قیمت نظافت ساختمان: هزینه تمیزکاری مشاعات ساختمان و راه پله در سال 1401 چقدر است؟

0

با توجه به اینکه پرداخت هزینه نظافت ساختمان، به صورت مشترک توسط اعضای مختلف یک ساختمان مسکونی، اداری و یا تجاری پرداخت می‌شود، همیشه چالش‌های زیادی برای محاسبه قیمت تمیزکاری مشاعات برای مدیران ساختمان‌ها وجود داشته است.
از آنجایی که قیمت دستمزد نظافتچی ساختمان همه ساله توسط اتحادیه رسمی این خدمات تعیین می‌گردد، اطلاع از قمیت دقیق این خدمات، ‌می‌تواند از مواجهه شما با مشکل در رابطه با این موضوع یا قرار گرفتن در معرض کلاهبرداری توسط افراد بی انصاف جلوگیری کنید.
برای اطلاع از قیمت دقیق این خدمات ادامه مطلب را با دقت مطالعه کنید؛ ضمناً می‌توانید با مراجعه به صفحه نظافت مشاعات ساختمان این سرویس را با تخفیف ویژه از استادکار دریافت کنید.

قیمت نظافت ساختمان با میزان گستردگی کار ارتباط مستقیم دارد

نرخ نظافت ساختمان برای انجام امور زیر پرداخت می‌شود:

  • نظافت ساختمان
  • نظافت راه‌پله‌
  • شستن دیوارها و نرده‌ها
  • پاک کردن شیشه پنجره‌های داخلی
  • نظافت مشاعات، پارکینگ و حیاط
  • نظافت محوطه لابی و پشت‌بام
  • نظافت محوطه استخر، سونا و جکوزی
  • نظافت سالن اجتماعات و سالن ورزش
  • پاک کردن شیشه پنجره‌های داخلی ساختمان
استفاده از تجهیزات مانند جارو برقی صنعتی که بر هزینه نظافت مشاعات ساختمان تاثیر دارد
هرچه ساختمان لاکچری‌تر و دارای امکانات رفاهی عمومی بیشتری باشد، نرخ خدمات نظافت ساختمان بالاتر خواهد رفت.

زمان مناسب برای نظافت راه پله، پارکینگ و فضاهای مشاع

قطعا نظافت ساختمان، نیاز به یک برنامه‌ریزی منظم و اصولی دارد. معمولا ساختمان‌ها و آپارتمان‌هایی که دارای واحدهای زیاد هستند، به نظافت هفتگی یا نظافت ۱۵ روز یک‌بار نیاز دارند. زیرا مشاعات این ساختمان‌ها به‌طور مداوم مورد استفاده اهالی قرار می‌گیرد و بیشتر در معرض کثیف شدن خواهد بود. اما برای آپارتمان‌هایی که دارای واحدهای کمتر هستند، فاصله زمانی ۱۵ الی ۲۰ روز یک‌بار کفایت می‌کند.

یک تی، سطل و شوینده در راه پله برای تمیزکاری مشاعات ساختمان
نرخ نظافت ساختمان باید با توجه به تعداد واحدها و میزان استفاده از مشاعات، مدیریت شود. چون هرچه مشاعات ساختمان بیشتر کثیف شوند، لزوم نظافت آنها در دوره‌های کوتاه‌تر، بیشتر خواهد شد.

اگر تمایل دارید علاوه بر بهره‌گیری از خدمات یک نظافتچی حرفه‌ای و برنامه‌ریزی دوره‌ای منظم، قیمت خدمات نظافت ساختمان هم برای‌تان به‌صرفه تمام شود، با استادکار تماس بگیرید:

نظافت ساختمان و مشاعات:

نظافت ساختمان و مشاعات

  • نظافت راه پله
  • شستن دیوارها و نرده ها
  • نظافت مشاعات، پارکینگ و حیاط
  • پاک کردن شیشه پنجره های داخلی
دریافت این خدمت از استادکار

آیا قیمت نظافتچی ساختمان، شامل تهیه وسایل نظافت ساختمان هم هست؟

تهیه مواد شوینده و ابزار مورد نیاز نظافت نظیر دستمال، جارو و تی بر عهده مشتری است. اگر در هنگام پاک کردن و نظافت دیوارها و پنجره‌ها به چهارپایه یا نردبان هم نیاز باشد، این وسایل باید توسط کارفرما در اختیار نظافتچی ساختمان قرار داده شود. به عنوان یک قاعده کلی، نرخ تمیزکاری ساختمان فقط شامل حق‌الزحمه نظافتچی بوده و هیچ‌گونه وسایل و مواد شوینده را در برنمی‌گیرد.

