20 دکور آشپزخانه برای نظم‌دهی به وسایل روی کابینت

0

آشپزخانه برای خانم‌های خانه‌دار، مهم‌ترین قسمت خانه به حساب می‌آید، زیرا زمان زیادی از وقتش را در آن فضا می‌گذراند. خانم خانه دلش می‌خواهد برای چیدمان آشپزخانه و دکوراسیون آن سنگ تمام بگذارد. اما وقتی صحبت از دکور آشپزخانه به میان می‌آید، بهتر است از افراد حرفه‌ای الهام گرفت. چون در این‌صورت می‌توانید مطمئن باشید که هوشمندانه‌ترین و شیک‌ترین دکورها را انتخاب می‌کنند.

امروزه اکثر آشپزخانه‌ها فضای کوچکی دارند و نگهداری لوازم مربوطه در این بخش از خانه، چالش بزرگی است. دیزاین آشپزخانه کوچک باید هم زیبا باشد و هم فضای کافی برای همه لوازم و وسایل آشپزخانه را فراهم نماید. امروزه طراحی دکور آشپزخانه بسیار مهم است، چراکه آشپزخانه‌ها به صورت اوپن ساخته می‌شوند و کمترین بی‌نظمی در این فضا، به شدت به چشم می‌آید.

ما در این مقاله به ۲۰ ایده که می‌توانند به نظم‌دهی آشپزخانه کمک کنند، اشاره خواهیم کرد. پس برای یادگیری این ایده‌ها، با این مقاله همراه باشید.

ایده‌های نظم‌دهی به دکور آشپزخانه

۱- جا ادویه‌ای گردان دوطبقه

یک جا ادویه گردان با ظاهر چوبی، ظاهر شیک و مدرنی به آشپزخانه می‌دهد. طراحی زیبای آن با دکور آشپزخانه ترکیب می‌شود و حس طبیعت را زنده می‌نماید. طراحی دوطبقه این جا ادویه‌ای گردان، مفید بودن آن را دوچندان می‌کند. چون شما می‌توانید وسایل بیشتری روی آن قرار دهید.

در این مورد بیشتر بخوانید: ساخت جا ادویه چوبی، کار خودتان است!

مدل جا ادویه گردان چوبی برای دکور آشپزخانه لاکچری و مدرن
وجود یک جا ادویه گردان در آشپزخانه لاکچری، علاوه بر خاص کردن دکور آشپزخانه، بسیار کاربردی است. شما می‌توانید علاوه بر ادویه‌جات، مواردی مثل روغن زیتون، زعفران دم‌کرده، قندان و موارد دیگری را نیز روی آن قرار دهید.

۲- قفسه ادویه مکعبی، از جنس چوب بامبو

در آشپزخانه، هیچ چیز بیشتر از مجموعه‌ای از ظروف ادویه نامتناسب و نامرتب، آزاردهنده نیست. با تهیه یک قفسه ادویه، پیشخوان آشپزخانه خود را سامان‌دهی کنید. این قفسه علاوه بر نظم‌دهی، دکور آشپزخانه شما را هم خاص می‌نماید. چون قاب بامبو و پایه آهنی تاشوی این قفسه، آن را از سایر جا ادویه‌ای‌ها متمایز می‌کند. از آنجایی‌که جنس قاب این قفسه دوستدار محیط زیست است، حس مثبتی در فضا ایجاد می‌نماید.

ایده‌های دکوراسیون آشپزخانه مدرن کوچک با جا ادویه 16 عددی بامبو
وجود یک جا ادویه‌ای کارآمد، هرگز نمی‌گذارد که شیشه‌های ادویه در آشپزخانه پراکنده شوند. در ضمن دکور آشپزخانه را هم باوقار و دلپذیر می‌نماید.
نجاری و تعمیرات چوب

نجاری و تعمیرات چوب

  • تمامی خدمات نجاری و ساخت سازه های چوبی
  • طراحی ساخت و نصب سرویس های چوبی
  • طراحی و ساخت کمد دیواری، سرویس خواب، بوفه، دراور، ویترین، میز، صندلی
  • تعمیر و نصب انواع مصنوعات چوبی
دریافت این خدمت از استادکار

۳- کودساز جذاب

در حال حاضر، همه ما باید ساخت کود گیاهی را از خانه خود شروع کنیم. ما در آشپزخانه برای پخت غذا و تغذیه خانواده از انواع میوه‌ها، صیفی‌جات و سبزیجات بهره می‌گیریم. پوست‌ و مازاد این مواد غذایی، می‌توانند کود گیاهی مناسبی بسازند. اما بسیاری از سطل‌های رومیزی که برای جمع کردن این مواد در نظر گرفته می‌شوند، زشت و بدبو هستند.

