هزینه مبل شویی: قیمت شست و شوی مبل در سال 1401

0

مبل‌ها نقش مهمی در زیبایی و آراستگی خانه دارند. به همین‌خاطر اگر مبلمان منزل شما کثیف و نامرتب باشد، تاثیر نامطلوبی بر ظاهر خانه خواهد گذاشت. چون گاهی مبلمان به دلیل استفاده روزمره یا ریختن چای، شربت یا خوراکی‌های رنگی، لکه می‌گیرند و نیاز به شست و شو پیدا می‌کنند.
اما بسیاری از افراد شیوه صحیح نظافت مبلمان را نمی‌دانند. برخی افراد هم به علت آگاه نبودن از هزینه مبل شویی در منزل، خودشان برای تمیزکاری مبل دست به کار می شوند. ولی این کار ممکن است باعث ایجاد خسارت به مبل‌ها شود. اما باید گفت پرداخت قیمت شست و شوی مبل، بسیار منطقی‌تر از پرداخت مبالغ هنگفت برای تعمیر آن است.

هزینه نظافت مبلمان در منزل، به عوامل متعددی بستگی دارد. یکی از این موارد، نوع مبل و تعداد مبلمان است. هزینه شست و شوی مبل در منزل معمولا همان نرخ اتحادیه مبل شویی است. پس محدوده مشخصی دارد. ما در این مقاله، به عوامل تاثیرگذار در هزینه مبل شویی در منزل در تهران اشاره خواهیم کرد. پس با این مقاله از استادکار همراه باشید.

آیا هزینه مبل شویی به‌صرفه است؟

قیمت مبل شویی در منزل به تصور برخی از افراد، گران تمام می‌شود. اما باید قبول کرد که شست و شوی مبل در منزل به صورت دوره‌ای یا سالیانه و با استفاده از روش‌های نوین، به‌صرفه خواهد بود. چراکه اگر خودتان دست به انجام این کار بزنید، ممکن است بعد از مدت کوتاهی، مبلتان نیاز به تعویض یا حداقل تعمیر پیدا کند و این هزینه‌ها، بسیار بالا و سرسام‌آور است.

در ضمن اگر برای از بین بردن لکه‌ها، از مواد شوینده مناسب استفاده نکنید، در آینده لکه‌بری مبلمان سخت‌تر می‌شود. گاهی هم ممکن است بعد از شسشوی دستی، مبل بوی نامطبوعی به خود بگیرد. همچنین اگر تخصص لازم در این کار را نداشته باشید، ممکن است به پارچه مبل آسیب وارد کنید. در ضمن اگر مبل‌شویی با دستگاه انجام نشود، شاید ناخواسته روی پارچه مبل لکه و پرز ایجاد شود.

دقت بالا در شستن مبل که بر قیمت شست و شوی مبل تاثیر می گذارد.
وجود انواع کثیفی و لکه روی پارچه و بدنه مبل، از عمر آن خواهد کاست. پس چه بهتر که مبل همیشه پاکیزه بماند تا عمر طولانی‌تری داشته باشد. یادآوری می‌گردد قیمت شست و شوی مبل با تجهیزات پیشرفته، در مقایسه با مشکلاتی که شست و شوی ناشیانه و دستی برای مبل ایجاد می‌کند، بسیار ناچیز است.

لازم به ذکر است حدود قیمت مبل شویی برای یک مبل هفت نفره، تقریبا با دستمزد روزانه یک نظافتچی برابری می‌کند. بنابراین منطقی است سالیانه مبلغ کمی هم به‌عنوان هزینه مبل شویی پرداخت کنیم. در ادامه به مواردی اشاره خواهیم کرد که نشان می‌دهند قیمت شست و شوی مبل نه‌تنها بالا نیست، بلکه ارزش آن را دارد که انجامش به کاردان سپرده شود:

صرفه‌جویی در وقت

قیمت مبل شویی نسبت به زمانی که باید برای تمیزکاری آن صرف کنید، کاملا منطقی به نظر می‌رسد. در واقع اگر خودتان بخواهید برای شست و شوی مبل در منزل دست به کار شوید، ممکن است وقتتان یک یا دو روز کامل گرفته شود. به علاوه تجهیزات و امکانات کافی برای مبل‌شویی را در اختیار ندارید. به همین دلیل انجام آن علاوه بر وقت‌گیر بودن، خسته‌کننده و فرسایشی هم خواهد بود.

