راهنمای اسباب‌کشی اداری

0

آیا تا به حال اسباب‌کشی اداری را تجربه کرده‌اید؟ اسباب‌کشی در محل کار و انتقال همه لوازم و کارمندان به مکانی نو، در عین حال که بسیار هیجان‌انگیز و پر از امیدواری است، همیشه با دغدغه‌هایی خاص در ذهن مدیران نیز همراه است. مدیران در زمان جابه‌جایی محل کار مدام با خود فکر می‌کنند که چطور می‌توانند برای همه کارها به درستی برنامه‌ریزی کنند و بدون اینکه لطمه‌ای به کار و کارمندان وارد شود، فرآیند اسباب‌کشی شرکت را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه انجام دهند.

اگر شما هم جزو این مدیران هستید و یا کارمندی هستید که مدیرتان نظارت بر اسباب‌کشی شرکت را به شما سپرده است، بهتر است نگرانی را کنار بگذارید و در این مقاله با استادکار همراه باشید تا با هم یاد بگیریم چطور اسباب‌کشی راحت‌تری را در محل کار خود تجربه کنیم.

برای اسباب‌کشی شرکت حتما از قبل برنامه‌ریزی کنید

قبل از شروع اسباب‌کشی اداری و جابجایی به فضای جدید، برنامه‌ریزی کنید. با اعضای تیم و همکاران خود یک جلسه ترتیب دهید و سعی کنید کارها را مشخص کنید. در نظر بگیرید که هر فرد چه بخشی از کارها را بر عهده بگیرد. چگونگی انجام کار و همچنین زمان‌بندی کارها را در برنامه‌تان مشخص کنید. برای چیدمان لوازم بعد از جابجایی محل کار برنامه‌ریزی داشته باشید و در صورت نیاز از یک طراح داخلی برای جاسازی و چیدمان لوازم در محل کار جدید کمک بگیرید. به یاد داشته باشید که همه این برنامه‌ها را درست چند ماه قبل از اثاث‌کشی تنظیم کنید و هزینه‌های پیش رویتان را برآورد کنید.

برنامه‌ریزی برای اسباب‌کشی در محل کار
قبل از شروع اسباب‌کشی در محل کار، سعی کنید یک برنامه‌ریزی دقیق برای کارتان داشته باشید.

برای اسباب‌کشی اداری خود یک مدیر تعیین کنید

بهتر است برای تسهیل کارها و پیگیری منظم امور، یک مدیر برای اثاث‌کشی اداری خود در نظر بگیرید و از او بخواهید که به خوبی کارها را بین افراد تقسیم کند و طبق برنامه‌ای دقیق پیش برود. به طور معمول بهترین فرد برای مدیریت امور مربوط به جابجایی، دستیار اداری شما است. سعی کنید فردی را انتخاب کنید که تجربه بیشتری دارد و بهتر می‌تواند به امور رسیدگی کند.

مدیریت کارها در اسباب‌کشی شرکت
به منظور پیشبرد بهتر کارها در زمان اسباب‌کشی شرکت، بهتر است یک مدیر پروژه برای این کار تعیین کنید.

برای یافتن بهترین شرکت باربری تحقیق کنید

قبل از شروع اسباب‌کشی کمی در مورد شرکت‌های باربری تحقیق کنید و سعی کنید از افرادی حرفه‌ای و باتجربه کمک بگیرید. یک اسباب‌کشی اداری به طور معمول به دقت زیادی نیاز دارد و اگر کوچک‌ترین خسارتی به لوازم وارد شود، به حتم هزینه زیادی برایتان خواهد داشت. بهتر است به جای کمک گرفتن از افراد نامعتبر و افرادی که هیچ اطلاعی از عملکرد آن‌ها ندارید، از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات باربری کمک بگیرید. این شرکت‌ها به طور معمول به کلیه امور مربوط به باربری نظیر بسته‌بندی لوازم، انتقال و تخلیه لوازم به خوبی آشنایی دارند. قبل از شروع همکاری و یا استخدام کارگر اسباب‌کشی یا شرکت‌های باربری، حتما مجوزها و اعتبار آن‌ها را بررسی کنید و مطمئن شوید که هزینه‌های آن‌ها نیز معقول و مناسب است.