یک سطل شیک با داشتن طراحی مدرن و فیلتر ذغالی، بو را در خود محفوظ نگه می‌دارد، بنابراین مهر تأیید سبک‌شناسان را برای دکور آشپزخانه دریافت می‌کند. همچنین به دلیل ساخته شدن از الیاف بامبو و نشاسته ذرت، قابل تجزیه و تجدیدپذیر نیز هست. بنابراین چنین سطلی، زیست‌تخریب‌پذیر به حساب می‌آید.

مدل سطل کمپوست یا کودساز برای چیدمان کابینت آشپزخانه مدرن کوچک
وجود چنین سطلی روی کابینت آشپزخانه مدرن کوچک، علاوه بر کاربرد فوق‌العاده‌ای که دارد، به فضا جلوه‌ای مدرن و شیک می‌بخشد.

۴- جای انواع قاشق و کفگیر چوبی

بدون‌ شک سرآشپزهای امروزی عاشق این وسیله خواهند شد، چون یک ابزار سازمان‌دهی چندکاره روی پیشخوان آشپزخانه است. در ضمن جایی هم برای نگه داشتن تلفن همراه دارد که بسیار به کار می‌آید. چون زمانی‌که در حال اجرای یک دستور غذایی آنلاین هستید، دستور غذا به وضوح روی این پایه نمایش داده می‌شود. وجود دستور غذایی در کنار ابزارها و وسایل آشپزی، پخت غذا را لذت‌بخش می‌کند. این یک ایده هوشمندانه برای هر نوع دکور آشپزخانه است.

در این رابطه، خواندن این مقاله نیز مفید است: بهترین روش ضد‌عفونی و شستن ظروف چوبی و ابزارهای آشپزخانه

ترفندهای سازماندهی و دیزاین آشپزخانه کوچک با جا قاشقی رومیزی
این وسیله در کنار کاربرد بی‌نظیری که دارد، دیزاین آشپزخانه کوچک را تکمیل می‌نماید و وسایل پراکنده را مرتب می‌نماید.

۵- جعبه نان به سبک ژاپنی

یکی از ایده‌های مورد استقبال برای دکوراسیون و دیزاین آشپزخانه کوچک، استفاده از محصولات چندمنظوره است. یک جعبه نان با سبک ژاپنی، امکان ذخیره‌سازی وسایل را در داخل و بالای خود فراهم می‌نماید. در نتیجه این کارایی، آن را به انتخابی هوشمندانه برای فضاهای کوچک تبدیل می‌کند. ایده در نظر گرفتن یک ایستگاه قهوه‌ساز یا چای‌ساز نیز دکور آشپزخانه را به‌روزتر جلوه می‌دهد و کاربردی است.

ایده‌های فوق‌العاده برای نظم بخشیدن به دکور آشپزخانه با ظرف نان ژاپنی
دکور آشپزخانه مدرن کوچک، باید به گونه‌ای باشد که از هر جایی برای نظم‌دهی استفاده نماید. در غیر این‌صورت آشپزخانه بی‌نظم و شلوغ دیده می‌شود. جعبه نان ژاپنی هم یکی از ایده‌های فوق‌العاده برای نظم بخشیدن به دکور آشپزخانه است.

۶- ننوی توری

این ایده بسیار بکر و خلاقانه است و تقریبا همه افراد دوست دارند چنین ایده‌ای را در آشپزخانه خود پیاده کنند. فضای کانتر آشپزخانه در خانه‌های امروزی بسیار کوچک است. پس آویختن یک ننوی تور بافت، راهکار فوق‌العاده‌ای است که فضای مورد نیاز برای نگه داشتن برخی لوازم را فراهم می‌کند. این ننو با طراحی خنثی با هر نوع دکوراسیونی در آشپزخانه ست می‌شود. به‌عنوان مثال، می‌توانید میوه‌ها را به جای گذاشتن در یک ظرف جاگیر، در این ننوی توری جذاب نگه دارید.

