بهترین راه ها برای دانلود از یوتیوب

0

یوتیوب یکی از شبکه های اجتماعی پرطرفدار بر مبنای ویدئو است که میزبان میلیون ها ویدئو با موضوعات مختلف و جزو ده وبسایت پرطرفدار دنیاست. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که ویدئویی را در یوتیوب مشاهده کرده اید اما خواستار دانلود و نگهداشتن آن بوده اید. خبر خوش اینکه دانلود از یوتیوب کار چندان پیچیده ای نیست و روش های مختلفی برای این کار وجود دارد که تعدادی از آنها را در مقاله زیر برای شما گردآوری کرده ایم.

بهترین راه برای دانلود از یوتیوب چه روشی است؟
بهترین راه برای دانلود از یوتیوب چه روشی است؟

استفاده از نرم افزار مدیریت دانلود یا IDM

یکی از روش های ساده دانلود از یوتیوب استفاده از نرم افزار IDM یا مدیریت دانلود است. با رفتن به سایت IDM یا سرچ در گوگل می توانید این نرم افزار را به سادگی پیدا کرده و نصب کنید. با نصب IDM افزونه IDM CC بر روی مرورگر شماقرار می گیرد. از این پس در هر صفحه ای چه در یوتیوب و یا در هر سایت دیگری هر ویدیویی پخش شود IDM دکمه باز شونده ای با نام Download this video بالای آن ویدئو قرار می دهد و با کلیک بر آن لیست لینک های دانلود با کیفیت های مختلف قرار می گیرد. می توانید روی یکی از کیفیت ها کلیک کنید و ویدئوی خود با همان کیفیت را دریافت کنید.

بهترین راه برای دانلود از یوتیوب چه روشی است؟
دانلود ویدئو از یوتیوب با کمک IDM

استفاده از نرم افزار ۴K Downloader

یکی از نرم افزاری مفید در این زمینه، نرم افزار ۴K downloader است که البته ۴K آن به این معنی است که شما حتی ویدئوهایی با کیفیت ۴K را نیز می توانید به سادگی با این نرم افزار دانلود کنید. البته یوتیوب تنها سایتی نیست که ۴K downloader قادر به ذخیره ویدئوهای آن است، بلکه این نرم افزار از دانلود ویدئوی سایت های دیگری چون myspace، Dailymotion، google video و … نیز پشتیبانی می کند و قابلیت این را دارد که آنها را به فرمت های AVI و MPG تبدیل و ذخیره سازی کند.

طرز کار با این نرم افزار بسیار ساده است. پس از نصب این برنامه، ادرس لینک مورد نظر خود در یوتیوب را در قسمت Paste link این نرم افزار وارد کنید. سپس گزینه دانلود را بزنید. قبل از این مرحله نرم افزار ویدئوی شما را بررسی کنید و گزینه های مختلفی برای دانلود با کیفیت های مختلف به شما پیشنهاد می کند و جای ذخیره شدن آن را نیز مشخص می کنید. با زدن گزینه دانلود ویدئو دانلود شده و می توانید مدت زمان و سرعت دانلود را نیز با رابط کاربری ساده ای که دارد، به راحتی تماشا کنید. مزیت این نرم افزار نیز آفلاین بودن آن است و هر لحظه در اختیار شماست.

بهترین راه برای دانلود از یوتیوب چه روشی است؟
محیط نرم افزار ۴K downloader برای دانلود از یوتیوب

سرویس y2mate

یکی از بهترین روش هایی که تاکنون در دانلود از یوتیوب جواب داده است استفاده از سرویس y2mate  است. برای اینکه از این سرویس استفاده کنید کافی است به انتهای آدرس یوتیوب و پیش از .com یک pp اضافه کنید. به این صورت youtubepp.com و سپس اینتر را بزنید. به این ترتیب می توانید از سرویس y2mate برای دانلود استفاده کنید. لینک مورد نظر خود در یوتیوب را در کادر سرخابی رنگ وارد کرده و Start را بزنید. با این کار صفحه مورد نظر اقدام به دانلود ویدئوی شما می کند. مزیت استفاده از این سرویس این است که برای استفاده از آن نیاز به عضویت ندارید و می توانید در کوتاه ترین زمان و سرعت بالا ویدئوی دانلود شده خود را تحویل بگیرید.