انتخاب بهترین شرکت باربری برای اثاث‌کشی اداری و هزینه اسباب کشی در محل کار
سعی کنید برای اثاث‌کشی اداری با شرکت‌های معتبر همکاری کنید و قبل از شروع کار در مورد هزینه‌ها به تفاهم برسید.

هر کس را مسئول بسته‌بندی لوازم میز خودش کنید

برای پیشبرد بهتر کارها از کارمندانتان درخواست کنید هر کس میز و لوازم مربوط به خودش را بسته‌بندی کند. برای جمع کردن لوازم توسط کارمندان زمان مشخصی را در نظر داشته باشید و تشویق کردن آن‌ها را فراموش نکنید. روز قبل از اسباب‌کشی اداری چند ساعتی را به بررسی کارها اختصاص دهید و مطمئن شوید که همه کارمندان به درستی لوازم را بسته‌بندی کرده‌اند.

بسته‌بندی لوازم هنگام اسباب‌کشی شرکت
برای سرعت بخشیدن به کارها در زمان اسباب‌کشی در محل کار بهتر است از کارمندان خود بخواهید که هر کس میز خودش را جمع کند.

بخش آی‌تی را فراموش نکنید

یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین بخش‌ها برای اسباب‌کشی شرکت، بخش مربوط به آی‌تی است. جمع کردن همه لوازم کامپیوتری و دیجیتالی و نصب دوباره آن‌ها بعد از جابه‌جایی محل کار، باید حتما توسط افرادی ماهر و آشنا با امور کامپیوتری انجام شود. برای بخش آی‌تی سعی کنید از کارمندان همین بخش بخواهید که رایانه‌ها، تلفن‌ها، سرورها و برنامه‌های اینترنتی را برای انتقال آماده کنند. لوازمی که قدیمی شده‌اند و یا درست کار نمی‌کنند را مشخص کنید و از انتقال آن‌ها اجتناب کنید.

اصول بسته‌بندی تجهیزات اداری هنگام جابجایی محل کار
بهتر است برای جمع کردن لوازم کامپیوتری در بخش آی‌تی از کارمندان همین بخش کمک بگیرید تا تجهیزات در هنگام اسباب‌کشی اداری آسیب نبینند.

در مورد قوانین ساختمان سؤال کنید

چه ساختمانی که شرکت شما در آن‌جا واقع شده و چه ساختمانی که قصد دارید به آن‌جا بروید، قوانین و مقرراتی دارند که لازم است قبل از هر کاری با این قوانین آشنا شوید. در مورد ساعات اجازه کار، قوانین باربری و استفاده از آسانسور سؤال کنید و به مدیریت ساختمان اطلاع دهید که چه روزی را برای اسباب‌کشی در محل کار در نظر گرفته‌اید.

نکات اسباب کشی اداری و جابه‌جایی محل کار
قبل از جابه‌جایی محل کار بهتر است برای آشنایی با قوانین ساختمان، با مدیر ساختمان صحبت کنید.

آدرس جدیدتان را برای سفارشات جایگزین کنید

بهتر است همه اسناد و سفارش‌هایتان را با آدرس جدید شرکت تطبیق دهید. کلیه کارت ویزیت‌ها، سربرگ‌ها، پاکت‌ نامه‌ها و برچسب‌ها باید به‌روزرسانی شوند. به مشتریان خود از راه‌های مختلف مثل شبکه‌های اجتماعی و یا به صورت تلفنی آدرس جدید را اطلاع دهید و قبل از شروع اسباب‌کشی اداری این کارها را به اتمام برسانید.

نکات مهم اثاث‌کشی اداری و جابه‌جایی شرکت
بهتر است قبل از اسباب‌کشی اداری به مشتریان خود اطلاع دهید که در حال جابجایی هستید و آدرس جدیدتان را به آن‌ها اعلام کنید.