مدل ارگانایزر ننو توری برای نظم بخشیدن به دکور آشپزخانه مدرن کوچک
دکور آشپزخانه امروزی، بسیار جمع و جور است و باید از هر گوشه آن، بهره‌ای گرفت. بنابراین شما می‌توانید یک ننوی توری در جایی از آشپزخانه خود نصب کنید و در آن بطری‌های نوشیدنی خود را نگه دارید.

۷- سبدهای عمودی آهنی

به دلیل اینکه فضای آشپزخانه مدرن کوچک محدود است، باید به نگهداری برخی از وسایل به صورت عمودی فکر کنید. این سبدهای آهنی که در فروشگاه‌ها به صورت دو یا سه‌طبقه عرضه می‌شوند، فضای نگهداری عمودی را افزایش می‌دهند. از آنجایی‌که این سبدها به‌صورت مشبک ساخته شده‌اند، هوا به راحتی در آن‌ها جریان می‌یابد. در نتیجه مواد غذایی برای مدت طولانی‌تری تازه می‌مانند.

بیشتر بدانید: 11 ایده‌ دکوراسیونی خاص برای استفاده از سبد در خانه

زیباترین مدل‌های ارگانایزر و سبد سیب زمینی و پیاز برای تزیین دکور آشپزخانه
شاید مدل آشپزخانه مدرن شما به شکلی باشد که فضای کافی نداشته باشد. بنابراین لازم است برای نگهداری مواد غذایی مثل سیب‌زمینی، پیاز و سیر، سبد عمودی تهیه کنید. با این کار علاوه بر استفاده از فضای عمودی، عمر این مواد را به دلیل وجود جریان هوا، بیشتر خواهید کرد.

۸- تخته چاقوی آهن‌ربایی از جنس بامبو

ما حتی برای جا دادن چاقوهای شما هم پیشنهاد متفاوتی داریم. با آویختن چاقوهای خود به دیوار، در فضای کشو یا کابینت صرفه‌جویی کنید. روش کار، استفاده از یک تخته آهن‌ربایی از جنس بامبو است که روی دیوار نصب می‌شود. این تخته چاقوی آهن‌ربایی، برای نگه داشتن انواع چاقو استفاده می‌شود. در ضمن نمای بیرونی آن که از بامبو ساخته شده، انتخاب شیک‌تری نسبت به تخته‌های فلزی معمولی خواهد بود. علاوه بر این، هم کشو‌های شما خلوت‌تر خواهند شد و هم چاقوها همیشه در دسترس هستند.

ترفندهای مرتب کردن آشپزخانه لاکچری با تخته چاقو آهن‌ربایی دیواری بامبو
چیدمان آشپزخانه لاکچری، نیاز به ایده‌های نوین دارد. شما می‌توانید چاقوهای خود را به دیوار آویزان کنید تا فضاهای نگهداری وسایل آشپزخانه، شلوغ نشوند. یادتان باشد تخته چاقو را در جایی نصب کنید که دور از دسترس کودکان باشد.

۹- قفسه خرت و پرت‌ها

با داشتن یک قفسه کوچک زیبا، هم دکور آشپزخانه را چشم‌گیرتر کرده و هم فضایی برای خرت و پرت‌ها پیدا می‌کنید. چه این قفسه را به دیوار آویزان کنید یا آن را روی پیشخوان خود قرار دهید، به نظم و ترتیب آشپزخانه کمک کرده‌اید. به این ترتیب، دیگر وسایل متفرقه دور از دسترستان نخواهند بود. حتی می‌توانید دستور پخت‌‌ غذاها را در آن نگه دارید تا در مواقع لزوم از آن‌ها کمک بگیرید. در نتیجه این‌گونه کاغذها هم دیگر در کشوها یا کابینت‌ها گم نمی‌شوند.

جدیدترین مدل‌های ارگانایزر، شلف و قفسه رومیزی آشپزخانه مدرن کوچک
شما می‌توانید در این قفسه‌ها، شیشه مربا، عسل، نمکدان، دستمال آشپزخانه یا هر چیز دیگری را نگهداری کنید. فقط دقت داشته باشید که جنس و مدل قفسه باید با مدل آشپزخانه شما هماهنگ باشد.

۱۰- میله آویز آهنی

این آویز آهنی که به تعدادی قلاب مجهز شده، راهی هوشمندانه برای نمایش لوازم لاکچری آشپزخانه شماست. همچنین باعث می‌شود ابزار و وسایل در هنگام پخت‌وپز در دسترستان باشند. ظاهر این میله آویز ساده است، اما به این زودی‌ها از مد نمی‌افتد.

