برند بوش ساخت کجاست؟

0

بدون شک تابه‌حال نام برند بوش را شنیده‌اید یا دست کم یکی از محصولات لوازم خانگی‌ بوش را در منزل یا محیط کار دارید. بد نیست بدانید برند بوش ساخته دست جوان آلمانی به نام رابرت بوش است که در سال 1886 کارگاهی در اشتوتگارت ایجاد کرد. سپس به خارج از آلمان راه پیدا کرد و در صنعت خودرو فعال شد. رابرت بوش در سال 1933 نخستین خط تولید لوازم خانگی بوش را با تولید یخچال افتتاح کرد.

او همچنین توانست در سال 1958 نخستین ماشین لباسشویی تمام‌ اتوماتیک را به بازار عرضه کند. اگرچه این برند بزرگ‌ترین تامین‌کننده لوازم برقی و خانگی در جهان است، اما بیشتر در زمینه تامین قطعات خودرو شناخته می‌شود. ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی، یخچال، میکسر و… از جمله محصولات برند بوش bosch هستند.

لوگوی کمپانی بوش آلمان روی نمای ساختمان
برند بوش همواره در صنعت تولید لوازم خانگی پیشرو و صاحب تکنولوژی بوده و توانسته پیشرفته‌ترین محصولات را به دنیا عرضه کند.

برند بوش خوبه؟

برند بوش یکی از پیشگامان و فعالان لوازم خانگی است و محصولاتی را به بازار عرضه کرد که به دلیل نیازهای روز و استفاده از فناوری‌های جدید مورد توجه خاص‌ و‌ عام قرار گرفت. با توجه به اینکه کمپانی بوش درگیر جنگ جهانی اول و دوم شد و فراز‌ و‌ نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشت، هرگز از تولید محصولات جدید و با کیفیت دست نکشید.

شاید همین امر موجب محبوبیت بالای این برند در بین مخاطبان باشد. برند بوش از بهترین طراحان لوازم خانگی برای طراحی محصولات خود کمک می‌گیرد، از این‌رو با داشتن مدل‌های متنوع و ظاهری لوکس توانسته جوابگوی سلیقه‌های مختلف در سراسر دنیا باشد. لوازم خانگی بوش علاوه بر دوام و کیفیت بالا، قیمت بسیار مناسبی هم دارند.

یک فروشگاه لوازم خانگی برند بوش آلمان
کیفیت بالا، توجه نیاز افراد و حل مشکلات آن‌ها با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا از جمله نکات مثبت برند بوش در مقایسه با سایر برندهای تولیدکننده لوازم خانگی است.

محصولات تولیدی

محصولات تولیدی برند بوش بسیار گسترده هستند، در ادامه به معرفی تعدادی از آنها می‌پردازیم با ما همراه باشید.

پلوپز

پلوپز بوش یک دستگاه مولتی کوکر است که قابلیت پخت انواع مختلف غذاها را دارد. کافی است از قابلیت‌های به‌روزی چون تایمر در این دستگاه‌ها استفاده نمایید تا زمانی‌که به منزل می‌رسید، غذای تازه و آماده سرو کنید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید پلوپز برای تهیه یک برنج عالی و ایرانی!

پلوپز دیجیتالی بوش با قابلیت پخت انواع غذا
طراحی فوق‌العاده باکیفیت و زیبا، عمر مفید بالا، قدرت طبخ و تهیه خوب از جمله دلایل محبوبیت پلوپز بوش در دنیاست.

توستر

توسترهای زیبا و کارآمد بوش در ابعاد و اندازه‌های مختلف دارای قابلیت‌های متعددی هستند که طراحی زیبای آنها توانسته توجه افراد زیادی را به خود جلب نماید. در کنار توسترهای ساده که تنها قادر به گرم کردن نان هستند، بوش توسترهای جدیدی طراحی کرده که علاوه بر قابلیت گرم کردن نان، قابلیت‌هایی همچون گرم نمودن غذاها را دارد.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید توستر نان برای یک صبحانه عالی و لذت‌بخش

توستر بوش در حال تست کردن و گرم کردن نان
توسترهای جدید بوش با داشتن تایمر منحصربه‌فرد هستند.

