان روی چوب می‌رسد.
  3. اگر تسلط کافی به برش چوب را دارید که هیچ؛ اما در غیر این صورت از یک فرد باتجربه یا یک کابینت‌ساز ماهر کمک بخواهید تا طرح مورد نظر شما را برش دهد. سپس مراحل مربوط دیگری مثل سمباده‌کشی و اتصال قطعات را به طور کامل انجام دهد.
  4. در مرحله آخر نوبت به رنگ و جلا دادن می‌رسد و پس از آن نوبت نصب سینک روی آن است که در این مرحله نیز بایستی از افراد خبره در زمینه نصب سینک کمک بگیرید.
  5. پس از اجرای کامل کابینت و سینک نوبت به نصب آینه و در صورت لزوم چند شلف دیواری می‌رسد. حال کابینت روشویی دست‌ساز شما آماده است.
طراحی کابینت روشویی چوبی دست‌ساز
اگر خودتان کمی با امور نجاری آشنا باشید، می‌توانید یک کابینت روشویی چوبی طراحی کنید و بسازید.

کابینت روشویی پایه‌دار یا متصل به دیوار؟

اگر دوست دارید برای ساخت کابینت زیر دستشویی منزلتان از افرادی باتجربه و ماهر کمک بگیرید، می‌توانید همین حالا سفارش خودتان را در وب‌سایت یا اپلیکیشن استادکار ثبت کنید. استادکار با معرفی افراد خبره به مشتریان خود کمک می‌کند تا بتوانند با هزینه‌ای مشخص و خدماتی بی‌نظیر، اقدام به ساخت لوازم چوبی مختلف همچون کمد دستشویی کنند.

نجاری و تعمیرات چوب

نجاری و تعمیرات چوب

  • تمامی خدمات نجاری و ساخت سازه های چوبی
  • طراحی ساخت و نصب سرویس های چوبی
  • طراحی و ساخت کمد دیواری، سرویس خواب، بوفه، دراور، ویترین، میز، صندلی
  • تعمیر و نصب انواع مصنوعات چوبی
دریافت این خدمت از استادکار

کابینت روشویی پایه‌دار یا متصل به دیوار؟

جدا از جنس کابینت‌های روشویی، برخی از انواع کابینت به دیوار وصل می‌شوند و برخی دیگر روی زمین قرار می‌گیرند. امروزه نوع متصل به دیوار کابینت‌های روشویی بسیار رایج شده است. روشویی‌های بدون پایه به صورت مستقیم به دیوار وصل می‌شوند و برای نگه داشتن فضای شستشو هیچ پایه‌ای روی زمین ندارند. انتخاب این نوع از کابینت‌های روشویی به طور معمول به میزان فضا و سبک و سلیقه‌ای که می‌پسندید، بستگی دارد.

این نوع کابینت‌ها به وسیله پیچ‌ به دیوار محکم می‌شوند. مقدار فضایی که این کابینت‌های متصل به دیوار اشغال می‌کنند به طور معمول نسبت به کابینت‌های پایه‌دار کمتر است. تنها موضوعی که باید در مورد این کابینت‌ها به آن توجه شود این است که سینک و کشوی این کابینت‌ها به هیچ عنوان نباید زیاد سنگین شود، زیرا ممکن است کابینت قادر به تحمل وزن اضافی نباشد.

طراحی کمد دستشویی و کابینت روشویی متصل به دیوار (بدون پایه)
برای نصب کابینت دستشویی متصل به دیوار هیچ پایه‌ای برای نگه داشتن فضای شستشو روی زمین وجود ندارد و کابینت با کمک پیچ و رول پلاک روی دیوار وصل می‌شود.

موضوع دیگری که باید در مورد کابینت‌های بدون پایه و متصل به دیوار بدانید این است که در فضاهای کوچک و سرویس بهداشتی که جای کافی وجود ندارد، می‌توان تنها از یک روشویی متصل به دیوار استفاده کرد.