ولی اگر شست و شوی مبلمان خود را به یک شرکت خدماتی معتبر بسپارید، مبل‌شویی بیش از چند ساعت طول نخواهد کشید. چون این شرکت‌ها دارای تجهیزات مدرن و ابزار کارآمد شست و شوی مبل هستند. به‌علاوه در حرفه خود تجربه و مهارت کافی دارند. به همین خاطر مراحل را در کمترین زمان ممکن به پایان خواهند رساند.

دستگاه بخارشوی در دست فردی در حال شست و شوی تشک و پشتی مبلمان
اگر شما هم تصمیم به شست و شوی مبلمان خود دارید، می‌توانید ابتدا زمان و قیمت مبل شویی را توسط شرکت‌های خدماتی مختلف بررسی نمایید. سپس سفارش خود را ثبت کنید. یکی از گزینه‌های دیگری که لازم است در مورد آن تحقیق شود هم خوش‌قول بودن است.

اگر مبلمان شما نیاز به نظافت و شست و شو دارند، وقت آن است که با استادکار تماس بگیرید یا درخواست خود را به صورت اینترنتی در وبسایت ما ثبت نمایید:

مبل‌شویی در منزل

مبل‌شویی در منزل

  • خشکشویی مبلمان اداری و نشیمن خانگی
  • شستشوی مبلمان و خشکشویی مبل در منزل
  • شستشوی مبل سلطنتی، استیل، راحتی، کاناپه و انواع مبل خارجی
  • شستشوی مبل چرم مصنوعی، سفید و رنگی و...
دریافت این خدمت از استادکار

استفاده از مواد شوینده و ابزار مناسب

هزینه مبل شویی، نسبت به تخصصی که متخصصان این حرفه کسب کرده‌اند، ناچیز است. با توجه به اینکه جنس مبلمان مختلف، متفاوت بوده یا نحوه شستن پارچه مبلمان با هم تفاوت‌هایی دارد، بهره گرفتن از شوینده مناسب برای تمیز کردن مبل، اهمیت ویژه‌ای خواهد داشت. به‌طور مثال شوینده پارچه مخمل با ساتن و چرم فرق می‌کند. همچنین هر مبلی را نمی‌توان با بخارشوی تمیز کرد.

فردی در حال شست و شوی مبل راحتی با دستگاه بخارشوی در خانه
بهره گرفتن از دستگاه بخارشوی، به دلیل وارد کردن حرارت بالا و بخار زیاد، برخی از مواقع به مبلمان آسیب می‌رساند. از طرفی تهیه دستگاه شست و شوی مبلمان، برای مصارف خانگی، توجیه اقتصادی ندارد. بنابراین پرداخت هزینه مبل شویی، همیشه، منطقی‌ترین گزینه است.

نظافت‌کاران حرفه‌ای مبل در استادکار، برای شست و شو و نظافت انواع مبل و پارچه رومبلی آموزش‌ دیده‌اند. به همین دلیل هرگز از شوینده‌ای استفاده نمی‌کنند که به مبل شما آسیب برساند. به علاوه این متخصصان، با روش پاک کردن انواع لکه و به‌کارگیری ابزار مناسب برای مبل‌شویی به خوبی آشنا هستند. به همین دلیل از شوینده‌های موثری بهره می‌گیرند.

همچنین پس از شست و شو، مبل‌‌ها توسط دستگاه مبل‌شویی تا حدود 90% خشک می‌شوند. بنابراین تنها ظرف چند ساعت، مبلمان شما به‌طور کامل خشک خواهد شد. در نتیجه رطوبت (که خود عامل پوسیدگی است)، در بافت پارچه یا مبل باقی نخواهد ماند.

