ژل لاغری خانگی: ۵ روش برای تهیه کرم لاغری چربی سوز خانگی

6

در مقاله قبلی طرز تهیه ژل آلوورا یا آلویئه ورا را آموزش دادیم اما در این مقال طرز تهیه کرم لاغری چربی سوز قوی گیاهی را آموزش می دهیم. یکی از مسائلی که امروزه بسیاری از خانم‌ها و آقایان را با خود درگیر کرده است، مسئله کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام ایده‌آل است.

اگر نگاهی به مجلات و آگهی‌های تلویزیون بی‌اندازید متوجه حجم عظیمی از تبلیغات برای معرفی انواع قرص و پودر و کرم‌های شیمیایی خواهید شد که قطعا ضررهای جانبی بسیار زیادی را به همراه دارند. اما چطور می‌توان با یک روش سالم و بی‌ضرر کاهش وزن داشت؟

در این مقاله به شما طرز تهیه انواع ژل لاغری خانگی را نشان دهیم تا بسیار ساده و البته از راهی سالم بتوانید به وزن ایده‌آل خود برسید. با استادکار همراه باشید تا طرز تهیه کرم لاغری چربی سوز قوی گیاهی را آموزش ببینیم .

یک موردی که خیلی از دوستان از ما پرسیده اند استفاده از وازلین برای لاغری ، ما هرچه تحقیق کردیم تا به یک جواب درستی برسیم هیچ مقاله ای برای استفاده از وازلین برای لاغری به ذست نیامد. اما چیزی که ما آن را تایید نمیکنیم این است که برخی از افراد وازلین را به دور شکم خود می زنند و یک نایلون به دور شکم شان می پبچند و شروع به ورزش می کنند تا شکم خود را لاغر کنند . پیشنهاد میکنیم آموزش ورزش مخصوص پهلو به صورت تصویری در خانه را نیز مشاهده کنید .

از برخی متخصصان بنام این مورد را پرس و جو کردیم اما هیچ کدام این مورد را تایید نکردند که آیا می تواند موثر باشد یا نه ! امیدواریم توانسته باشیم از شما ابهام زدایی کرده باشیم .

چگونه سالم و اصولی لاغر شویم؟

طبق تحقیقاتی که پزشکان بر روی افراد مختلف انجام داده‌اند، افرادی که وزن متناسبی دارند زندگی شاد و سالم‌تری نسبت به سایر افراد دارند. البته این بدان معنا نیست که به هر قیمتی و با امتحان کردن هر نوع دارو و رژیم‌های سخت لاغری بخواهید به تناسب اندام برسید زیرا عوارض آن در مدت زمان کوتاهی پدیدار می‌شود. بهترین و سالم‌ترین روش برای لاغر شدن و کاهش وزن تغذیه سالم و در کنار آن ورزش کردن است.

وازلین برای لاغری چگونه سالم و اصولی لاغر شویم؟

پروسه کاهش وزن یک راه پر فراز و نشیب و طولانی است، حال اگر فردی می‌خواهد این پروسه را در کوتاه مدت طی کند بایستی در کنار ورزش از داروها و کرم‌های لاغری که کاملا گیاهی هستند و هیچ ضرری برای بدن ندارند نیز استفاده کند. یکی از روش‌های لاغری بدون ضرر برای بدن استفاده از ژل لاغری خانگی است. تجربه‌های افراد از ژل لاغری خانگی نشان داده است که این نوع ژل در کنار ورزش و تغذیه مناسب سبب کاهش وزن سریع در افراد می‌شود.

چگونه سالم و اصولی لاغر شویم؟

مزایای استفاده از ژل لاغری خانگی

از آنجایی که سیستم دفاعی هر فرد با دیگری متفاوت است، ممکن است داروهای لاغری برای هر فردی سازگار نباشد و موجب اختلال در برخی از قسمت‌های بدن افراد مختلف شود از این رو بسیاری از دکتران تغذیه راه حل موضعی را برای کاهش وزن پیشنهاد می‌دهند. استفاده از انواع ژل و کرم‌های لاغری بر روی پوست می‌تواند کمک به سوزاندن چربی‌ها و سلولیت‌های روی لایه‌های پوست شود و به روند کاهش وزن فرد سرعت ببخشد.

البته باید به خاطر داشته باشید که در کنار استفاده از انواع ژل لاغری خانگی، ورزش و تغذیه مناسب را داشته باشید تا بتوانید به وزن دلخواه خود برسید.

