هرآنچه باید درباره خدمات باربری و اتوبار استادکار بدانید

0

اگر بعد از یک روز کاری پرمشغله مجبور باشید برای ساعت 3 بعدازظهر همه لوازم خانه‌تان را با باربری در تهران به منزل جدیدتان انتقال دهید، چه کار می‌کنید؟ همه کارها از جمله بسته‌بندی، باربری و حمل و نقل پیش روی شما است و حتی هنوز شماره‌ای از یک شرکت معتبر باربری اسباب‌کشی منزل ندارید! شاید مجبور شوید ساعت‌ها با شماره‌های مختلف تماس بگیرید و وب‌سایت‌های زیادی را برای پیدا کردن یک شرکت باربری معتبر زیر و رو کنید؛ اما چه ضمانتی وجود دارد که پرسنل این شرکت از بسته‌بندی اصولی و تخصصی اثاث منزل و بار آگاه باشند و بتوانند بدون آسیب، لوازم شما را به منزل جدیدتان انتقال دهند؟

در این مقاله قصد داریم تا شما را با خدمات باربری، اتوبار و حمل اثاثیه استادکار آشنا کنیم و با شما در میان بگذاریم که انجام این کار حتما نیاز به افرادی متخصص، مطمئن و قابل اعتماد دارد؛ پس با ما همراه باشید.

با خدمات باربری و اتوبار استادکار آشنا شوید

استادکار در دسته‌بندی خدمات مختلف خود، بخشی را به باربری و اتوبار اسباب‌کشی اختصاص داده است. این مورد، یک سرویس با خدمات گسترده است که در همه بخش‌های تهران قابل استفاده است و از خدمات باربری شرق تهران تا غرب، شمال و جنوب تهران را در برمی‌گیرد.

شما در هر زمان برای انتقال و حمل اثاثیه منزل و محل کار، بسته‌بندی اثاثیه، چیدمان و باربری تهران از یک سوی شهر به سوی دیگر، می‌توانید با ثبت‌نام در بخش باربری و اتوبار اسباب‌کشی وب‌سایت استادکار به راحتی با نیروهایی متخصص و باتجربه آشنا شوید.

در واقع استادکار به شما نیروهایی متخصص و باتجربه که مهارت بی‌نظیری در بسته‌بندی، جمع‌آوری و انتقال لوازم دارند را معرفی می‌کند و شما نیز با خیال راحت می‌توانید فرآیند طاقت‌فرسای جمع کردن لوازم تا نقل و انتقال آن را به این نیروها واگذار کنید. این نیروها همگی مورد تایید استادکار بوده و برای همکاری با این مجموعه، مراحل و فیلترهای مختلفی را پشت سر گذاشته‌اند تا بتوانند به بهترین نحو به مشتریان استادکار خدمات‌رسانی کنند.

ارایه خدمات جابجایی اثاثیه منزل
شما برای اسباب‌کشی لوازم منزل خود می‌توانید از نیروهای متخصص و باتجربه همکار با استادکار کمک بگیرید و یک روز سخت را با خیالی راحت و آسوده پشت سر بگذارید.

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های کمک گرفتن از نیروهای استادکار برای باربری اسباب‌کشی این است که ضمن مهارت خاصی که در انجام دادن کارها دارند، هزینه مشخص شده و طبق تعرفه‌ای که از قبل در وب‌سایت مشخص شده است، از شما برای دستمزد دریافت می‌کنند. این موضوع موجب می‌شود تا بدون نگرانی در مورد قیمت باربری، کار حمل بار و اسباب کشی خانه را انجام دهید.

از طرف دیگر شما می‌توانید در استادکار قبل از انتخاب نیروی کمکی خود رزومه او و تجربه سایر مشتریان را در مورد آن فرد مطالعه کنید و در صورت پسندیدن شرایط، از کمک او استفاده کنید.

شما می‌توانید از طریق لینک زیر، برای خدمات باربری استادکار، ثبت سفارش نمایید:

اسباب کشی و حمل اثاثیه

اسباب‌کشی و حمل اثاثیه

  • اسباب کشی منزل، محل کار، شرکت و اداره
  • اسباب کشی با کامیون، خاور و وانت نیسان
  • حمل بار و حمل اثاثیه منزل
  • اسباب کشی اصولی با کارگر باربر متخصص
دریافت این خدمت از استادکار

خدمات باربری اسباب‌کشی

یکی از سخت‌ترین بخش‌های اسباب‌کشی، بسته‌بندی اصولی و تخصصی بار است و در صورتی ‌که این کار درست و با دقت انجام نشود، می‌تواند خسارت‌های زیادی برایتان به بار بیاورد.