در این مورد بیشتر بدانید: استفاده از فضاهای عمودی برای آویزان کردن وسایل در خانه

انواع میله آویز فلزی برای نظم دادن به دیزاین آشپزخانه کوچک
شما می‌توانید مطابق دکور آشپزخانه، میله آویز را با رنگ دلخواه، نقاشی کنید. یا برای ایجاد تنوع بصری، هر قلاب را با رنگ متفاوتی رنگ نمایید.

۱۱- جای صابون مایع و مایع ظرفشویی

ظاهر صابون مایع و مایع ظرفشویی آشپزخانه خود را با یک پایه آهنی، شیک و دلپذیر کنید. شاید بطری صابون مایع و مایع ظرفشویی شما، شکل و اندازه متفاوتی داشته باشند. در این‌صورت برای ایجاد نظم بیشتر در دکور آشپزخانه لاکچری خود، دو بطری یکسان تهیه نمایید. یک پایه فلزی با وزن کمی سنگین و با اندازه و ابعاد مناسب برای این دو بطری تهیه نمایید. دو بطری را داخل پایه قرار دهید و آن را کنار سینک خود بگذارید. به این ترتیب دیگر هرگز با افتادن و ریختن مایع‌های شوینده، روبرو نخواهید شد. در نتیجه آشپزخانه بیش از پیش شیک و منظم خواهد شد.

ایده‌های نو برای تغییر دکور آشپزخانه با جای مایع ظرفشویی و اسکاچ
شما می‌توانید برای زیباتر شدن دکور آشپزخانه، پایه را به گونه‌ای انتخاب کنید که قابل نصب روی دیوار باشد.

۱۲- یک درخت چوبی برای نگهداری لیوانها!

در راستای استفاده از فضای عمودی آشپزخانه، یک پیشنهاد شگفت‌انگیز دیگر هم برای شما داریم. درخت لیوان یک گزینه عالی برای آشپزخانه‌هایی است که کابینت کافی ندارند. درخت لیوانی که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، از چوب بلوط ساخته شده است. شما می‌توانید درخت مورد نظر خود را در رنگ‌های دیگر نیز تهیه کنید تا با دیزاین آشپزخانه کوچک شما هماهنگ باشد.

در این مورد بیشتر بدانید: روش تمیز کردن، برق انداختن و پاک کردن لکه از وسایل چوبی

جدیدترین مدل‌های نظم‌دهنده ماگ و فنجان برای دکور آشپزخانه مینیمال
اگر شما ماگ‌هایی با رنگ‌های متفاوت به این درخت آویزان کنید، چهره آشپزخانه‌تان رنگارنگ و شاد خواهد شد. به این ترتیب یک نقطه کانونی متفاوت در آشپزخانه شما ایجاد می‌شود.

۱۳- جاحوله‌ای مغناطیسی در آشپزخانه

استفاده از جاحوله‌ای آهن‌ربایی، یک روش متفاوت برای آویزان کردن حوله است. به‌جای اینکه حوله را به دستگیره کابینت آویزان کنید یا آن را روی پشتی صندلی آشپزخانه بیندازید، از جاحوله‌ای آهن‌ربایی بهره بگیرید. این وسیله از جنس استیل ضدزنگ است و با وجود رطوبت در آشپزخانه، زنگ نمی‌زند. بنابراین گزینه مناسبی برای برقراری نظم در آشپزخانه خواهد بود.

ترفندهای نظم دادن به دکور آشپزخانه لاکچری با جاحوله‌ای آهن‌ربایی
وجود جاحوله‌ای آهن‌ربایی، به دکور آشپزخانه شما نظم می‌دهد. شما حتی می‌توانید یک جاحوله‌ای دیگر کنار سینک آشپزخانه لاکچری خود نصب کنید و دستکش‌های ظرفشویی را روی آن قرار دهید.

۱۴- شلف با اندازه قابل تنظیم

ما به شما اطمینان می‌کنیم که پروژه سامان‌دهی به آشپزخانه، با این شلف بسیار راحت‌تر انجام شود. با تهیه یک شلف با اندازه قابل تنظیم، بسیاری از وسایلی که در آشپزخانه پراکنده هستند، جای مناسبی پیدا می‌کنند. در ضمن این شلف چند قلاب برای نگهداری انواع وسایل نیز دارد. همین موضوع باعث می‌شود امکانات بیشتری برای جا دادن وسایل، در اختیار شما قرار بگیرد. در نتیجه آشپزخانه با سرعت بیشتری مرتب خواهد شد.

