با راهنمای خرید ساندبار تلویزیون را با صدای بهتر ببینید!

0

شاید شما هم متوجه شده‌اید که تولیدکنندگان تلویزیون‌های جدید، به آن اندازه‌ که به کیفیت تصویر اهمیت می‌دهند، برای کیفیت صدا اهمیت قائل نیستند. تلویزیون‌های امروزی کیفیت تصویر فوق‌العاده و رنگ‌های چشم‌نوازی دارند. اما فاقد بلندگوهای بزرگ و قدرتمندی هستند که بتواند هم‌پای تصویر، شما را غرق در لذت کند. در واقع طراحی باریک آن‌ها، اجازه گنجاندن بلندگوهای بزرگ را به سازنده نمی‌دهد. شما می‌توانید برای رفع این مشکل، سیستم‌های صوتی بزرگ و قدرتمندی را برای تلویزیون خود خریداری کنید. یکی از بهترین روش‌های حل این مشکل، خرید ساندبار است.

این سیستم‌های صوتی طوری طراحی شده‌اند که به راحتی زیر یا بالای تلویزیون شما نصب می‌شوند. آنها با هزینه کمتر نسبت به سایر سیستم‌های صوتی، صدایی فوق‌العاده طبیعی را به شما هدیه می‌دهند. اگر می‌خواهید با ساندبارها بیشتر آشنا شوید و احیانا قصد خرید ساندبار برای تلویزیون خود دارید، این مقاله از استادکار را از دست ندهید.

آیا خرید ساندبار ضرورت دارد؟

تلویزیون‌های مدرن و نازک امروزی دیگر جایی برای اسپیکرهای قوی ندارند. همین امر باعث می‌شود کیفیت صدا، قربانی جزییات و کیفیت تصویر شود. اگر شما هم دوست ندارید با تعداد بالای اسپیکر، سیم‌کشی پیچیده و البته هزینه بیشتر با سیستم صدای فراگیر سروکار داشته باشید، خرید ساندبار بهترین گزینه برای افزایش کیفیت صدای تلویزیون است.

ساندبار معمولا شکل یک اسپیکر بلند و نازک را دارد که روی دیوار یا داخل میز زیر تلویزیون قرار می‌گیرد و کیفیت صدای خروجی تلویزیون را افزایش می‌دهد. درست است که کیفیت صدای سیستم فراگیر (به‌ویژه در هنگام پخش موزیک) به مراتب از ساندبار بیشتر است، اما یک محصول مشخص، لزوما بهترین گزینه برای همه افراد نیست. خرید ساندبار خوب می‌تواند تمام قابلیت‌های پخش صدای سیستم فراگیر را در اختیارتان قرار دهد. البته نباید فراموش کرد که خرید ساندبار، مقرون به‌صرفه‌تر است، ولی قیمت پایین‌تر آن چندان بر کیفیت صدای خروجی تاثیر نمی‌گذارد.

علاوه بر این، ساندبارهای جدید با اضافه شدن اسپیکرهای خاص و سیستم پرتاب صدا به سقف و دیوار‌های اطراف، به شبیه‌سازی صدای سه‌بعدی می‌پردازند. این مورد نشان از تلاش سازندگان ساندبار برای جلب بیشتر مخاطبان با بودجه متوسط است.

بیشتر بخوانید: راهکارهایی برای مرتب کردن کابل‌ها و سیم‌های آویزان

راهنمای خرید ساندبار برای استفاده بهینه از فضای تی وی روم یا اتاق تلویزیون
خرید ساندبار مشکلات کمبود فضا و هم‌خوانی با دکوراسیون در بسیاری از خانه‌ها را حل کرده است.