فردی در حال شستن پشتی و تشک مبلمان و انجام خدمات مبل شویی در منزل
برای شست و شوی مبلمان، شما فقط قیمت شست و شوی مبل را پرداخت خواهید نمود و نیازی به خرید مواد شوینده یا ابزار خاصی ندارید. تنها لازم است در زمان ثبت سفارش این نوع خدمات، جنس مبل و جنس پارچه آن را قید نمایید تا کارشناسان، شوینده‌های مناسب را تهیه نمایند.  

چنانچه مبل شما بر اثر شست و شوی نامناسب، آسیب دیده و نیاز به تعمیرات دارد، می‌توانید برای رفع مشکل، روی خدمات متخصصان حرفه‌ای استادکار حساب کنید:

تعمیرات مبلمان و سرویس خواب

تعمیرات مبلمان و سرویس‌خواب

  • تعمیر مبلمان اداری، راحتی، استیل، چرمی، پارچه ای و...
  • ساخت سرویس خواب، کمد، ویترین و تمامی منسوجات چوبی
  • تعمیر و تغییر مدل رویه مبلمان
  • رنگ کاری مبلمان و منسوجات چوبی
دریافت این خدمت از استادکار

عوامل موثر بر هزینه مبل شویی

قیمت شست و شوی مبل، برای همه مبلمان ثابت نیست و به عوامل مختلفی بستگی دارد. این موارد عبارتند از:

  • تعداد مبلمان
  • جنس مبل
  • کیفیت مواد شوینده
  • میزان تخصص کارشناس
  • تعداد تشک‌ها و کوسن‌های مبل
  • میزان کثیفی مبل

به این ترتیب، اگر در نهایت هزینه اعلام شد برای مبل شویی در محل، کمی با محاسبات اولیه شما تفاوت داشت، باید دلیل آن را در موارد بالا جستجو کنید.

تاثیر مواد شوینده با کیفیت در قیمت مبل شویی
اگر بخواهید برای شست و شوی مبل‌تان، از شوینده‌های درجه یک استفاده شود، قیمت شست و شوی مبل بالا خواهد رفت. این شوینده‌ها دارای موادی هستند که به بافت مبل آسیبی نمی‌رسانند. در نتیجه اگرچه قیمت مبل شویی را بالا می‌برند، اما به دوام مبل کمک می‌کنند.

قیمت شست و شوی مبل توسط استادکار در تهران چقدر است؟

قیمت مبل شویی (همان‌طورکه قبلا هم اشاره کردیم)، توسط نرخ اتحادیه مبل شویی تعیین می‌شود. برای اینکه شما هم بتوانید هزینه مبل شویی خود را محاسبه نمایید، جدول زیر را مطالعه نمایید:

شرح خدماتقیمت واحد(تومان)
هزینه مبل شویی برای مبلمان ۷ نفره با تشک تک۳۰۰،۰۰۰
قیمت مبل شویی برای مبلمان ۷ نفره با تشک دوبل۴۰۰،۰۰۰
قیمت شست و شوی مبل ۹ نفره با تشک تک۴۰۰،۰۰۰
قیمت شست و شوی مبلمان ۹ نفره با تشک دوبل۴۵۰،۰۰۰
قیمت شست و شوی نیم‌ست ۵ نفره۲۵۰،۰۰۰
قیمت نظافت هر مبل اضافه۵۰،۰۰۰
قیمت شست و شوی صندلی ناهارخوری۱۵،۰۰۰
قیمت شست و شوی پشتی دوبل، تشک دوبل، کوسن۱۵،۰۰۰
قیمت شست و شوی خوشخواب یک‌نفره۲۰۰،۰۰۰
قیمت شست و شوی خوشخواب دونفره۲۵۰،۰۰۰
هزینه حمل تجهیزات۴۵،۰۰۰
دست فردی در حال بخارشویی و شست و شوی مبل مخمل در خانه
قیمت مبل شویی علاوه بر تعداد، به عوامل دیگری مانند جنس و تعداد تشک و کوسن هم بستگی دارد. بنابراین برای آگاهی از هزینه مبل شویی، قبل از آمدن کارشناسان، نکات لازم را به آنها بگویید. سپس آنها می‌توانند قیمت دقیق را محاسبه و اعلام نمایند.