روی همه بسته‌های اسباب‌کشی برچسب بزنید

بعد از بسته‌بندی لوازم بهتر است روی کارتن‌هایتان یک برچسب از لیست لوازمی که در آن وجود دارد، بچسبانید و مشخص کنید که هر جعبه متعلق به چه بخشی است. این کار موجب می‌شود بعد از اسباب‌کشی شرکت بتوانید به سرعت لوازم مورد نیازتان را پیدا کنید و زمان زیادی را از دست ندهید. بهتر است برای هر بخش یک رنگ یا یک شماره در نظر بگیرید و آن را روی بسته‌ها بچسبانید.

نکات مهم بسته‌بندی لوازم اداری و اسباب‌کشی شرکت
برای اینکه بعد از جابه‌جایی محل کار بسته‌ها را راحت‌تر پیدا کنید، بهتر است روی همه کارتن‌ها علامت‌گذاری کنید و لیست لوازم داخل آن را روی کارتن بچسبانید.

جایگاه هر اتاق و لوازم آن را در مکان جدید مشخص کنید

در محل کار جدیدتان بررسی کنید که هر اتاق به چه بخشی تعلق دارد. در نظر داشته باشید که برای مثال آشپزخانه جدید شرکت شما برای یخچالی که در مکان قبلی داشتید، مناسب است یا خیر. بررسی کردن مکان جدید به شما کمک می‌کند که از انتقال لوازم اضافی و نامناسب اجتناب کنید و زمان و انرژی خود را هدر ندهید. در مورد همه لوازم بزرگ که به فضای زیادی نیاز دارند، دقت کنید و اگر لازم است، لوازمی متناسب با مکان جدیدتان تهیه کنید تا بعد دچار مشکل نشوید.

فراموش نکنید که شما برای اتصال سیستم‌ها و تجهیزاتتان در محل کار به سیم‌کشی برق و پریزهای زیادی نیاز دارید، پس با دقت بررسی کنید و در صورت لزوم قبل از اسباب‌کشی اداری از فردی متخصص درخواست کنید تا این کار را برای شما انجام دهد.

خدمات اسباب‌کشی اداری و جابه‌جایی محل کار
به منظور هدر نرفتن زمان و انرژی، بهتر است قبل از اسباب‌کشی اداری مکان هر یک از لوازم را مشخص کنید و از کارگران باربری بخواهید که آن‌ها را به همان قسمت انتقال دهند.

برخی از لوازم غیر ضروری را خودتان جاسازی کنید

شما می‌توانید هر روز که به مکان کاری جدیدتان سر می‌زنید، با آوردن یک وسیله مثل لوازم تزئینی یا گیاهان، فرآیند اسباب‌کشی اداری را ساده‌تر کنید. می‌توانید لوسترها و پرده‌ها را قبل از روز اسباب‌کشی اداری نصب کنید و مکان قرار دادن هر وسیله را در اتاق‌ها مشخص کنید.

ترفندهای اسباب‌کشی در محل کار
برای اینکه فرآیند اسباب‌کشی در محل کار راحت‌تر انجام شود، می‌توانید برخی از لوازم همانند گلدان‌ها را خودتان از قبل به مکان جدید انتقال دهید.

در محل کار جدیدتان جشن بگیرید

اسباب‌کشی در محل کار به طور معمول موجب ایجاد استرس و فشار روی کارمندان می‌شود. برای تشکر از همه کارمندان و ایجاد انگیزه برای کار کردن در مکان جدید یک مهمانی یا جشن کوچک در نظر بگیرید. می‌توانید همه کارمندان را به یک نهار دعوت کنید و یا با خریدن یک کیک و عصرانه از کمک‌های آن‌ها قدردانی کنید.

مراحل اسباب‌کشی در محل کار و اثاث‌کشی اداری
بعد از اتمام اسباب‌کشی در محل کار می‌توانید یک جشن با همکارانتان بگیرید و از آن‌ها به خاطر کمکی که کرده‌اند، تشکر کنید.