توصیه می‌کنیم قبل از حضور نظافتچی ساختمان در محل، مواد شوینده و وسایل مورد نیاز را آماده کنید. چون در غیر این‌صورت، زمانی‌که برای تهیه وسایل صرف می‌شود، جزء ساعات کاری کارگر نظافتچی به حساب می‌آید و از هزینه نظافت ساختمان، کسر نخواهد گردید.

انواع شوینده و لوازم نظافت ساختمان داخل یک سطل
لیست قیمت نظافت ساختمان، شوینده‌ها و ابزارهای نظافت را در بر نمی‌گیرد و این موارد باید برای نظافتچی، مهیا شوند.

اگر علاوه بر نظافت مشاعات ساختمان، تمایل دارید از خدمات استادکاران حرفه‌ای ما برای نظافت داخل خانه هم استفاده نمایید، همین حالا سفارش خود را ثبت نمایید:

خدمات نظافت منزل توسط آقا در استادکار

نظافت منزل

  • شستن دیوار‌ها و پنجره‌ها
  • شستن و تی کشیدن کف
  • نظافت پذیرایی‌و نظافت اتاق‌ها
  • شستن سرویس بهداشتی و حمام
دریافت این خدمت از استادکار

قیمت خدمات نظافت ساختمان در استادکار چگونه محاسبه می‌شود؟

قبل از هر چیز باید اشاره کنیم به دلیل این‌که نظافت ساختمان به توان فیزیکی نیاز دارد، این کار در استادکار به آقایان سپرده شده است. نرخ خدمات نظافت ساختمان، به‌صورت ساعتی محاسبه می‌گردد. به این ترتیب که نظافت تا چهار ساعت اول، تعرفه مشخصی دارد. اما اگر تمیزکاری، طی این مدت به اتمام نرسد، نرخ نظافت ساختمان بالاتر خواهد رفت. در این شرایط، قیمت نظافت ساختمان بعد از اتمام چهار ساعت، به صورت ساعتی محاسبه خواهد گردید.

جهت راحتی در محاسبه هزینه نظافت ساختمان، لیست قیمت نظافت ساختمان را در همین بخش آورده‌ایم:

شرح خدماتقیمت واحد (تومان)
قیمت نظافت ساختمان تا چهار ساعت۲۵۰،۰۰۰
قیمت هر ساعت نظافت اضافه۳۵،۰۰۰
قیمت جابه‌جایی نخاله۱۵،۰۰۰
قیمت نظافت سقف – هر مترمربع۱۰،۰۰۰
قیمت نظافت پشت بام۵۰،۰۰۰

به این ترتیب نرخ تمیزکاری ساختمان کاملا روشن و شفاف خواهد بود و طرفین برای محاسبه قیمت تمیزکاری ساختمان، با مشکلی مواجه نخواهند گردید.

آیا قیمت نظافت ساختمان در روزهای تعطیل با روزهای عادی تفاوتی دارد؟

خیر، به‌طور کلی نرخ تمیزکاری ساختمان در همه روزها یکسان است و تفاوتی بین روزهای تعطیل و غیرتعطیل در قیمت خدمات نظافت ساختمان وجود ندارد. اما اگر خودتان تمایل داشته باشید، برای ایام تعطیل می‌توانید علاوه بر قیمت نظافتچی ساختمان، مبلغی را به‌عنوان انعام به او پرداخت نمایید.

اگر محل کار شما هم نیاز به نظافت دارد، می‌توانید این کار را هم به همکاران استادکار ما بسپارید:

نظافت اداری و تجاری

نظافت اداری و تجاری

  • نظافت اداره و سازمان
  • نظافت شرکت و محل کار
  • نظافت واحد های تجاری
  • نظافت مجتمع های تجاری و ساختمان های بزرگ
دریافت این خدمت از استادکار

چطور به خدمات نظافتی ساختمان استادکار اعتماد کنم؟

استادکار انتخابی برای آسایش شماست و در این راه، متخصصانی تربیت کرده تا بهترین خدمات را به مشتریان عرضه نمایند. فرق نمی‌کند به دنبال پاک کردن شیشه‌های پنجره باشید یا دوست داشته باشید نظافت دیوارها و راه‌پله را انجام دهید. استادکار حتی برای جارو کردن حیاط و تمیز کردن پارکینگ هم بهترین انتخاب خواهد بود، چراکه برای کوچک‌ترین موارد هم از متخصصین خبره استفاده می‌کند تا از خدمات نظافت و شستشوی باکیفیت بهره ببرید.