انواع ساندبار

تجربه نشان داده مجموعه یک تلویزیون رده متوسط با ساندبار، کیفیت صدای به‌ مراتب بهتر و باکیفیت‌تری را نسبت به خود تلویزیون عرضه می‌کند. در حال‌ حاضر ساندبارها در سه نوع مختلف به فروش می‌رسند:

  • ساندبار یک تکه
  • ساندبار با ساب‌ووفر بی‌سیم و اسپیکرهای جداگانه
  • پدستال ساندبار

ساندبارها با طولی حدود ۱ متر روی دیوار یا روی قفسه‌ی بالایی یا زیرین تلویزیون قرار می‌گیرند. برای تلویزیون‌های بزرگ‌تر، از ساندبارهای عریض‌تری استفاده می‌شود‌ تا در یک گستره فضای بزرگ، صدا را با کیفیت استریو پخش کنند. اگر فضای محدودی در اختیار دارید، بهتر است از ساندبار در زیر تلویزیون استفاده کنید. فقط قبل از آنکه تلویزیون را روی ساندبار بگذارید، مطمئن باشید ساندبار شما تحمل وزن تلویزیون را نیز دارد. در مورد طول و عرض بخش پایین تلویزیون نیز باید به همین اندازه دقت کنید. در برخی از مدل‌های تلویزیون، پایه‌ایی قرار دارد که فضا را اشغال کرده و مساحت اتاق نشیمن را کوچک‌تر می‌کند.

ساندبارها به‌طور معمول ۲ تا ۵ اسپیکر را پشتیبانی می‌کنند. البته محدودیتی در تنوع تعداد اسپیکر نیست. برای خلق یک میدان صوتی گسترده‌تر در اتاق، بعضی از ساندبارها زاویه‌ای در بدنه‌ خود دارند. البته شما با استفاده از یک ساب‌ووفر بی‌سیم، می‌توانید صدا را در هر نقطه از اتاق پخش کنید. ساندبارها مجموعه‌ای از بلندگوها را نیز به همراهی می‌طلبند. اما بیشتر راندمان صدا در ساب‌ووفر‌ها ایجاد می‌شود‌.

بیشتر بخوانید: سیستم صوتی مولتی روم ؛ دستاورد هوشمندسازی خانه

ویژگی‌های متفاوت در ساندبار

ساندبارها امکانات و قابلیت‌های مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهند و می‌توانند صدای بسیار فراگیری را ایجاد کنند. یکی از قابلیت‌های ساندبار این است که اتصالات مختلفی دارد و این امکان را برای شما فراهم می‌کند که سایر دستگاه‌ها را به راحتی به آن متصل نمایید. حتی در برخی از ساندبار‌ها این امکان برای کاربران فراهم شده تا بتوانند با استفاده از ریموت کنترل، ساندبار را مدیریت نمایند. برای خرید ساندبار هم مثل خرید سایر لوازم الکترونیکی، نکاتی وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد:

  1. صدای استریو یا فراگیر

یکی از مهمترین ویژگی‌های ساندبار‌ها این است که می‌توانند صدا را بهتر از بلندگوهای تلویزیون به شما ارائه دهند. در واقع فلسفه وجودی ساندبار این است که صدا را به‌صورت فراگیر در سراسر محیط پخش می‌کند. ساندبار‌ها به قابلیت‌های صوتی مختلفی مجهز شده‌اند و می‌توانند صدایی شبیه استریو را از کانال‌های مختلف در اختیار کاربران قرار دهند. این دستگاه‌ها کانال‌هایی در قسمت راست و چپ دارند و می‌توانند صدا را با توان صوتی بیشتری برای شما پخش کنند.

کیفیت بالای صدا به حدی است که شما خودتان را داخل صحنه‌ها و فیلم‌ها احساس می‌کنید. شما با خرید ساندبار می‌توانید مسابقات ورزشی و صحنه‌های اکشن را با جذابیتی چند برابر مشاهده نمایید. ساندبارهای جدید حداقل دو بلندگو دارند. برخی از آنها هم مجهز به سه بلندگو هستند. این سه بلندگو در سمت چپ، راست و مرکز ساندبار قرار گرفته‌اند. شرکت‌های تولیدکننده ساندبار این سیستم صوتی را به امکانات و قابلیت‌های مختلفی مجهز نموده‌اند. به‌عنوان مثال وجود فناوری دالبی دیجیتال باعث شده صدایی گسترده‌تر و همه‌جانبه در سراسر محیط پخش شود.