مزایای استفاده از ژل لاغری خانگی

۶ روش برای تهیه کرم لاغری چربی سوز خانگی

ژل لاغری خانگی پارافین

از جمله خواص درمانی ژل لاغری پارافین چربی سوزی سریع سلولیت‌های شکم، باسن، پهلو و ران است. برای تهیه این ژل لاغری خانگی شما به مواد زیر نیاز دارید:

  • یک لیتر پارافین مایع
  • ۲۰۰ گرم پارافین جامد
  • ۲۵ گرم پودر قهوه، فلفل یا زنجبیل

طرز تهیه ژل لاغری خانگی پارافین

ابتدا ۲۵ گرم را قهوه یا فلفل را با یک لیوان آب جوش دم کنید. سپس قهوه یا فلفل دم کرده را با تمام پارافین‌ها مخلوط کرده و به روش بن ماری( حرارت غیر مستقیم) حرارت دهید تا تمام آب موجود در مخلوط بخار شود و یک ماده روغنی شکل در ظرف باقی بماند. پس از اینکه مخلوط پارافین و قهوه به دمای اتاق رسید می‌توانید آن را بر روی قسمت‌هایی از ران، باسن و پهلو به صورت دورانی ماساژ دهید و سپس روی آن را با نایلون یا کمربند بپوشانید تا پوستتان بتواند عرق کند و چربی سوزی شروع شود.

طرز تهیه ژل لاغری فلفل و زنجبیل

بهتر است برای یادگیری بهتر طرز تهیه ژل لاغری فلفل و زنجبیل هر کدام را جدا جدا بگوییم .

برای درست کردن ژل لاغری فلفل شما به یک فنجان روغن بادام، ½ فنجان موم زنبور اصل طبیعی و دو قاشق غذاخوری پودر فلفل قرمز نیاز دارید. برای تهیه این ژل کافیست تمام مواد را مخلوط کرده و به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه بر روی حرارت بگذارید تا کاملا ذوب شود سپس با یک میکسر مواد را کامل له کنید و بگذارید مدتی در یخچال بماند تا فرم کرم مانند به خود بگیرد حال می‌توانید از این ژل لاغری برای تمام نقاط بدن که چربی اضافه دارد استفاده کنید.
همچنین برای تهیه ژل لاغری زنجبیل لازم است نصف فنجان پودر چای سبز ارگانیک را با یک فنجان ماست یونانی، ده قطره روغن زنجبیل و ۲۰ قطره روغن پرتقال مخلوط کنید و بر روی پوست خشک ماساژ دهید و پس از ۲۰ دقیقه بدن خود را با آب تنها بشویید

 

طرز تهیه ژل لاغری خانگی پارافین

ژل لاغری خانگی قهوه

کافئین موجود در قهوه نه تنها سبب افزایش انرژی در بدن می‌شود بلکه چربی سوز بسیار فوق‌العاده‌ای نیز می‌باشد. از این رو ژل لاغری خانگی قهوه نیز با افزایش جریان خون در بدن به توده‌های چربی ضربه شوک‌آوری می‌زند و باعث سوزاندن آن‌ها می‌شود. شما می‌توانید از این ژل حتی برای دور پلک‌های خود وقتی چهره بسیار خسته و کسلی دارید نیز استفاده کنید. برای تهیه این ژل شما به مواد زیر احتیاج دارید:

  • ½ فنجان دانه قهوه
  • ۱ فنجان شکر
  • ¾ فنجان روغن زیتون

طرز تهیه ژل لاغری خانگی قهوه

ابتدا سه دانه قهوه را پودر کنید و با شکر و روغن به خوبی مخلوط کنید تا یک خمیر نسبت سفت و روغنی به دست آورید. حال این ژل را به بخش‌های مختلف بدن زده و خوب ماساژ دهید و در آخر روی آن را بپوشانید. پس از ۲۰ دقیقه می‌توانید بدن خود را بشویید و تاثیر شگفت انگیز این ژل لاغری را مشاهده کنید.

طرز تهیه ژل لاغری خانگی قهوه

ژل لاغری خانگی ویکس و کافور

این ژل لاغری یکی از تاثیر گذارترین انواع ژل لاغری خانگی است که به محض قرار دادن بر روی پوست احساس سرما و گرمای شدیدی به شما دست می‌دهد. این ژل خون را در لایه‌های پوست به گردش در می‌آورد و سبب سوزاندن چربی‌های ذخیره شده در سطح پوست می‌شود. استفاده از کافور در این ژل نیز سبب تعریق پوست و از بین بردن سموم بدن می‌شود. برای تهیه این ژل شما به مواد زیر احتیاج دارید:

  • ۸ قاشق غذاخوری ویکس
  • ۳ قاشق غذاخوری الکل صنعتی
  • ۳ قاشق غذاخوری جوش شیرین
  • نصف قاشق غذاخوری قرص کافور

طرز تهیه ژل لاغری خانگی ویکس و کافور

برای شروع ابتداد قرص کافور را پودر کنید و با ویکس، الکل و جوش شیرین ترکیب کنید. حال ترکیب مورد نظر قابل استفاده است و شما می‌توانید آن را بر روی پوست خود ماساژ دهید. پس از استفاده از کرم آن را در یک ظرف در دار قرار داده تا بتوانید چند روز متوالی از آن استفاده کنید. به خاطر داشته باشید پس از ماساژ کرم حتما با یک پوشش نایلونی بدن خود را بپوشانید و اجازه دهید بدنتان تا جایی که می‌تواند عرق کند. پس از نیم ساعت می‌توانید بدن خود را بشویید و نتیجه فوق‌العاده آن را مشاهده کنید.