اگر دغدغه شما قیمت نظافتچی ساختمان است، باید بگوییم انجام یک مقایسه ساده بین نرخ خدمات نظافت ساختمان و همچنین کیفیت کار استادکاران ما با سایر شرکت‌های خدماتی، گواه مناسب بودن قیمت نظافت ساختمان توسط استادکار خواهد بود.

یک تی شیشه‌شوی در دست یک نظافتچی ساختمان در حال تمیز کردن آینه
اگر دغدغه شما قیمت نظافتچی ساختمان است، باید بگوییم انجام یک مقایسه ساده بین نرخ خدمات نظافت ساختمان و همچنین کیفیت کار استادکاران ما با سایر شرکت‌های خدماتی، گواه مناسب بودن قیمت نظافت ساختمان توسط استادکار خواهد بود.

هرکجای تهران که باشید، اگر به نظافت ساختمان نیاز دارید، همین حالا می‌توانید به راحتی سفارش خدمات نظافت ساختمان و مشاعات را ثبت کنید و از خدمات باکیفیت و شفاف استادکار بهره ببرید:

نظافت ساختمان و مشاعات:

نظافت ساختمان و مشاعات

  • نظافت راه پله
  • شستن دیوارها و نرده ها
  • نظافت مشاعات، پارکینگ و حیاط
  • پاک کردن شیشه پنجره های داخلی
دریافت این خدمت از استادکار

امنیت سفارش خدمات نظافت مشاعات از استادکار چطور تامین می شود؟

یکی از ویژگی‌های استفاده از خدمات نظافت استادکار، علاوه بر قیمت نظافتچی ساختمان با نرخ مشخص، امنیت بالا در دریافت خدمات است. زیرا شما از افرادی کمک می‌گیرید که زیر نظارت دقیق استادکار قرار دارند و کوچک‌ترین خطای آنها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

فرآیند انتخاب متخصص‌ها و عبور از فیلتر استادکار نیز باعث می‌شود تا افراد درستکار، سالم، کاری و منظم در این سیستم قرار گیرند. پس با خیال راحت از نظافت‌کارهای مطمئن استادکار استفاده کنید. اما این را هم به یاد داشته باشید در صورت بروز هرگونه مشکل، می‌توانید با تیم پشتیبانی استادکار تماس بگیرید تا مشکلتان در اولین فرصت ممکن برطرف شود.

سفارش آنلاین نظافت مشاعات ساختمان از استادکار چه مزیتی برای شما دارد؟

بهره گرفتن از متخصص‌ها

به کمک استادکار می‌توانید به نظافتچی‌های متخصص و حرفه‌ای دسترسی داشته باشید و دیگر وقت خود را برای پیدا کردن کارگر نظافت هدر نمی‌دهید. به‌علاوه، کیفیت شستشو و نظافت ساختمان به‌طور چشمگیری افزایش پیدا می‌کند. زیرا متخصصان استادکار، تجربه زیادی دارند.

برنامه‌ریزی منظم

استادکار به شما کمک می‌کند طبق جدول نظافت هفتگی یا ماهانه، تمیز کردن ساختمان خود انجام دهید.

کاهش هزینه نظافت ساختمان

صرفه‌جویی در مصرف آب بخشی از دغدغه‌ همه ماست. کمک گرفتن از کارگر نظافتی ساختمان‌، باعث صرفه‌جویی در مواد شوینده، میزان مصرف آب، زمان شستشو و دیگر هزینه‌های نظافت می‌شود.

حذف پرداخت‌های اضافه

قیمت نظافت ساختمان در استادکار کاملا مشخص است و برای هر ساعت کار، نرخ تمیزکاری ساختمان از قبل تعیین و توافق شده و دیگر نیاز به پرداخت هزینه‌های اضافه و خارج از عرف نیست.

اگر تمایل دارید از خدمات متنوع استادکار آگاه شوید و آنها را سفارش دهید، می‌توانید اپلیکیشن ما را دانلود نمایید:

دانلود اپلیکیشن استادکار

  • نسخه IOS استادکار
  • نسخه اندروید استادکار
  • دریافت از اپ استور و سیب اپ
  • دریافت از گوگل پلی، کافه بازار و مایکت
دریافت این خدمت از استادکار
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شش + شانزده =