چگونه از خدمات اسباب‌کشی استادکار کمک بگیریم؟

همانطور که گفته شد اسباب‌کشی در محل کار دغدغه‌های زیادی برای مدیران دارد و همیشه این نگرانی وجود دارد که لوازم و تجهیزات کاری دچار مشکل و آسیب نشوند، از همین رو لازم است از افرادی حرفه‌ای و متخصص برای این کار کمک گرفته شود. شرکت استادکار با معرفی افرادی متخصص که با کلیه امور بسته‌بندی، حمل بار، انتقال و چیدمان لوازم به مکان جدید آشنا هستند، به شما کمک می‌کند بدون کوچک‌ترین آسیب همه لوازم خود را به محل کار جدید خود منتقل کنید.

برای ثبت سفارش خدمات باربری استادکار لازم است در وب‌سایت یا اپلیکیشن استادکار ثبت‌نام کنید و بعد از مشخص کردن نوع خدمات، تاریخ و ساعت اسباب‌کشی، منتظر پیشنهادهای متخصصین باشید و با در نظر گرفتن رزومه آن‌ها، فرد مورد نظر را انتخاب کنید.

خدمات اسباب‌کشی اداری استادکار | ثبت سفارش خدمات باربری استادکار
استادکار با معرفی افراد حرفه‌ای به شما کمک می‌کند در همه مراحل اسباب‌کشی اداری بدون هیچ مشکلی به محل جدید نقل مکان کنید و یک اثاث‌کشی بی‌دغدغه را تجربه کنید.

هزینه اسباب‌کشی با استادکار

استادکار برای کلیه خدماتی که توسط کارگران ارائه می‌شود، مبالغی را مشخص کرده و شما می‌توانید قبل از هر اقدامی این مبالغ را مشاهده کنید و سپس سفارش خودتان را ثبت کنید. در ادامه می‌توانید لیست قیمت خدمات اسباب‌کشی استادکار را مشاهده کنید.

شرح خدمات قیمت واحد (تومان)
کرایه خاور (تا سه ساعت) 300,000
کرایه خاور (هر ساعت اضافی) 100,000
کرایه خاور حومه (سه ساعت) 350,000
کرایه نیسان (تا دو ساعت) 120,000
کرایه نیسان – هر ساعت اضافی 55,000
کرایه نیسان حومه (تا دو ساعت) 170,000
کرایه نیسان حومه – هر ساعت اضافی 90,000
دستمزد کارگر باربر برای خاور (سه ساعت) 85,000
دستمزد کارگر باربر برای نیسان (دو ساعت) 75,000
دستمزد کارگر باربر برای خاور- حومه(سه ساعت) 100,000
دستمزد کارگر باربر برای نیسان – حومه(دو ساعت) 90,000
دستمزد کارگر باربر (هر ساعت اضافی)  35,000
مسافت پیاده‌روی بیش از 10 متر – هر متر 3,000
قیمت پلاستیک بسته بندی – هر متر 7,500
قیمت حمل یخچال بزرگ‌تر از ۱۸ فوت – هر طبقه 20,000
قیمت حمل گاوصندوق کمتر از ۱۵۰ کیلو- هر طبقه 25,000
دستمزد کارگر بسته بندی (سه ساعت) 120,000
دستمزد کارگر بسته بندی – هر ساعت اضافی 40,000

 کلام آخر

اگر دوست دارید جابه‌جایی محل کار شما به بهترین نحو انجام شود و با مشکلی جدی در روزهای اسباب‌کشی مواجه نشوید، فراموش نکنید که از افرادی متخصص در امر جابجایی کمک بگیرید. برای کار خودتان برنامه‌ریزی دقیق داشته باشید و از همه اعضای تیم خود بخواهید در این مسیر به شما کمک کنند. چنان‌چه برای خدمات باربری نیاز به افرادی باتجربه دارید، می‌توانید از متخصصین همکار ما در استادکار کمک بگیرید.

اسباب کشی و حمل اثاثیه

اسباب‌کشی و حمل اثاثیه

  • اسباب کشی منزل، محل کار، شرکت و اداره
  • اسباب کشی با کامیون، خاور و وانت نیسان
  • حمل بار و حمل اثاثیه منزل
  • اسباب کشی اصولی با کارگر باربر متخصص
دریافت این خدمت از استادکار

منبع: moving.com  thespruce.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.