قیمت باند خانگی چقدر است؟ راهنمای خرید ساندبار و نحوه اتصال آن به تلویزیون
خرید ساندبار و اتصال آن به تلویزیون باعث می‌شود که صدا با توان صوتی بیشتری پخش شود و صدای فراگیری را ایجاد نماید.
  1. هوشمند بودن ساندبار

قابلیت دیگری که در مورد ساندبار‌ها اهمیت دارد، هوشمند بودن آنها است. برخی از ساندبار‌ها به فناوری‌ها و قابلیت‌های مختلفی مجهز هستند و می‌توانند صداهای طبیعی‌تر و واضح‌تری را برای شما پخش کنند.

تصور کنید در حال تماشای یک تلویزیون با صدای متوسط هستید و ناگهان با تغییر کردن محتوا (به‌عنوان مثال پخش آگهی‌های بازرگانی)، صدا کمتر می‌شود. وجود ساندبار این اطمینان را به شما می‌دهد که در صورت تغییر محتوای صداها، آنها را همسان نموده و بعد پخش کند.

در تولید ساندبار‌ها، تکنولوژی‌هایی به کار رفته که می‌توانند به‌طور اتوماتیک میزان صدا را کنترل و تنظیم کنند. یکی از قابلیت‌ها این است که حجم بالای صدا را در صحنه‌های خاص کاهش می‌دهد. این ویژگی در هنگام شب بسیار مفید خواهد بود. به‌عنوان مثال برای کسی که خوابیده است، هیچ مزاحمتی ایجاد نمی‌نماید.

  1. صدای تقویت شده برای پخش موسیقی

یکی‌دیگر از قابلیت‌ها و ویژگی‌های ساندبار‌ها این است که دارای صدایی تقویت شده هستند و می‌توانند موسیقی‌ها را با قدرت صوتی بالاتر و با کیفیت بهتری ارائه دهند. امروزه موسیقی‌های آنلاین و پخش آنها در میان کاربران طرفداران بسیار زیادی دارد. بسیاری از ساندبارها مجهز به قابلیت اتصال بی‌سیم هستند و شما می‌توانید با استفاده از بلوتوث، موسیقی‌های خودتان را از گوشی هوشمندتان به ساندبار منتقل کنید و تجربه شنیداری متفاوتی داشته باشید.

شما با خرید ساندبار دارای این ویژگی، می‌توانید از شنیدن موسیقی‌های مورد علاقه خودتان بیشتر لذت ببرید. همچنین استفاده از ساندبار‌ها هنگام مشاهده برنامه‌های پخش آنلاین نیز مفید است. چون به راحتی می‌توانید برنامه مورد علاقه‌تان را با صدای باکیفیت‌تری تماشا کنید.

  1. وجود انواع اتصالات و پورت‌ها در ساندبار

یکی‌دیگر از ویژگی‌های ساندبار این است که از پورت‌ها و درگاه‌های ارتباطی مختلفی پشتیبانی می‌کند. اگر قصد خرید ساندبار را دارید، باید مطمئن شوید که ساندبار مورد نظر شما دارای یک کابل اتصال باشد. چون با استفاده از این کابل ساندبار را به آسانی به تلویزیون خود متصل می‌کنید.