چنانچه تاکنون موفق به استفاده از خدمات متنوع و تخصصی استادکار نشده‌اید، می‌توانید با نصب اپلیکیشن ما، علاوه بر اطلاع از این خدمات، سفارش خود را در هر زمان ثبت نمایید:

دانلود اپلیکیشن استادکار

  • نسخه IOS استادکار
  • نسخه اندروید استادکار
  • دریافت از اپ استور و سیب اپ
  • دریافت از گوگل پلی، کافه بازار و مایکت
دریافت این خدمت از استادکار

چرا استفاده از خدمات مبل‌شویی استادکار تا این حد محبوب است؟

استادکار با بهترین مبل‌شویی‌های تهران همکاری می‌کند تا بهترین کیفیت را ارائه نماید. اما اگر مشتریان از کیفیت سفارش خود راضی نباشند، می‌توانند موضوع را با تیم پشتیبانی در میان بگذارند. سیستم امتیازدهی و ثبت نظر مشتریان در پایان کمک می‌کند تا اگر نارضایتی از متخصصی وجود داشته باشند، در اپلیکیشن اعلام شود. درنتیجه مشتریان بعدی به‌طور شفاف متوجه کیفیت عملکرد کارشناسان می‌شوند و از خدمات باکیفیتی بهره می‌گیرند.

فردی در حال مبل‌شویی مکانیزه در منزل با استفاده از دستگاه بخارشوی
شما می‌توانید قبل از ثبت سفارش مبل‌شویی خود در استادکار، سابقه کارشناسان و میزان رضایت افراد را بررسی نمایید. سپس کارشناس مورد تایید خود را انتخاب نمایید. چون از نظر استادکار، شناختن کارشناس مورد نظر قبل از پرداخت هزینه مبل شویی، حق شماست.

علاوه بر این، استادکار سیستمی برای معرفی متخصصان برتر و نمونه دارد. هر متخصص برای اینکه در این سیستم باقی بماند، باید کیفیت کار خود را ارتقا داده و برخورد مناسبی با مشتریان داشته باشد. تنها یک یا دو نظر منفی موجب قطع همکاری با متخصصان نمی‌شود. ولی اگر متخصصی نظرهای منفی بیشتری را دریافت کند، تیم نظارت بر متخصصان استادکار با او برخوردهای لازم را انجام خواهد داد.

سعی استادکار بر این است که از مرحله ثبت سفارش تا پایان، در کنار مشتریان باشد تا در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکل، آن را سریع برطرف کند.

در ضمن قیمت شست و شوی مبل استادکار با نرخ اتحادیه مبل شویی هم‌خوانی دارد. همچنین نسبت به تخصص همکاران و مواد شوینده باکیفیت و دستگاه‌های جدید و مدرنی که به کار می‌برد، منصفانه است. به همین دلیل مبل‌شویی این شرکت، یکی از پرطرفدارترین خدمات آن به شمار می‌رود.

اگر برای نظافت مبلمان خود به دنبال حرفه‌ای‌ترین افراد هستید، می‌توایند با استادکار تماس بگیرید یا درخواست خود را در کادر زیر ثبت نمایید:

مبل‌شویی در منزل

مبل‌شویی در منزل

  • خشکشویی مبلمان اداری و نشیمن خانگی
  • شستشوی مبلمان و خشکشویی مبل در منزل
  • شستشوی مبل سلطنتی، استیل، راحتی، کاناپه و انواع مبل خارجی
  • شستشوی مبل چرم مصنوعی، سفید و رنگی و...
دریافت این خدمت از استادکار
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 4 =