اکثر شرکت‌های حمل و نقل و جابه‌جایی اثاثیه به دلیل عدم آشنایی با این خدمات و به کار بردن روش‌های نادرست و نامطمئن، این مسئولیت را قبول نمی‌کنند و یا در صورت قبول کردن نیز از صلاحیت انجام این کار برخوردار نیستند، اما استادکار به شما اطمینان می‌دهد که نیروهای همکار با این شرکت از توانایی و تخصص کافی برای بسته‌بندی اثاثیه و لوازم منزل برخوردار هستند و شما می‌توانید با خیالی آسوده، همه فرآیندهای بسته‌بندی، باربری و حمل و نقل لوازم خانه و محل کارتان را به نیروهای ما واگذار کنید.

به علاوه شما می‌توانید از هر کجای تهران تنها در عرض چند دقیقه در وب‌سایت و اپلیکیشن استادکار ثبت‌نام کنید و بعد از مشاهده قیمت باربری و سایر اطلاعات دقیقی که در سامانه درج شده است، خدمات مورد نیاز خود را به راحتی دریافت کنید. نوع ماشین، تعداد کارگران برای باربری و بسته‌بندی لوازم و همچنین مدت زمان انجام کارها همه از جانب شما تعیین خواهد شد و این موضوع می‌تواند به شما کمک کند تا روز اسباب‌کشی خود را به بهترین نحو پشت سر بگذارید.

ثبت سفارش خدمات بسته بندی، باربری و حمل اثاث منزل در استادکار | بهترین شرکت خدمات باربری و اتوبار در تهران
برای ثبت سفارش در استادکار تنها کافی است که در وب‌سایت یا اپلیکیشن استادکار ثبت‌نام کنید و خدمات بسته‌بندی، باربری و حمل اثاثیه استادکار را دریافت نمایید . قبل از ثبت سفارش نیز جزئیات هزینه‌ها  را مطالعه کرده و برآوردی در مورد هزینه‌های خدمات خود نیز داشته باشید.

مهم‌ترین خدماتی که در بخش اسباب‌کشی توسط نیروهای استادکار ارائه می‌شود، عبارت‌اند از:

  • بسته‌بندی همه لوازم قبل از باربری
  • جمع کردن خرده‌ریزها در یک کارتن
  • کارتن‌بندی لوازم حساس
  • حمل و انتقال وسایل سنگین مثل یخچال، مبلمان و تجهیزات بزرگ
  • حمل اثاثیه ظریف و حساس
  • باربری و انتقال لوازم از محلی به محل دیگر
  • امکان اسباب‌کشی به وسیله کامیون، خاور و وانت نیسان
  • باز کردن وسایل بعد از باربری و انتقال به محل جدید
  • چیدمان لوازم و اثاثیه بعد از انتقال
ارایه خدمات بسته بندی اصولی و تخصصی بار هنگام اسباب کشی
خیلی از شرکت‌های باربری تهران قادر به بسته‌بندی و کارتن بندی دقیق لوازم شما نیستند، اما استادکار با فراهم کردن این خدمات به صورت کاملاً تخصصی، اسباب کشی را برای شما ساده‌تر می‌‌کند.

خدمات حمل و نقل بار درون شهری

خدمات باربری استادکار تنها به حمل اثاثیه منزل خلاصه نمی‌شود و شما می‌توانید برای انتقال هر بار و یا بسته‌بندی اصولی و تخصصی بار در هر شرایطی، تنها با ثبت‌نام در وب‌سایت و اپلیکیشن استادکار، مشخص کنید که در چه ساعاتی نیاز به نیروی کمکی برای باربری و بسته‌بندی دارید و بعد از اینکه قیمت باربری را در سامانه مشاهده کردید، درخواست نیرو دهید.

باربری تهران و جابه‌جایی اثاثیه با کمک گرفتن از نیروهایی که در کار خود خبره هستند به شما کمک می‌کند تا دغدغه‌ای در مورد آسیب رسیدن به لوازم‌تان نداشته باشید و در داخل تهران هر چیزی را که لازم است از هر بخشی به بخش دیگر منتقل کنید.