برای اینکه یک ساندبار را به تلویزیون متصل کنید، رایج‌ترین روش این است که از تلویزیون به‌عنوان یک مرکز سوئیچینگ استفاده نمایید. شما می‌توانید دستگاه بلو ری یا کابل ماهواره و کنسول‌های بازی را به تلویزیون متصل کنید. به این ترتیب صدای آنها از تلویزیون به ساندبار منتقل می‌شود و سپس با کیفیت بالایی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

نصب و تعمیر آنتن مرکزی و دیجیتال

نصب و تعمیر آنتن مرکزی و دیجیتال

  • نصب آنتن تلویزیون دیجیتال و آنالوگ
  • نصب آنتن مرکزی ساختمان
  • تقویت کننده آنتن تلویزیون
  • تنظیم آنتن گردان، محرک، ثابت و تنظیم آنتن دیجیتال تلویزیون
دریافت این خدمت از استادکار

این روش بسیار آسان است و در سیگنال‌های صوتی و تصویری تلویزیون هیچ تغییری ایجاد نمی‌کند. برای برقراری اتصال نیازمند یک کابل اتصال صوتی دیجیتال بین تلویزیون و ساندبار هستید. معمولاً تلویزیون‌های HD و 4K مجهز به خروجی اپتیکال هستند و ساندبار‌ها نیز این خروجی اپتیکال را دارند.

یکی‌دیگر از راه‌های اتصال ساندبار به تلویزیون، استفاده از پورت HDMI است. شما می‌توانید با استفاده از این پورت صدای تلویزیون خود را به ساندبار منتقل کنید و آن را با کیفیت بالا دریافت نمایید. بسیاری از ساندبار‌ها مجهز به پورت HDMI هستند و کاربران می‌توانند با استفاده از پخش بلو ری یا جعبه کابل‌ها، به‌طور مستقیم تلویزیون را به ساندبار متصل نمایند.

بیشتر بخوانید: کابل HDMI (کابل اچ دی ام آی) چیست و چه کاربردهایی دارد؟

ساندبار چیست؟ راهنمای خرید باند با قابلیت پشتیبانی از انواع پورت‌ها و درگاه‌های ارتباطی
یکی از مهمترین قابلیت‌ها برای خرید ساندبار، پشتیبانی آن از پورت‌ها و درگاه‌های ارتباطی مختلف است.
  1. کنترل ساندبار با استفاده از ریموت کنترل

پنجمین ویژگی که در هنگام خرید ساندبار باید به آن اشاره شود، این است که امکان مدیریت ساندبار با استفاده از ریموت کنترل میسر باشد. شما می‌توانید با استفاده از ریموت کنترل، صدای ساندبار را کوتاه یا بلند نمایید و حجم آن را نیز کم یا زیاد کنید.

بیشتر ساندبار‌ها دارای یک ریموت معمولی هستند و اپلیکیشن‌های رایگانی هم وجود دارند که می‌توانید آنها را به راحتی دانلود و نصب نمایید. این امکان وجود دارد که با استفاده از گوشی‌های هوشمند یا تبلت خودتان، ساندبار را از راه دور مدیریت نمایید. شما می‌توانید یک اپلیکیشن روی تلفن همراه خود نصب کنید و به‌طور همزمان تلویزیون و ساندبار را با استفاده از گوشی هوشمند خود کنترل نمایید.

نکات خرید ساندبار

ما اینجا به قوانین کلی خرید ساندبار اشاره می‌کنیم. رعایت این قوانین می‌تواند منجر به یک خرید خوب و به‌صرفه شود. البته نباید فراموش کنید که سلیقه و خواست افراد متفاوت است. در نتیجه هر شخص باید مطابق نیاز و توقعات خود، ساندباری را تهیه کند که مناسب‌ترین گزینه برای او باشد.

  • ساندبار باید حداقل سه کانال داشته باشد

هنوز ساندبارهای دو کاناله در بازار موجود هستند و قیمت پایین آنها می‌تواند توجه‌تان را جلب کند. اما باید بدانید این محصولات فقط اسپیکرهای مینی استریو هستند. در صورتی‌که با خرید ساندبار با سه کانال یا بیشتر، شما می‌توانید کیفیت سیستم صدای فراگیر را شبیه‌سازی کنید.

  • ساندبار اکتیو بخرید

ساندبارهای اکتیو برخلاف مدل‌های پسیو، آمپلی‌فایر داخلی دارند. اگر می‌خواهید ساندبار فضای کمتری اشغال کند، به‌طور قطع ساندبار اکتیو انتخاب بهتری است.

