راهنمای خرید کابینت و نکاتی که باید مد نظر داشت

0

اگر به تازگی خانه‌ای خریداری کردید و به دنبال خرید وسایل از جمله کابینت هستید و یا می‌خواهید دستی به سر و روی آشپزخانه قدیمی خود بکشید و آن را نو نوار کنید، چه ایده‌ای بهتر از خرید کابینت است؟! اما خرید کابینت نیازمند دانستن نکات و راهنمایی‌های خاص است که ما در این مطلب شما را با این نکات آشنا خواهیم کرد.

راهنمای خرید کابینت

یکی از مهم‌ترین مسائلی که قبل از خرید کابینت باید به آن توجه کنید این است که بودجه مورد نظر، سایز، نوع سبک و استایل کابینت و جنس آن را مشخص کنید تا امکان خرید برای شما راحت شود.

بودجه خرید کابینت

کابینت جز وسایلی است که نه تنها برای آشپزخانه بلکه برای سرویس بهداشتی نیز لازم است و اصولا بین ۴۰ تا ۵۰ درصد هزینه لازم برای این دو فضا در خانه به کابینت تعلق می‌گیرد پس باید در هنگام خرید آن دقت لازم را داشت. یکی از مهم‌ترین نکات نیز انتخاب بودجه مورد نیاز برای خرید کابینت است. بهتر است قبل از هر چیز میزان بودجه را تعیین کنید و به شما پیشنهاد می‌دهیم در این باره احتیاط نکنید زیرا هرچه بودجه بیشتری را به خرید کابینت اختصاص دهید بهتر است زیرا یکی از ضروری‌ترین وسایلی است که اگر کیفیت بالایی داشته باشد سالیان سال قابل استفاده است.

راهنمای خرید کابینت و نکاتی که باید مد نظر داشت
قبل از خرید کابینت به میزان بودجه در نظر گرفته شده برای آن فکر کنید تا هنگام خرید بتوانید بهترین نوع کابینت با کیفیت بالا در رده بودجه خود را انتخاب کنید.

کیفیت کابینت، مهم‌ترین اصل در خرید

قطعا کیفیت کابینت یک موضوع شفاف برای همه است اما بگذارید کمی این موضوع را بیشتر بررسی کنیم. قبل از هر چیز بهتر است به این سوال پاسخ دهید که برای چه مدت می‌خواهید در خانه فعلی زندگی کنید؟ آیا خانه متعلق به  خودتان است و یا مستاجر هستید؟! قطعا این موضوع می‌تواند یک عامل مهم در خرید کابینت باشد زیرا اگر قرار است برای مدت زمان کوتاهی در خانه زندگی کنید نوع و کیفیت کابینت می‌تواند متوسط رو به پایین باشد اما اگر قرار است یک خانه رویایی برای خود دست و پا کنید بهتر است هنگام خرید بهترین نوع و کیفیت را انتخاب کنید تا بتوانید برای مدتی طولانی از آن استفاده کنید.

راهنمای خرید کابینت و نکاتی که باید مد نظر داشت
جنس کابینت و راحت باز و بست شدن در کابینت جز مهم‌ترین فاکتورهای کابینت است که هنگام خرید باید به آن توجه کرد.

استایل و مدل کابینت

وقتی به دنبال خرید کابینت هستید، قطعا برخی از مدل‌ها بیشتر از سایرین چشمگیر است که با توجه به این موضوع اگر بتوانید در کنار در نظر گرفتن دو فاکتور قبلی، مدل زیبایی نیز انتخاب کنید فضای آشپزخانه تبدیل به یک فضای دلنشین می‌شود که دوست دارید وقت زیادی را در آن محل بگذرانید در نتیجه مدل کابینت بسیار مهم است. معمولا کابینت‌ها کاملا چوبی هستند که بر روی برخی از مدل‌های کلاسیک آن کنده کاری‌هایی تزیینی کار شده است و یا با فلز و فایبرگلاس طراحی شده است که کمی استایل مدرن‌تر دارند.

راهنمای خرید کابینت و نکاتی که باید مد نظر داشت
قبل از خرید کابینت حتما نوع سبک فضا از نظر مدرن و یا کلاسیک بودن را در نظر بگیرید و بسته به آن مدل زیبایی از کابینت را خریداری کنید.

فضا را اندازه‌گیری کنید

یکی از نکاتی که به شما کمک می‌کند علاوه بر خرید آسان‌تر کابینت، میزان بودجه را نیز به راحتی تعیین کنید، اندازه‌گیری فضای مورد نظر است. شما با اندازه‌گیری می‌توانید تعداد حدودی کابینت مورد نظر را تخمین بزنید و از این رو در تعیین بودجه دستتان آزادتر است و از طرفی می‌‌توانید از مدل‌های مختلف کابینت نیز استفاده کنید.

راهنمای خرید کابینت و نکاتی که باید مد نظر داشت
با در نظر گرفتن اندازه و فرم فضا شما می‌توانید از مدل‌های مختلف کابینت به کمک راهنمای فروشنده برای آشپزخانه و یا هر مکان دیگری استفاده کنید.

امکانات کابینت

برخی از کابینت‌ها علاوه بر داشتن ظاهری زیبا، فضای درونی کار شده‌ای نیز دارند. به طور مثال فضای داخلی کابینت طوری سازماندهی شده است که می‌توان فنجان‌ها، بشقاب‌ها و چند وسیله دیگر را با یکدیگر کنار هم قرار داد. در نتیجه هنگام خرید کابینت حتما از فروشنده بخواهید امکانات مربوط به آن را که می‌توان طراحی کرد را نیز به شما نشان دهد تا بتوانید در کنار خرید کابینت از امکانات مطلوبی نیز برخوردار شوید.

راهنمای خرید کابینت و نکاتی که باید مد نظر داشت
داشتن امکانات مهمی مانند فضاسازی درونی کابینت می‌تواند در استفاده کاربردی از کابینت و استفاده بهینه از فضا کمک بسیار کند.

سخن آخر:

به عنوان آخرین سخن درباره راهنمای خرید به شما پیشنهاد می‌دهیم قبل از خرید هرگونه وسیله‌ای راهنمای کامل درباره آن را بخوانید تا بتوانید خریدی راحت و آسوده را تجربه کنید. در باره خرید کابینت ینز شما می‌توانید پیشنهادات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید تا اطلاعاتمان را در این زمینه افزایش دهیم.

منبع: thespruce

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × پنج =