ماشین لباسشویی

برند بوش در صنعت شستشو و نظافت همیشه پیشرو و صاحب تکنولوژی بوده است. از این‌رو یکی از بهترین برندهای ماشین لباسشویی در دنیا محسوب می‌شود، چرا که ماشین‌های لباسشویی بوش دارای جدیدترین برنامه‌های شستشو هستند.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ماشین لباسشویی

جاپودری ماشین لباسشویی بوش با برنامه‌های شستشوی متنوع
هر یک از انواع ماشین لباسشویی‌های بوش، برنامه‌ شستشوی متفاوتی دارند که باید پیش از خرید به آن‌ها دقت کنید.
نصب و تعمیر لباسشویی

نصب و تعمیر لباسشویی

  • تعمیر انواع لباسشویی ایرانی و خارجی
  • سرویس ماشین لباسشویی دوقلو، سطلی و در از جلو
  • راه اندازی و نصب انواع ماشین لباسشویی
  • تعمیر انواع برندهای لباسشویی بوش، سامسونگ، ال جی، پاکشوما، ایندزیت، آبسال، اسنوا و...
دریافت این خدمت از استادکار

ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی امروزه به یک دستگاه جدانشدنی از آشپزخانه تبدیل شده که همه روزه از آن استفاده می‌شود، از این‌رو باید کیفیت بالایی داشته باشد. برند بوش در تولید این دستگاه بسیار عالی عمل کرده و به جرات می‌توان گفت ماشین ظرفشویی بوش، بهترین ماشین ظرفشویی جهان است.

بد نیست بخوانید: همه آنچه باید از راهنمای خرید ماشین ظرفشویی بدانید

ماشین ظرفشویی بوش با درب باز و ظروف شسته شده داخل آن
بازدهی زیاد، سر و صدای بسیار کم، مصرف انرژی پایین و شستشوی باکیفیت ظروف از جمله مزایای ماشین ظرفشویی بوش هستند.
نصب و سرویس ماشین ظرفشویی

نصب و سرویس ماشین ظرفشویی

  • تعمیر انواع ماشین ظرفشویی
  • تعمیر ماشین ظرفشویی رومیزی و ایستاده
  • راه اندازی و نصب ماشین ظرفشویی های مختلف
  • تعمیر موتور ظرفشویی و تعمیر مخزن رزین
دریافت این خدمت از استادکار

یخچال و فریزر

یخچال بوش در مقایسه با سایر یخچال‌ها کاملاً کم‌مصرف بوده و همچنین قابلیت کنترل و تنظیم الکترونیکی دما را نیز دارد. سیستم حفاظتی ضد باکتری و طبقات شیشه‌ای از دیگر امکانات یخچال بوش است که شما را به خرید آن ترغیب می‌کند.

بیشتر بخوانید: بهترین دمای یخچال چند درجه است؟

یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش در یک آشپزخانه مدرن
یخچال و فریزرهای بوش به‌صورت مدل‌های ساید بای ساید، یخچال‌فریزر، دوقلو و فریزر تک در بازار موجود هستند.
تعمیر یخچال فریزر

تعمیر یخچال فریزر

  • تعمیر یخچال فریزر
  • تعمیر یخچال ساید‌بای‌ساید
  • تعمیر یخچال فروشگاهی
  • تعمیر یخچال صندوقی
دریافت این خدمت از استادکار

آبمیوه‌گیری، چای‌ساز، قهوه‌ساز و اسپرسوساز، جاروبرقی، مایکروویو و… از دیگر محصولات برند بوش هستند که از نظر کیفیت، طراحی و دوام در نوع خود بی‌نظیرند.

وضعیت گارانتی و نمایندگی در ایران

طبیعی است که افراد در زمانی‌که قصد خرید یا تعمیر لوازم خانگی بوش را دارند، به دنبال نمایندگی اصلی آن هستند. برند بوش نیز مانند سایر برندهای خارجی در ایران نمایندگی‌های معتبری دارد که در صورت خرابی قطعات، آنها را تعمیر کرده و با قطعات گارانتی‌دار تعویض می‌کنند. گروه بوش‌ هومز با بیش از ده سال سابقه در فروش لوازم خانگی برند بوش به صورت تخصصی، در بازار لوازم خانگی در سرتاسر ایران اقدام به راه‌اندازی بخش آنلاین این مجموعه کرده است. شما می‌توانید اجناس با اصالت گارانتی‌دار را به همراه خدمات پس از فروش معتبر از این تیم متخصص و با تجربه بخواهید.

فروشگاه ایران بوش نیز به عنوان نمایندگی فروش محصولات بوش در تهران و سایت اصلی بوش تمامی محصولات و لوازم خانگی بوش را برای مشتریان با قیمت عالی و معتبرترین گارانتی فراهم نموده است.

سخن آخر

برند بوش طی سال‌های فعالیتش تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا با حفظ کیفیت و به‌کارگیری جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا در محصولات خود، نامی نیک به‌ جای بگذارد. امیدواریم با خواندن این مطلب از استادکار، اطلاعات کافی در ارتباط با این برند محبوب کسب کرده باشید.

دانلود اپلیکیشن استادکار

  • نسخه IOS استادکار
  • نسخه اندروید استادکار
  • دریافت از اپ استور و سیب اپ
  • دریافت از گوگل پلی، کافه بازار و مایکت
دریافت این خدمت از استادکار

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × پنج =