  • مکان ساندبار را قبل از خرید مشخص کنید

قبل از انتخاب و خرید ساندبار، باید مکان آن را مشخص کنید. آیا می‌خواهید ساندبار را به دیوار متصل کنید یا آن را روی میز بگذارید؟ بهترین حالت این است که عرض ساندبار بیشتر از عرض تلویزیون نباشد و این دستگاه درست بالا یا پایین تلویزیون قرار گیرد.

  • به اتصالات دقت کنید

اکثر ساندبارها قابلیت اتصال به وای‌فای و بلوتوث را دارند تا بتوانید از هر دستگاهی، موسیقی با کیفیت استریو پخش کنید. قابلیت سوئیچ HDMI هم یکی‌دیگر از مواردی است که تغییر ورودی صدا را ساده‌تر می‌کند.

بیشتر بخوانید: ۸ اشتباهی که باعث آسیب به وسایل الکترونیکی و نابودی آنها می شوند

  • از فروشندگان معتبر خرید کنید

برای خرید ساندبار، بعد از انتخاب نهایی، باید فروشنده را مشخص کنید. فرقی نمی‌کند دستگاه را به صورت حضوری می‌‌خرید یا آن را آنلاین تهیه می‌نمایید. سعی کنید در هر حالت، سراغ فروشندگان معتبر بروید تا مشکلی در محصول، گارانتی یا خدمات پس از فروش آن نداشته باشید.

بیشتر بخوانید: در هنگام خرید هارد اکسترنال به چه فاکتورهایی توجه کنیم؟

قیمت باند خانگی چقدر است؟ بهترین مارک ساندبارهای بازار ایران کدامند؟
خرید ساندبار از فروشندگان معتبر باعث می‌شود که در صورت بروز مشکل، شما دغدغه‌ای نداشته باشید و فروشنده برای رفع مشکل، به شما کمک می‌نماید.

معرفی برندهای معروف

  • ساندبار سامسونگ
  • ساندبار تسکو
  • ساندبار ال جی
  • ساندبار سونی
  • ساندبار جی بی ال
  • ساندبار شیائومی
  • ساندبار جنیوس

دانلود اپلیکیشن استادکار

  • نسخه IOS استادکار
  • نسخه اندروید استادکار
  • دریافت از اپ استور و سیب اپ
  • دریافت از گوگل پلی، کافه بازار و مایکت
دریافت این خدمت از استادکار

مدل‌های مشهور و پرطرفدار

ساندبارهای متنوع و زیادی در بازار موجود هستند. اما از بین ساندبار‌های موجود در بازار ایران، در فهرست زیر به ۵ مدل ساندبار اشاره خواهیم کرد. لازم به یادآوری است که برای ذکر این مدل‌ها، هیچ ترتیب خاصی در نظر گرفته نشده است.

  • ساندبار سامسونگ مدل HW-K490

این ساندبار محصول کمپانی سامسونگ از کشور کره جنوبی است. این دستگاه با قرار گرفتن در کنار تلویزیون شما می‌تواند صدای آن را چند برابر قدرتمند‌تر کند و بنابراین لذت تماشای برنامه‌های مورد علاقه‌تان هم چند برابر می‌شود. یکی از مزایای خرید ساندبار با مدل ذکر شده، طراحی جمع و جور آن است.

این ساندبار به ساب‌ووفر بی‌سیم، بلوتوث و وای‌فای داخلی مجهز است. این محصول از چهار حالت مختلف صدا پشتیبانی کرده و به صورت ۲.۱ کاناله طراحی شده است. بنابراین توانایی تفکیک صدای خروجی را با نهایت کیفیت خواهد داشت. این دستگاه دارای ریموت کنترل مجزا است. همچنین درگاه‌های ورودی USB ،HTMI و صدای اپتیکال روی آن تعبیه شده‌ تا اتصال دستگاه‌های مختلف به آن امکان‌پذیر باشد. قیمت ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 در بازار ایران حدود ۹ میلیون تومان است.