سایت Qdownloader

سایت Qdownloader نیز دیگر سایتی است که امتحان خود را در این زمینه پس داده است. با وارد شدن به این سایت از طریق این لینک می توانید به سادگی ویدئوی خود را در کادر بنفش وارد کرده و گزینه download را بزنید. این ویدئو در لینکی مجزا باز می شود که می توانید لینک را در برنامه IDM خود پیست کرده و دانلود کنید. یا اینکه روی لینک کلیک راست کرده و گزینه Save video as را بزنید. سپس مسیر دانلود را مشخص کرده و Save  کنید.

بهترین راه برای دانلود از یوتیوب چه روشی است؟
لینک ویدئوی یوتیوب را در کادر سفید وارد کنید

دانلود از سایت های ایرانی

سایت های ایرانی مانند دیدئو و آپارات نیز دو پلتفرم ویدئویی ایرانی هستند که می توانند ویدئوی مدنظر شما در یوتیوب را در صورت موجود بودن در سایت خود برای دانلود در اختیارتان بگذارند. با عضو شدن در سایت آپارات می توانید ویدئو ها را به آپارات منتقل کرده و تماشا یا دانلود کنید.

سایت mul.ir

یکی دیگر از راه های بی دردسر در این خصوص که البته برایش باید کمی دست به جیب شوید، سایت mul.ir است که قابلیت تبدیل لینک را داشته و برای دانلود لینک باید حتما در آن عضو شوید. برای مثال برای دانلود ۴۵ گیگابایت باید ۱۰ هزار تومان و ۳۲۵ گیگابایت ۵۵ هزار تومان و بالاتر بریزید.

این سیستم با استفاده از سرورهای قدرتمند خود به شما این امکان را می دهد تا به صورت کاملا مستقیم دانلود سریع و آسوده ای داشته باشید . برتری MultiShare نسبت به سیستم های مشابه دیگر در این است که بلافاصله و بدون معطلی می توان از مبدل لینک آن استفاده نمود. با استفاده از این لینک می توانید وارد این سرویس شوید.

بهترین راه برای دانلود از یوتیوب چه روشی است؟
دانلود از یوتیوب با کمک سایت های آنلاین مختلف

دانلود از یوتیوب در مک و ios

شاید داستان دانلود در سیستم عامل های اپل روی کامپیوتر و گوشی اندکی متفاوت باشد. برای افرادی که از سیستم عامل مک استفاه می کنند، معمولا برنامه YouTube Downloader Pro Mac توصیه می شود. این برنامه به کاربر کمک می کند که تنها با یک کلیک در سیستم عامل مک، ویدئو را دانلود و ذخیره کند.

بهترین راه برای دانلود از یوتیوب چه روشی است؟

برای دانلود در ios از طریق آیفون و آیپد نیز اپلیکیشن هایی مانند Tagdisk  و Tubemate وجود دارد که ممکن است آنها را در استورهای رسمی گوگل و اپل پیدا نکنید اما در سایت های متفرقه برای دانلود وجود دارند. این دو اپلیکیشن نیز امکان دانلود ویدئو با کیفیت های مختلف را در اختیار شما می گذارند و می توانید آن محتوا را بلافاصله در شبکه های اجتماعی نیز به اشتراک بگذارید.

به ما بگویید که شما از چه روش هایی برای دانلود از یوتیوب استفاده می کنید و کدام یک از آنها ساده تر بوده است؟

تعمیر موبایل و تبلت در محل

تعمیر موبایل و تبلت در محل

  • تعویض باتری موبایل و تبلت
  • تعمیر و تعویض دوربین موبایل و تبلت
  • تعمیر گوشی­ های آب خورده
  • حل مشکل وای فای و بلوتوث موبایل
دریافت این خدمت از استادکار
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 − یک =