کابینت‌های پایه‌دار به طور معمول بزرگ‌تر و جادارتر هستند و برای سرویس بهداشتی و حمام‌های بزرگ‌تر گزینه مناسبی هستند. این نوع روشویی‌ها بیشتر در قدیم به صورت سرتاسری از سرامیک درست می‌شدند و ظاهر ساده‌ای داشتند. امروزه کابینت‌های پایه‌دار پی‌وی‌سی و چوب، به صورت مکعبی و کشو و کمدهایی در سایزهای متنوع و با طرح‌های مختلف تولید می‌شوند. یکی از بهترین ویژگی‌های روشویی پایه‌دار این است که می‌توانید در ساختمان‌هایی که امکان لوله‌کشی توکار وجود ندارد، به راحتی لوله‌ها را پشت روشویی بپوشانید.

کمد دستشویی پایه‌دار
کمد دستشویی پایه‌دار بزرگتر و جادارتر است و مدل‌های متفاوتی دارد که با توجه به میزان فضا و سلیقه افراد طراحی می‌شود.

با سبک‌های مدرن روشویی آشنا شوید

در این بخش می‌توانید با برخی از مدل‌های مدرن و جذاب روشویی سرویس بهداشتی و حمام آشنا شوید.

روشویی مدل کاسه‌ای

یکی از جدیدترین انواع روشویی که امروزه در هتل‌های لوکس و رستوران‌های شیک مورد استفاده قرار می‌گیرد، سینک‌های مدل کاسه‌ای هستند. سینک‌های کاسه‌ای به طور معمول بر روی کابینت‌های روشویی چوبی، کورین، گرانیتی یا سنگی به کار می‌روند و فوق‌العاده منحصر‌به‌فرد و مدرن هستند.

کابینت روشویی مدل کاسه‌ای
روشویی مدل کاسه‌ای یکی از انواع مدرن و امروزی روشویی محسوب می‌شود که جلوه فوق‌العاده‌ای به فضای سرویس بهداشتی و حمام شما می‌بخشد.

روشویی‌های توکار

سینک‌های توکار درست مثل حوضچه‌هایی درون بخش فوقانی کابینت روشویی قرار می‌گیرند. کابینت‌های حوضچه‌ای هم می‌توانند بسیار ظریف و مدرن باشند و هم حس کلاسیک بودن را به فضای شما القا کنند. درواقع ترکیب این سینک با کابینت روشویی می‌تواند روی ظاهر آن مؤثر باشد.

روشویی توکار به طور معمول نسبت به سایر انواع روشویی گودتر است، فضای زیادی برای شستشو دارد و یک طراحی خاص و زیبا برای انواع مدل کابینت روشویی محسوب می‌شود. این مدل روشویی یکی از رایج‌ترین انواع روشویی محسوب می‌شود که داخل بخش کابینتی جاسازی می‌شود. برخی از انواع سینک‌های توکار سطحی یکنواخت با سطح زیرین آن دارند و تمیز کردن آن هم نسبت به نوع سینک‌های لبه‌دار راحت‌تر است.

کابینت روشویی توکار
یکی از رایج‌ترین انواع روشویی‌ که روی کابینت زیر دستشویی قرار می‌گیرد، سینک‌های توکار است که به دلیل گود بودن، شستشوی دست در آن‌ها بسیار ساده است.

برخلاف برخی سینک‌ها که داخل کابینت قرار می‌گیرند و سطح آن‌ها در موازات کابینت روشویی قرار دارد، برخی دیگر نیز به صورت لبه‌دار هستند. در مدل‌های لبه‌دار لبه سینک به طور معمول کمی بالاتر از روشویی قرار دارد.

روشویی‌های بزرگ‌تر از کابینت

در روشویی‌های بزرگ‌تر از کابینت به طور معمول نیمی از روشویی خارج از کابینت قرار می‌گیرد و بخش جلوی روشویی جلوتر از کابینت روشویی است. این مدل سینک‌ها، هم می‌توانند درون یا هم روی بخش کابینتی قرار بگیرند و این موضوع به سلیقه افراد و نوع روشویی و کابینت بستگی دارد. ظاهر منحصربه‌فرد این روشویی‌ها موجب شده تا برخی افراد از این نوع روشویی‌ها به جای روشویی‌های معمولی با اندازه یکسان استفاده کنند.