راهنمای خرید ساندبار سامسونگ مدل HW-K490
ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 دارای توان خروجی ۳۰۰ وات است.
  • ساندبار تسکو مدل TS 2028

یکی دیگر از بهترین ساندبارهایی که شما می‌توانید از آن برای تقویت صدای تلویزیون خود استفاده کنید، ساندبار TS 2028 با برند آشنای تسکو است. این ساندبار علی‌رغم قیمت مناسب، نسبت به سایر ساندبار‌های هم رده خود، به همراه یک ساب‌ووفر عرضه می‌شود. علاوه بر این، به لطف طراحی زیبا و فشرده‌اش، می‌توانید آن را روی میز تلویزیون قرار دهید یا روی دیوار نصب کنید.

توان خروجی این محصول ۶۰ وات است. این دستگاه به دو درگاه ورودی HDMI، یک خروجی HDMI، خروجی USB، ورودی صدای اپتیکال و ورودی صدای کوکسیکال مجهز است. در ضمن برای اتصالات بی‌سیم از بلوتوث نسخه ۴.۰ استفاده می‌کند. از دیگر امکانات این ساندبار می‌توان به ریموت کنترل آن اشاره کرد که آن را از بسیاری از بهترین ساندبارهای موجود در بازار، متمایز می‌کند. قیمت آن هم بسیار مناسب است و برای خرید ساندبار ذکر شده، بودجه‌ای در حدود ۵.۵ میلیون تومان لازم است.

راهنمای خرید ساندبار تسکو مدل TS 2028
ساندبار تسکو TS 2028 از طراحی ۲.۱ کاناله بهره می‌برد.
  • ساندبار ال‌جی مدل  SJ3

اگر تلویزیون هوشمند خود را از برند ال‌جی انتخاب کرده‌اید و به دنبال ست کردن یک ساندبار از برند مشابه با آن هستید، خرید ساندبار ال‌جی مدل SJ3 با امکاناتی بی‌نظیر و قیمت مناسب، می‌تواند عالی‌ترین گزینه باشد. این ساندبار توان خروجی ۳۰۰ واتی دارد.

ساندبار ال‌جی با مدل ذکر شده، به‌صورت ۲.۱ کاناله طراحی شده است. در ضمن این ساندبار دارای ورودی صدای اپتیکال بوده و به درگاه USB مجهز است. همچنین به صورت بی‌سیم با ساب ووفر خود ارتباط برقرار می‌نماید و به راحتی می‌توان آن را از طریق بلوتوث نسخه ۴.۰ به تلویزیون یا هر دستگاه دیگری متصل کرد. قیمت ساندبار ال جی مدل SJ3 در بازار ایران حدود ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

راهنمای خرید ساندبار ال‌جی مدل SJ3
ساندبار ال‌جی از فرمت‌های صدای متفاوتی پشتیبانی می‌کند.
  • ساندبار سونی مدل HT-RT3 

ساندبار سونی مدل HT-RT3 محصول برند سونی، یکی از بهترین ساندبارهایی است که در ازای پرداخت هزینه کمی بیشتر، تقریبا همه آنچه از یک ساندبار انتظار دارید را برایتان به ارمغان می‌آورد. این ساندبار چهار تکه بوده و علاوه بر خود ساندبار و ساب‌ووفر، به دو اسپیکر نیز مجهز است.  این ساندبار از طراحی ۵.۱ کاناله بهره می‌برد. این ساندبار دارای خروجی HDMI، درگاه USB، ورودی صدای اپتیکال و بلوتوث است و از چندین حالت صدای مختلف پشتیبانی می‌کند. برای خرید ساندبار مذکور، باید حدود ۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان پرداخت کرد.