استفاده از باربری مسقف برای انتقال و جابه‌جایی اثاثیه بزرگ امنیت بیشتری دارد و گزینه مناسب‌تری به شما می‌رود.
استفاده از باربری مسقف برای انتقال و جابه‌جایی اثاثیه بزرگ امنیت بیشتری دارد و گزینه مناسب‌تری به شمار می‌رود.

به منظور دریافت خدمات حمل و نقل درون شهری استادکار شما می‌توانید با توجه به مقدار لوازم و اندازه آن‌ها از کامیون، خاور و یا وانت نیسان استفاده کنید و با کمک کارگر باربر تخصصی، همه لوازم‌تان را به محل مورد نظر انتقال دهید.

اگر هنوز برای بسته‌ بندی اثاثیه منزلتان اقدامی نکرده‌اید، پیشنهاد ما به شما این است که هر چه سریع‌تر به صورت رایگان در وب‌سایت یا اپلیکیشن استادکار ثبت‌نام کنید و سفارش خود را ثبت کنید.

خدمات باربری و اتوبار استادکار در کدام بخش‌های تهران قابل سفارش است؟

برای انتقال لوازم و اثاثیه‌های منزل بهترین باربری تهران کجاست؟ سوالی که احتمالاً بارها در زمان اسباب‌کشی از خودتان و اطرافیانتان پرسیده‌اید و هر بار بعد از این کار تنها خاطره‌ای تلخ از شکستن لوازم خانه و آسیب به لوازم مورد علا‌قه‌تان را به یاد می‌آورید. چه برای باربری شمال تهران به نیروی متخصص و ماهر نیاز داشته باشید چه باربری غرب تهران و شرق آن بهتر است بدانید که نیروهای استادکار در کار خود به شدت خبره و ماهر هستند و تنها با یک بار کمک گرفتن از این نیروهای متخصص می‌توانید تمام خاطرات تلخ اسباب‌کشی و بسته‌بندی لوازم منزلتان را از یاد ببرید و شاهد یک اسباب‌کشی بدون دغدغه باشید.

استادکار با ارائه خدمات باربری تهران این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا از هر نقطه از شهر بتوانید نیروی باربری مطمئن دریافت کنید. اگر در شرق تهران زندگی می‌کنید و نیاز به باربری شرق تهران دارید، می‌توانید با درخواست نیرو لوازم و اثاثیه‌های خود را به هر سوی شهر که قصد دارید، انتقال دهید.

اسباب کشی و حمل اثاثیه

اسباب‌کشی و حمل اثاثیه

  • اسباب کشی منزل، محل کار، شرکت و اداره
  • اسباب کشی با کامیون، خاور و وانت نیسان
  • حمل بار و حمل اثاثیه منزل
  • اسباب کشی اصولی با کارگر باربر متخصص
دریافت این خدمت از استادکار

خدمات تکمیلی باربری و اتوبار استادکار چه هستند؟

همان‌طور که تا به اینجا متوجه شدید، خدمات اسباب‌کشی و باربری استادکار تنها به حمل و نقل لوازم خلاصه نمی‌شود، بلکه شامل بخش‌های حساسی است که در ادامه با این خدمات بیشتر آشنا می‌شوید:

بسته‌بندی وسایل شکستنی

یکی از حساس‌ترین بخش‌های هر اسباب‌کشی بسته‌بندی اصولی و تخصصی بار است و کوتاهی کردن و عدم توجه به این بخش می‌تواند خیلی راحت به لوازم و اثاثیه شکستنی شما آسیبی جدی وارد کند. استادکار با همکاری با افرادی ماهر و باتجربه به شما اطمینان می‌دهد که می‌توانید با خیالی راحت بسته‌بندی اثاثیه و لوازم شکستنی منزل خودتان را به تیم همکار استادکار بسپارید و مطمئن باشید که با کارتن بندی و جمع‌آوری دقیق و اصولی لوازم، مراقب همه وسایل شما هستند.

توجه داشته باشید که هزینه بسته‌بندی اسباب و اثاثیه نیز به صورت ساعتی با توجه به تعرفه مشخص شده در وب‌سایت و اپلیکیشن استادکار محاسبه می‌شود. از طرفی تهیه کردن لوازم مورد نیاز جهت بسته‌بندی همچون کارتن، پلاستیک‌های حباب‌دار ضربه‌گیر، سلفون و چسب پهن نیز بر عهده مشتری است.