مدل کابینت دستشویی مدرن
یکی از مدل‌های مدرن روشویی‌ها، مدل‌هایی است که سایز روشویی از کمد دستشویی بزرگ‌تر است و جلوه خاصی به فضا می‌بخشد.

مدل‌های کابینت روشویی کلاسیک

بسیاری از افراد به دکوراسیون سبک کلاسیک علاقه دارند و این موضوع به‌احتمال روی انتخاب آن‌ها در مورد مدل کابینت دستشویی نیز مؤثر خواهد بود. برخی از طرح‌های کابینت روشویی و آینه دستشویی حس کلاسیک بیشتری در فضای شما ایجاد می‌کند که در ادامه به چند مورد اشاره می‌شود.

  • کمدهای چوبی طرح کلاسیک
  • استفاده از کابینت‌های یک سره با سنگ روشویی کلاسیک
  • کابینت روشویی کلاسیک پایه‌دار
  • استفاده از آینه‌ طرح کلاسیک چوبی یا طلایی
  • روشویی کلاسیک سنگی
  • استفاده از سنگ‌های کارشده و تراش‌خورده
مدل کابینت روشویی کلاسیک و سلطنتی
بسیاری از افراد دوست دارند برای سرویس بهداشتی خود از کابینت و روشویی کلاسیک و سلطنتی استفاده کنند.

چگونه کابینت روشویی را طراحی کنیم؟

یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید برای طراحی داخلی حمام یا سرویس بهداشتی انجام دهید، استفاده از اکسسوری‌های مختلف مخصوص به این فضاها است. اکسسوری‌های مختلف مانند آینه، گیاه، خوشبو کننده‌ها، ظروف تزیینی، حوله و … با چیدمان بسیار خاص و زیبا می‌تواند فضای لوکسی به شما هدیه دهد.

اولین ایده‌ای که می‌خواهم به شما پیشنهاد دهم برای افرادی است که کابینت روشویی آن‌ها از جنس چوب است و یا به دنبال طراحی یک کابینت مخصوص روشویی با متریال چوب برای سرویس بهداشتی یا حمام است. اگر با متریال چوب در ارتباط هستید باید سعی کنید از اکسسوری‌های طبیعی که به خوبی با طبیعت و چوب ترکیب می‌شوند استفاده کنید. به طور مثال استفاده از یک سبد حصیری برای چیدمان حوله‌ها می‌تواند گزینه مناسبی باشد. در کنار آن می‌توانید اگر فضای بزرگی در اختیار دارید یک آینه بزرگ با قاب پتینه یا در یک فضای کوچک آینه کوچک دایره‌ای با قاب چوبی انتخاب کنید. انتخاب یک سینک سفید رنگ بر روی کابینت چوبی جلوه بسیار خوبی دارد و برای اضافه کردن کمی رنگ به فضا می‌توانید از چند گیاه سبز رنگ استفاده کنید.

ترکیب کابینت روشویی چوبی با رنگ سفید
ترکیب کابینت روشویی چوبی با رنگ سفید می‌تواند فضا را بزرگتر و زیبا‌تر نشان دهد.

اگر کابینت روشویی پی وی سی با سبک و طرح مدرن انتخاب کرده‌اید بهتر است به دنبال ست اکسسوری‌های خاص و جدید نیز باشید. به طور مثال اگر کابینت روشویی شما طرح پی وی سی سفید رنگ دارد و می‌خواهید جلوه و شکوه آن را دو چندان کنید به شما پیشنهاد می‌دهد آن را با اکسسوری‌هایی به رنگ رزگلد ترکیب کنید. به طور مثال از یک استند استیل به رنگ رز گلد برای آویزان کردن حوله استفاده کنید یا چند شمعدان کوچک برای قرار دادن چند شمع کوچک استفاده کنید یا با استفاده از چندین ادکلن و خوبو کننده‌های هوا اطراف کابینت را تزیین کنید. البته فراموش نکنید که می‌توانید چه در حمام و چه در سرویس بهداشتی در کنار مجموعه کابینت و تجهیزات آن با نصب چند تابلو کوچک بر روی دیوار، یک طراحی منحصر به فرد  به وجود آورید.