راهنمای خرید ساندبار سونی مدل HT-RT3
ساندبار سونی مدل HT-RT3، توان خروجی معادل ۶۰۰ وات دارد.
  • ساندبار جی‌بی‌ال مدل Bar 2.1 Deep Bass

برند جی‌بی‌ال یکی از معروف‌ترین برند‌ها در زمینه لوازم صوتی است. ساندبار‌های این برند نیز از کیفیت بالایی برخوردار هستند. مدل معرفی شده یکی از بهترین ساندبارهایی است که توسط این کمپانی تولید شده است. این دستگاه می‌تواند به خوبی برای تقویت صدای تلویزیون شما به کار رود.

این مدل به خروجی HDMI، درگاه USB و ورودی صدای اپتیکال مجهز است. در ضمن با بلوتوث هم به تلویزیون متصل می‌شود. یک ساب‌ووفر بی‌سیم نیز این ساندبار را همراهی می‌کند. کنترل و تنظیم آن از طریق ریموت کنترل امکان‌پذیر خواهد بود. قیمت خرید ساندبار جی بی ال با مدل اشاره شده، حدود ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: راهنمای کامل خرید لپ تاپ برای بودجه های مختلف

راهنمای خرید ساندبار جی‌بی‌ال مدل Bar 2.1 Deep Bass
ساندبار جی‌بی‌ال دارای توان خروجی ۳۰۰ وات است و با بهره‌گیری از طراحی ۲ کاناله، از چندین فرمت صوتی مختلف پشتیبانی می‌کند.

معرفی بورس و محل خرید ساندبار

امروزه خرید لوازم برقی هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری انجام می‌گیرد. ساندبار نیز به هر دو صورت قابل خریداری است و این شما هستید که چگونگی خرید خود را تعیین می‌نمایید. در تهران برای خرید ساندبار به‌صورت حضوری می‌توانید به خیابان جمهوری سر بزنید. البته نمایندگی‌های اکثر برندهای لوازم صوتی و تصویری در خیابان حافظ هم پیدا می‌شوند. در ضمن مجتمع پایتخت در خیابان میرداماد هم اغلب مدل‌های معروف و معتبر ساندبار را دارد.

برای خرید ساندبار به صورت اینترنتی، می‌توانید به فروشگاه‌های آنلاین معتبر مراجعه نمایید. خوبی فروشگاه‌های آنلاین این است که انواع مدل‌ها در آن قابل دسترسی هستند و امکان مقایسه قیمت و امکانات انواع ساندبار با صرف زمان کوتاهی وجود دارد. در ضمن ارسال دستگاه هم به محل شما معمولا رایگان است.

بیشتر بخوانید: هدست واقعیت مجازی چیست؟ کاربردها و نحوه عملکرد آن

جمع‌بندی

خرید ساندبار باکیفیت، روح تازه‌ای به تلویزیون شما می‌بخشد و تجربه بسیار متفاوتی را هنگام تماشای فیلم و سریال برایتان به ارمغان می‌آورد. ساندبار یک سیستم صوتی ساده و زیباست که با صدای پرحجم و شفاف و نیز باس قدرتمند خود، می‌تواند تصاویر زیبای تلویزیون را تکمیل سازد.

زمانی‌که ساندبار‌ها برای اولین بار به بازار عرضه شدند، این هدف را داشتند که صدای ضعیف و بدون کیفیت تلویزیون‌ها را بهبود بخشند. اما باید گفت که امروزه ساندبار به یک عضو جدانشدنی در کنار تلویزیون‌ها تبدیل شده است. کاربران بسیاری به خاطر عملکرد راحت و آسان این دستگاه و طراحی شیک و زیبای آن، به خرید ساندبار روی می‌آورند.

تلویزیون‌های جدید بسیار شیک و زیبا طراحی شده‌اند و از ضخامت کمی برخوردار هستند. به همین دلیل امکان بهره‌گیری از بلندگوهای قدرتمند را ندارند. خرید ساندبار این امکان را فراهم می‌کند که خانه خود را امروزی و مدرن کنید و صداها را با کیفیت بالاتری دریافت نمایید. امیدواریم با بهره‌گیری از این راهنمای خرید ساندبار، بتوانید خرید بهتری انجام دهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × پنج =