نحوه کارتن بندی و بسته‌بندی لوازم و اسباب خانه
توجه داشته باشید که برای کارتن بندی و بسته‌بندی لوازم و اسباب خانه هزینه تهیه کارتن، چسب، ضربه‌گیر و چسب بر عهده مشتری است.

کارگر حمل اثاثیه

حمل اثاثیه از داخل خانه به ماشین و از آنجا انتقال دادن این لوازم به مکان جدید همه و همه دغدغه‌هایی در ذهن ما ایجاد می‌کند که مبادا در طی این فرآیند وسایل ما دچار آسیب شوند. اما استادکار برای حمل اثاثیه و وسایل شما از کارگران ماهر و قدرتمندی کمک می‌گیرد که می‌توانند بدون هیچ نگرانی همه اسباب و اثاثیه‌های حساس و سنگین را به سادگی جابه‎‌جا کنند و با مهارت و تجربه‌ای که در این کار دارند، از آسیب به اسباب و لوازم شما نیز جلوگیری نمایند. اگر مایل به دریافت این خدمات از طریق استادکار هستید همین حالا سفارش خود را در اپلیکیشن و وب‌سایت استادکار ثبت کنید.

تعامل با کارگران و پرسنل باربری و اسباب کشی کار راحتی نیست. پیشنهاد می‌کنیم حتما مطلب چطور بفهمم کارگران حمل بار در اسباب‌کشی ماهر هستند را هم بخوانید.

استخدام کارگر حمل اثاثیه برای اسباب کشی آسان
کمک گرفتن از کارگران حمل اثاثیه باتجربه و قدرتمند موجب می‌شود تا بتوانید در کمترین زمان و بدون هیچ تلفاتی لوازم خود را به داخل ماشین انتقال دهید.

باز کردن، اسمبل کردن و نصب وسایل پس از اسباب‌کشی

مرحله آخر اسباب‌کشی که خیلی از افراد در انجام دادن آن با مشکل مواجه می‌شوند، باز کردن دقیق بسته‌ها و اسمبل کردم و نصب وسایل بعد از اسباب‌کشی است. در واقع سرهم کردن لوازم و نصب آن‌ها نیاز به تخصص و مهارتی جداگانه و خاص از حمل اثاثیه دارد که این نیز بخشی دیگر از خدمات اسباب‌کشی و باربری استادکار محسوب می‌شود. شما می‌توانید بعد از انتقال لوازمتان به محل جدید با کمک نیروهای متخصص استادکار تمام لوازم را باز کرده و در مکان مورد نظرتان نصب کنید و در چیدمان جدید منزلتان نیز از نیروهای استادکار کمک بگیرید.

باز کردن، اسمبل کردن و نصب وسایل پس از اسباب کشی
باز کردن، اسمبل کردن و نصب وسایل پس از اسباب‌کشی نیز از جمله خدماتی هستند که می‌توانید توسط تیم استادکار دریافت کنید.

استادکار از کدام ماشین‌های باربری استفاده می‌کند؟

در استادکار امکان استفاده از ماشین‌های باربری متفاوتی با توجه به نیاز شما وجود دارد. شما می‌توانید به منظور باربری مسقف اسباب‌کشی کل لوازم منزلتان از خاور یا کامیون باربری استفاده کنید و برای انتقال یک وسیله از محلی به محل دیگر از یک وانت بار یا نیسان باربری کمک بگیرید. یکی از مهم‌ترین مواردی که معمولاً باید در ماشین‌های باربری رعایت شود، باربری ضدضربه و استفاده از تجهیزات ضدضربه برای جلوگیری از تماس وسایل با هم و تکان خوردن آن‌ها حین انتقال است. به طور کلی شما می‌توانید از طریق استادکار برای باربری لوازم خود از ماشین‌های زیر استفاده کنید:

  • خاور
  • کامیون
  • وانت نیسان
باربری ارزان | حمل بار با خاور | حمل بار با وانت و نیسان
شما می‌توانید با توجه به میزان و حجم لوازمی که قرار است منتقل کنید، از یک کامیون، خاور و یا وانت نیسان برای باربری استفاده نمایید.

امکان استفاده از کامیونت باربری که همه چیز با دقت و با کمک تجهیزات باربری ضدضربه انجام می‌شود، می‌تواند به شما کمک کند تا استرس و نگرانی بابت نوع ماشین و وارد شدن ضربه به وسایلتان نداشته باشید. شما می‌توانید با توجه به نیازتان از ماشین‌های باربری مناسبی استفاده کنید و یک اسباب‌کشی بدون دردسر را تجربه کنید و از سویی حتی در فصول سرد سال و روزهای بارانی نیز بدون هیچ دغدغه‌ای با انتخاب ماشین‌ باربری مسقف با خیالی آسوده لوازم و اثاثیه منزل خود را به مکان جدید انتقال دهید.