ژل لاغری ژل لاغری خانگی ویکس و کافور

ژل لاغری خانگی آلوئه‌ورا، اکالیپتوس و لیمو

به علت وجود اکالیپتوس در این نوع ژل لاغری، به محض تماس با پوست احساس سرما به شما دست می‌دهد و همین سبب کاهش التهابات پوستی می‌شود. وجود آلوئه‌ورا نیز به عنوان یک تقویتی بسیار عالی برای پوست، این کرم لاغری را تبدیل به یک کرم چند کاربره کرده است. حتی شما می‌توانید از این ژل برای برطرف کردن سلولیت‌ها و ترک‌های پوستی بعد از زایمان نیز استفاده کنید. برای تهیه این ژل لاغری خانگی مواد زیر را آماده کنید:

  • ۱۵۰ میلی گرم کرم مرطوب کننده
  • ۱ عدد برگ یا ژل آلوئه‌ورا
  • ½ فنجان اکالیپتوس
  • مقداری آب لیمو

طرز تهیه ژل لاغری خانگی اکالیپتوس، آلوئه‌ورا و لیمو:

در یک کاسه کرم مرطوب کننده و ژل آلوئه‌ورا را با یکدیگر مخلوط کنید سپس اکالیپتوس و آب لیمو را اضافه کنید. حال ژل مورد نظر را بر روی پوست ماساژ دهید تا کامل جذب پوست شود. به خاطر داشته باشید شاید این ژل به اندازه بقیه ژل‌های لاغری تاثیر زیادی بر روی چربی سوزی نداشته باشد اما استفاده از آن کنار دیگر کرم‌های لاغری لازم است زیرا آب از دست رفته توسط پوست سبب چروکی پوست می‌شود اما با این ژل شما می‌توانید رطوبت رسانی به پوست را ادامه دهید.

ژل لاغری خانگی آلوئه‌ورا، اکالیپتوس و لیمو

چند نکته برای استفاده از انواع ژل لاغری خانگی

شما می‌توانید از تمام این ژل‌های لاغری برای از بین بردن چربی و سلولیت‌های اضافه بر روی بدن استفاده کنید اما لازم است چند نکته را نیز به خاطر بسپارید:

  • هر کدام از ژل‌ها را که انتخاب می‌کنید بایستی دو بار، یک بار صبح و یک بار عصر استفاده کنید.
  • ژل را در نقطه مورد نظر به صورت دورانی ماساژ دهید و در همین حین کمی دست خود را فشار دهید تا کاملا جذب پوست شود.
  • قبل از استفاده از ژل لاغری خانگی حتما بدن خود را تمیز کنید.
  • برای اینکه ژل تاثیر بیشتری از خود بر روی پوست بگذارد حتما بعد از استفاده از ژل به مدت ۲۰ دقیقه محل مورد نظر را با نایلون بپوشانید.
  • و در آخر حتما در کنار استفاده از انواع ژل لاغری خانگی ورزش را دنبال کنید تا بتوانید در مدت زمان کوتاه به اندام زیبا و ایده‌آل خود دست پیدا کنید.

وازلین برای لاغری لاغری با کرم خانگی

6 نظرات
  1. علی می گوید

    با سلام
    متاسفانه من 6 ماه است درگیر این بیماری شدم و از کشاله ران شروع شده و الان به روی شکم و کمر داره کشیده میشه
    از دوستانی که تجربه در خصوص این بیماری دارن خواهشمندم اطلاعات خودشون رو به من برسونن
    0990****301

  2. و می گوید

    سلام روزتون بخیر
    میخواستم بپرسم برا تهیه ژل فلفلی میشه به جای موم اصل طبیعی از موم اماده استفاده کرد؟؟؟؟

  3. درمان با گیاهان می گوید

    سلامی گرم به تک تک بیندگان
    تمامی محصولات زیر از بهترین مواد گیاهی تهیه شده است.
    بدون هیچ گونه مواد و نگهدارنده های شیمیایی
    فروش انواع کرم های :آب کننده شکم و پهلو/رشد مجدد مو/رویش و حجم دار شدن ابرو و مژه/شفافیت پوست و….
    فروش انواع روغم های:نارگیل/منداب/فلفل/سیر/زنجبیل/خراطین و میکس(زالو) /روغن مخصوص ماساژ/ روغن لاغری و…
    جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر به شماره واتساپ زیر مراجعه کنید.
    0936*****47
    0936*****47

  4. Mahla7 می گوید

    سلام خوبین.وقت بخیر
    سوالی داشتم ..
    ببخشی من قرص چاقی جی فست استفاده کردم صورتم چاق شده من مخام لاغرشه صورتم چکا کنم دگ دوره مصرف مصرفتمام شد نمخورم بنظرتون صورتم برمیگرده ب حالت قبل؟

  5. ،sa... می گوید

    از چه قرصی استفاده کردین خوبه که صورت چاق بشه من دنبال همچین چیزی می‌گشتم میشه لطف کنید بگین چه دارویی بوده

  6. Jj،sa... می گوید

    از چه قرصی استفاده کردین خوبه که صورت چاق بشه من دنبال همچین چیزی می‌گشتم میشه لطف کنید بگین چه دارویی بوده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شش − 2 =