انواع کابینت روشویی مدرن
از آنجا که کابینت‌های روشویی مدرن تنها با یک رنگ خاص طراحی می‌شوند، برای طراحی آن‌ها می‌توان از انواع اکسسوری براق و پر جلوه که رنگ آن با کابینت هماهنگ باشد، استفاده کرد.

نتیجه گیری

اگر می‌خواهید هر گوشه از خانه شما زیبایی خاص خود را نشان دهد باید به طراحی و دکوراسیون داخلی تمام فضاهای خانه رسیدگی کنید. از این رو سعی کردیم چند ایده مختلف را درباره دکوراسیون داخلی حمام و سرویس بهداشتی از طراحی کابینت روشویی گرفته تا اکسسوری‌هایی که می‌توانید در چیدمان از آن استفاده کنید را به شما پیشنهاد دهیم. حال اگر شما هم ایده‌های متنوعی در سر دارید می‌توانید با ما به اشتراک بگذارید.

منابع: thesprucecrafts| discount| homedit| bhg

خدمات کابینت سازی استادکار

کابینت‌سازی

  • طراحی و ساخت کابینت آپارتمان، فروشگاهی و دکوری
  • طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه مدرن و کلاسیک
  • ساخت کابینت ام دی اف، های گلاس، ترموود، چوبی و فلزی
  • تعمیر و نصب کابینت دیواری و زمینی
دریافت این خدمت از استادکار

7 نظرات
  1. مینا می گوید

    سلام
    ببخشید من یه سوالی داشتم میخواستم بدونم حتما لازم که آینه باکس هم از جنس pvc باشه چون میدونم اگر بجای باکس آینه pvc که از الگانته کابین تهیه میکنم مدل معمولی و غیر pvc بگیرم هزینه کمتر میشه! میشه راهنمایی کنید؟

  2. مینا می گوید

    سلام و تشکر بابت وبسایت خوبتون؛
    من قصد خرید روشویی کابینتی جدید الگانته کابین رو که داشتم با مفهوم روشویی ضد آب و pvc آشنا شدم و حالا تردید دارم مدل ضد آب بخرم یا معمولی به نظر شما کدوم مدل بهتره؟!

    1. مژده عاشوری می گوید

      سلام مینای عزیز از توجه شما بی‌نهایت سپاسگزارم. از اونجایی که روشویی به طور معمول در معرض نم و رطوبت قرار داره و حتی ممکنه شستشو بشه، بهتره در زمان خرید از مدل‌های ضدآب استفاده کنید که به مرور آسیب نبینه و تغییر رنگ نده.

  3. فرناز قائمی می گوید

    سلام
    مرسی از مطلب خوبتون . یه سوالی داشتم .
    امروز رفته بودم برای خرید کابینت روشویی تو خیابون شیراز .مدل های مختلف روشویی بود . فروشنده ها الگانته کابین رو پیشنهاد می کردن اما پایه دار و دیواری داره الگانته کابین . سردرگم شدم برای خرید . مطلب شما کمک کرد تا حدودی .اما به نظر شما روشویی دیواری بهتره یا روشویی پایه دار ؟؟ ممنونم

    1. مژده عاشوری می گوید

      سلام فرناز عزیز مرسی از توجه شما. برای خرید روشویی پایه دار بودن یا نبودن اون کاملا سلیقه‌ایه، اما به طور کلی اگر دوست دارید که کابینت روشویی سایز بزرگ انتخاب کنید پیشنهاد من به شما اینه که از مدل پایه‌دار استفاده کنید چون به خاطر داشتن پایه تحمل وزن کابینت و لوازمی که داخل اون قرار می‌دید، راحت‌تر باشه. در غیر این صورت می‌تونید از کابینت‌های بدون پایه و متصل به دیوار استفاده کنید که ظاهری مدرن‌تر دارند و از طرفی چون آب به پایه برخورد نمی‌کنه در زمان شستشو هم راحت‌تر هستند.

  4. اکبر می گوید

    سلام میخواستم بدونم که اگر به شما ابعاد وعکس محل مورد نظر رو بدم برا روشوی وکنارش یه کمد وجالباسی باشه بهم طرح میدید؟

  5. ايلين می گوید

    سلام خسته نباشيد قيمت روشويي هاتون رو مي خواستم بدونم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار + هشت =