سؤالات متداول درباره خدمات باربری و اتوبار استادکار

در این بخش از مقاله قصد داریم تا به رایج‌ترین سؤالات شما درباره باربری و اتوبار استادکار و همچنین هزینه‌های باربری و بسته‌ بندی لوازم به صورت جزئی ‌پاسخ دهیم، پس با ما همراه باشید.

قیمت خدمات باربری و اتوبار استادکار چقدر است؟

هزینه باربری و بسته‌بندی و حمل و نقل استادکار با توجه به نوع ماشین باربری، نیاز و زمان شما متفاوت است. از طرفی شما می‌توانید با توجه به کارهایی که دارید از یک کارگر ساعتی همراه ماشین باربری کمک بگیرید و همه این هزینه‌ها روی قیمت باربری شما مؤثر خواهد بود. در هنگام ثبت سفارش در وب‌سایت یا اپلیکیشن ارائه خدمات باربری حتما این موضوع را باید مد نظر داشته باشید که بسیاری از افراد و شرکت‌های ارائه خدمات تحت عنوان باربری ارزان قیمت تبلیغ می‌کنند، اما روشن نبودن هزینه‌ها و قیمت‌ها به صورت جز به جز موجب می‌شود تا در انتهای کار هزینه شما به طور غیرقابل باوری افزایش پیدا کند و از کنترل خارج شود.

 به طور کلی میانگین هزینه باربری و اتوبار توسط استادکار از 260.000 تومان تا 420.000 تومان خواهد بود که هزینه کارشناسی و ایاب ذهاب نیز رایگان خواهد بود. در ادامه می‌توانید با جزئیات قیمت باربری استادکار آشنا شوید.

شرح خدمات باربری و اتوبار             قیمت واحد(تومان)
کرایه خاور (تا سه ساعت) 210.000
کرایه خاور (هر ساعت اضافی) 75.000
کرایه خاور حومه تهران (سه ساعت) 270.000
کرایه خاور حومه تهران (هر ساعت اضافی) 95.000
کرایه نیسان (تا دو ساعت) 100.000
کرایه نیسان – هر ساعت اضافی 45.000
کرایه نیسان حومه تهران (تا دو ساعت) 150.000
کرایه نیسان حومه تهران – هر ساعت اضافی 85.000
دستمزد کارگر باربر برای خاور تهران و حومه (سه ساعت) 75.000
دستمزد کارگر باربر برای نیسان تهران و حومه (دو ساعت) 60.000
دستمزد کارگر باربر (هر ساعت اضافی) 30.000
دستمزد کارگر ساده باربری بدون خودرو (سه ساعت با هزینه ایاب و ذهاب) 120.000
مسافت پیاده‌روی بیش از 10 متر – هر متر 3.000
قیمت پلاستیک بسته‌بندی – هر متر 7.500
قیمت حمل یخچال بزرگ‌تر از ۱۸ فوت – هر طبقه 15.000
قیمت حمل یخچال ساید بای ساید – هر طبقه 25.000
باز کردن و بستن درب یخچال ساید بای ساید 40.000
قیمت حمل میز ناهارخوری بالای ۶ نفر 15.000
قیمت حمل پیانو – هر طبقه 35.000
قیمت حمل تردمیل – هر طبقه 20.000
قیمت حمل گاوصندوق کمتر از ۱۵۰ کیلو- هر طبقه 25.000
دستمزد کارگر بسته‌بندی (سه ساعت) 120.000
دستمزد کارگر بسته‌بندی – هر ساعت اضافی 40.000

باربری اثاثیه شکستنی چگونه انجام می‌شود؟

آشنا بودن به تکنیک‌های بسته‌بندی لوازم شکستنی و همچنین مجهز بودن به تجهیزات باربری ضدضربه در کنار چیدمانی حرفه‌ای و اصولی یکی دیگر از مزیت‌های متخصصین همکار استادکار است که به شما این اطمینان را می‌دهد که همه لوازم و تجهیزات با بالاترین دقت بسته‌بندی، توسط کارگر باتجربه به ماشین منتقل و سپس با دقت و هوشیاری چیده می‌شوند.