بیشتر بخوانید: آموزش ساخت شلف دیواری به سبک صنعتی

زیباترین مدل‌های قفسه و شلف رومیزی قابل تنظیم برای آشپزخانه مدرن کوچک
تهیه یک یا دو شلف قابل تنظیم برای آشپزخانه مدرن کوچک، مقدار زیادی فضا برای نگهداری از وسایل ایجاد می‌نماید. اما باید مراقب باشید که نحوه چیدمان وسایل، دکور آشپزخانه را شلوغ و نامرتب نکند.

۱۵- تابلوی یادداشت دیواری چوبی

مدل آشپزخانه مدرن به گونه‌ای است که نباید وسایل اضافی در اطراف پراکنده باشند. به همین دلیل وجود یک دفترچه یادداشت و یک خودکار روی میز آشپزخانه، دکور آشپزخانه را زشت می‌کند. نصب یک تابلوی یادداشت چوبی، فضایی برای شما فراهم می‌کند تا کارهای روزانه خود را سازمان‌دهی کنید. همچنین می‌توانید لیست خرید خود را روی آن بنویسید. وجود چنین تابلوی یادداشت چوبی در آشپزخانه، علاوه بر نظم دادن به ظاهر فضا، دکور آشپزخانه را هم گرم و چشم‌نواز می‌نماید.

بیشتر بخوانید: نکات کاربردی برای چیدمان تابلو در دکوراسیون

تابلوی یادداشت چوبی برای دیزاین دکور آشپزخانه کوچک مدرن
ساخت این تابلوی یادداشت چوبی بسیار راحت است و شما به سادگی می‌توانید آن را بسازید. جنس و رنگ چوب، آشپزخانه لاکچری شما را مدرن‌تر جلوه می‌دهد.

۱۶- سبد آویزی

سبدهای آویزی علاوه بر بی‌نظیر کردن دکور آشپزخانه، فضای زیادی برای نگهداری وسایل فراهم می‌آورند. اکثر خانم‌های خانه‌دار بافت و شکل این سبدها را دوست دارند. از این سبدها می‌توان برای نگه داشتن انواع وسایل و مواد غذایی فاسدنشدنی استفاده کرد.

انواع سبد حصیری آویز برای نگهداری مواد غذایی و لوازم آشپزخانه
اضافه کردن بافت به آشپزخانه کوچک، فضا را بسیار مطبوع و دوست‌داشتنی می‌نماید. آویختن چند سبد به دیوار، علاوه بر آوردن بافت به دکور آشپزخانه، جای زیادی هم برای وسایل و مواد غذایی بوجود می‌آورد.

۱۷- جاکاغذی رومیزی

آشپزخانه همیشه مکانی است که تمام قبض‌ها، نامه‌های ارسالی، بن‌های خرید، تقویم رومیزی و سایر یادداشت‌ها در آن جمع می‌شود. این جاکاغذی رومیزی، فضایی را برای همه موارد گفته شده فراهم می‌کند. علاوه بر این شما می‌توانید وسایل دیگری مثل عینک، قیچی، مجلات و حتی موبایل خود را در آن نگه دارید. بنابراین دکور آشپزخانه شما هرگز با کاغذهای مختلف به‌هم‌ریخته نخواهد شد.

در این زمینه بیشتر بدانید: با این روش‌ها نظم دهی آشپزخانه را همیشگی کنید

ترفندهای جالب و ساده برای منظم کردن دکور آشپزخانه مدرن کوچک با جاکاغذی
برای منظم کردن دکور آشپزخانه مدرن کوچک، شما می‌توانید حتی نوع دیواری این جاکاغذی را انتخاب کنید. به این ترتیب مجلات، کاتالوگ‌ها، دستورهای غذایی و قبض‌ها، جایی برای خود دارند و آشپزخانه را شلوغ نخواهند کرد.

۱۸- آویز دیواری لیوان و ماگ

اگر تعداد لیوان‌ و ماگ‌های شما زیاد است و جایی برای نگهداری آن‌ها ندارید، فضای عمودی آشپزخانه به کمک شما خواهد آمد. می‌توانید یک آویز دیواری مدرن تهیه کرده و ماگ‌ها و لیوان‌های خود را به آن آویزان کنید. این آویز دیواری، لیوان‌های مورد علاقه شما را به یک تابلوی هنری قابل نمایش تبدیل می‌کند.