باربری اثاثیه شکستنی چگونه انجام می‌شود؟ نحوه بسته بندی لوازم شکستنی
برای جلوگیری از شستن لوازم منزلتان باید از فردی ماهر درخواست کنید تا کلیه لوازم را به وسیله روزنامه و پلاستیک ضدضربه بسته‌بندی و برای باربری آماده کند.

چطور خدمات باربری و اتوبار استادکار را سفارش دهم؟

  1. به منظور ثبت سفارش خدمات باربری و اتوبار از طریق سامانه استادکار، باید ابتدا به صورت کاملاً رایگان در وب‌سایت یا اپلیکیشن استادکار ثبت‌نام کنید.
  2. سپس گزینه اسباب‌کشی و باربری را انتخاب می‌کنید و با فشار دادن دکمه ثبت سفارش، جزئیات کار خود را با توجه به نیازی که دارید، مشخص می‌کنید.
  3. نوع ماشین و خدماتی که لازم است دریافت کنید، مشخص می‌شوند و تعداد کارگرها و خدماتی که قرار است ارائه شود، تعیین می‌گردد.
  4. چنانچه برای بسته‌بندی لوازم و چیدمان دوباره آن‌ها در محل جدید نیز نیاز به کمک داشته باشید، می‌توانید در همین بخش مشخص کنید.
  5. سپس با تعیین روز، ساعت و زمان و آدرس دقیق محل سفارش خود را تکمیل می‌کنید.
  6. حال تنها لازم است تا منتظر پیشنهاد متخصصین باشید و بعد از بررسی رزومه افراد و امتیازاتی که از طریق مشتریان قبلی کسب کرده‌اند، فرد مورد نظر خود را در پلتفرم استادکار مشخص نمایید.

آیا امکان مشخص کردن ساعت دقیق باربری به طور دقیق و از قبل وجود دارد؟

بله، استادکار این امکان را برای شما فراهم کرده است تا از چند وقت قبل‌تر، روز و ساعت دقیق باربری را در سیستم مشخص کنید تا در روز اسباب‌کشی دچار دردسر و اضطراب مضاعف نشوید.

هزینه لوازم مورد نیاز بسته‌بندی لوازم قبل از باربری، بر عهده چه کسی است؟

اگر نیاز دارید تا لوازم و اثاثیه منزلتان را بسته‌بندی کنید و داخل کارتن قرار دهید، بهتر است از قبل لوازم مورد نیاز این کار را تهیه کنید. کلیه هزینه‌های تهیه کارتن، چسب، سلفون و پلاستیک ضدضربه بر عهده مشتری است، اما در عوض خیالتان راحت است که افراد با دقت و توجه زیاد لوازم را کارتن ‌بندی می‌کنند و خطری از بابت شکستن و آسیب دیدن لوازم‌تان وجود ندارد.

بسته بندی لوازم خانه برای اسباب کشی | بسته بندی اصولی و تخصصی بار
بهتر است اگر قصد دارید بسته‌بندی لوازم خانه را به کارگران باربری واگذار کنید، حتماً لوازم مورد نیاز این کار را از قبل تهیه نمایید.

کلام آخر

این روزها تنها با یک جستجوی کوتاه در اینترنت با لیستی از هزاران شماره و وب‌سایت برای باربری ارزان وسایل و اتوبار روبه‌رو می‌شوید که اعتماد کردن به آن‌ها برای سپردن اسباب و اثاثیه منزل و باربری آن‌ها به خانه‌ جدیدتان، کمی سخت و استرس‌زا است.

از طرفی قیمت باربری و حمل اثاثیه آن‌قدر متفاوت است که احتمالاً بعد از کمی جستجو کاملاً گیج خواهید شد. به همین منظور در این مقاله سعی کردیم تا شما را با خدمات اسباب‌کشی و بسته‌بندی اثاثیه و لوازم منزل استادکار بیشتر آشنا کنیم تا بتوانید با خیالی آسوده و اطمینان کامل لوازم منزل خود را توسط تیم متخصص استادکار جابه‌جا نمایید.

اگر در فکر اسباب کشی لوازم و حمل اثاثیه منزل و با محل کار خود به مکانی جدید هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که از خدمات باربری اسباب کشی استادکار کمک بگیرید و با انتخاب نیروی کمکی خودتان طبق معیارهایی که مد نظر دارید، یک تجربه راحت و بدون دغدغه را پشت سر بگذارید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 2 =