انواع آویز دیواری لیوان و ماگ هماهنگ با مدل آشپزخانه مدرن و امروزی
آویز دیواری لیوان با مدل آشپزخانه مدرن هماهنگ است. اگر شما یکی از این آویزها را برای آشپزخانه خود تهیه کنید، می‌توانید تعداد زیادی ماگ و لیوان را سامان‌دهی نمایید.

۱۹- جاظرفی دسته‌دار با دسته‌های چوبی

این جاظرفی دسته‌دار برای یک آشپزخانه لاکچری بسیار کاربردی است. چون پس از اتمام کار ماشین ظرفشویی می‌توانید جاظرفی را کنار یا روی ماشین ظرفشویی قرار دهید. سپس ظرف‌های شسته‌ شده را در آن بچینید. در نهایت هم آن را به محل اولیه خود برگردانید.

مدل جاظرفی پلاستیکی با دسته چوبی برای دکور آشپزخانه مدرن کوچک
این جاظرفی با دسته‌های چوبی، دکور آشپزخانه را مدرن و امروزی می‌نماید. در ضمن جابجایی آن بسیار راحت و بی‌دردسر خواهد بود.

۲۰- قفسه سازمان‌دهی ادویه‌جات

شاید به نظر برسد در کشوها یا کابینت‌های آشپزخانه مدرن کوچک شما، هیچ فضایی برای ادویه‌جات وجود ندارد. شاید هم دوست نداشته باشید ظروف ادویه خود را در قفسه‌ای روی کابینت‌ و در معرض دید قرار دهید. در این شرایط می‌توانید یک قفسه باریک در زیر کابینت خود بسازید. زمانی‌که به ادویه‌ها نیاز داشته باشید، می‌توانید آن را باز کنید و ادویه‌های مورد نظرتان را بیرون بیاورید. پس از اتمام کار هم برای برقراری نظم در دکور آشپزخانه، ادویه‌ها را سر جایشان بگذارید و قفسه را ببندید.

این مقاله را هم مرور کنید: نظم‌دهی ادویه با 15 روش خاص برای آشپزخانه شما

چگونه دکور آشپزخانه را شیک و مرتب نگه داریم؟ انواع شلف و قفسه ادویه
این قفسه، به دلیل نیاز به عمق کم، فضای زیادی را نمی‌گیرد. اما همه ظروف ادویه را در خود جا می‌دهد. به این ترتیب آشپزخانه لاکچری شما، همیشه مرتب و شیک می‌ماند.
نجاری و تعمیرات چوب

نجاری و تعمیرات چوب

  • تمامی خدمات نجاری و ساخت سازه های چوبی
  • طراحی ساخت و نصب سرویس های چوبی
  • طراحی و ساخت کمد دیواری، سرویس خواب، بوفه، دراور، ویترین، میز، صندلی
  • تعمیر و نصب انواع مصنوعات چوبی
دریافت این خدمت از استادکار

سخن پایانی

حتما شما هم برای دیزاین آشپزخانه کوچک خود به مشکلاتی مانند کمبود جا برخورده‌اید. به دلیل کمبود جا در این‌گونه فضاها، همیشه باید از همه گوشه‌ها، دیوارها و کلا فضاهای عمودی به بهترین شکل بهره گرفت. پس لازم است ایده‌های مفید و قابل اجرا را به کار گرفت و وسایل را مرتب نگه داشت. چون در غیر این‌صورت، دکور آشپزخانه بی‌نظم و نامرتب به نظر خواهد رسید.

علاوه بر ایده‌های گفته شده، می‌توانید از خلاقیت خود بهره بگیرید و ایده‌های جدیدی برای نگهداری وسایل، خلق نمایید. به این ترتیب دکور آشپزخانه شما همیشه دلپذیر خواهد ماند و هرگز از بودن در این مکان، احساس خستگی نخواهید کرد.

منبع: Tasteofhome

دانلود اپلیکیشن استادکار

  • نسخه IOS استادکار
  • نسخه اندروید استادکار
  • دریافت از اپ استور و سیب اپ
  • دریافت از گوگل پلی، کافه بازار و مایکت
دریافت این خدمت از استادکار
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار + یک =